4 min. de lectură

Valoarea unei culturi a grijii la locul de muncă

Companiile realizează în mediul rapid de astăzi cerința de a acorda prioritate bunăstării angajaților. Potrivit unui studiu recent realizat de MetLife, o cultură a grijii pe primul loc este foarte importantă pentru creșterea fericirii generale a angajaților și a satisfacției la locul de muncă. Liderii în dezvoltarea proiectelor care arată o preocupare reală pentru membrii personalului, atât în interiorul, cât și în afara biroului, sunt profesioniștii în resurse umane.

This article was translated for you by artificial intelligence
Valoarea unei culturi a grijii la locul de muncă
Sursă: Depositphotos

Analiza a relevat o corelație substanțială între obiectivele de talent ale firmelor și sănătatea generală – care cuprinde bunăstarea fizică, mentală, socială și financiară. Companiile care acționează pentru a crește bunăstarea angajaților ar trebui să se aștepte la o satisfacție mai mare a muncii, loialitate, implicare și rezultate. Aceste date pot ajuta echipele de resurse umane să proiecteze inițiative întregi care să acopere toate aspectele bunăstării angajaților.

Companiile ar trebui să se concentreze asupra elementelor cheie ale experienței angajaților dacă doresc să demonstreze în mod corespunzător că le pasă:

1. Dezvoltare profesională și educație2. Lucrări proiectate3. Civilizații sociale și de sprijin4. Echilibrul dintre viața profesională și cea privată și flexibilitatea5. Programe și avantaje wellness

Prin abordarea acestor probleme, HR-ul poate crea condiții prin care membrii personalului se simt mai de succes, apreciați și parte din ceva.

Potrivit sondajului, bunăstarea angajaților depășește salariul minim și măsurile de siguranță. Înseamnă aprecierea eforturilor membrilor personalului și a nevoilor lor diferite ca oameni. În mod crucial, companiile nu trebuie să fie impecabile în livrarea produselor lor; Angajații apreciază cel mai mult consecvența efortului.

Source: MetLife

Pentru a crește bunăstarea generală a angajaților, experții în resurse umane ar trebui să se gândească la includerea atât a activităților oficiale (cum ar fi beneficiile flexibile), cât și a celor informale (cum ar fi managerii care găzduiesc prânzuri sporadice în echipă). Această abordare poate oferi alte rezultate pozitive ale talentelor, precum și mai multă fericire la locul de muncă.

Studiul subliniază, de asemenea, necesitatea personalizării abordărilor de tratament la diferitele cerințe ale forței de muncă. HR-ul trebuie să creeze programe flexibile care să atragă mai multe „forțe de muncă” dintr-o singură companie, deoarece locurile de muncă devin mai variate în ceea ce privește deceniile, rasele și situațiile familiale.

Deși statisticile actuale arată o ușoară creștere a satisfacției generale la locul de muncă și a loialității angajaților, ambii markeri sunt încă la un nivel istoric scăzut. Acest lucru subliniază cât de mult trebuie companiile să acorde prioritate inițiativelor care pun îngrijirea pe primul loc. Întreprinderile care acordă prioritate îngrijirii membrilor personalului pot contribui la restabilirea sănătății generale în rândul forței lor de muncă și, de asemenea, la abordarea tendințelor alarmante, inclusiv a nivelurilor mai scăzute de satisfacție în rândul generațiilor mai tinere.

Un management eficient al talentelor necesită, în sfârșit, o cultură a grijii. Afișarea eficientă a grijii în toate aspectele experienței angajaților va ajuta echipele de resurse umane să se aștepte la avantaje în ceea ce privește sănătatea, loialitatea și productivitatea angajaților. Acordarea de prioritate maximă îngrijirii ajută companiile să creeze un mediu de lucru care să aducă beneficii atât angajaților, cât și afacerii, promovând astfel succesul și satisfacția pe termen lung pentru toți.

Distribuiți articolul
Articole similare
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+