2 min. de lectură

TikTok Wonť recompensează aprecierile în Europa, Bruxelles-ului i-a plăcut natura sa de dependență

Angajamentul voluntar al TikTok de a nu mai rula programul său TikHub Lite Rewards în țările UE-27 a fost adoptat de Comisia Europeană Începând cu Spania și Franța, corporația a introdus pentru prima dată acest program ca parte a unei forme modificate a rețelei sociale TikTok Lite.

This article was translated for you by artificial intelligence
TikTok Wonť recompensează aprecierile în Europa, Bruxelles-ului i-a plăcut natura sa de dependență
Sursă: Depositphotos

Finalizând mai multe sarcini, inclusiv vizionarea videoclipurilor, evaluarea conținutului, urmărirea creatorilor, trimiterea de invitații la aplicații și alte activități, sistemul de recompense le-a permis utilizatorilor să acumuleze puncte.

Comisia a examinat programul de recompense sub o inspecție atentă din cauza introducerii sale fără o analiză prealabilă cuprinzătoare a riscurilor, în special în ceea ce privește posibilitatea de a crea comportamente bazate pe recompense. Pentru tineri, care ar putea fi mai predispuși la astfel de trăsături, acest lucru a fost deosebit de supărător.

Platformele mari sunt obligate, în temeiul Actului legislativ privind serviciile digitale, să evalueze toate riscurile și să notifice Comisia înainte de a introduce orice caracteristici noi care pot afecta în mod semnificativ pericolele sistemice. Deoarece acest lucru nu s-a întâmplat, pe 22 aprilie Comisia Europeană a ales să înceapă investigațiile oficiale asupra operatorului TikTok. Două zile mai târziu, TikTok a declarat Comisiei că va suspenda de bună voie inițiativa.

Autoritatea de reglementare a aprobat acest angajament, prin urmare, orice comportament împotriva acestuia ar încălca instantaneu DSA și ar putea duce la sancțiuni. Această acceptare încheie și procedurile oficiale începute la sfârșitul lunii aprilie.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+