2 min. de lectură

TikTok Wonť recompensează aprecierile în Europa, Bruxelles-ului i-a plăcut natura sa de dependență

Angajamentul voluntar al TikTok de a nu mai rula programul său TikHub Lite Rewards în țările UE-27 a fost adoptat de Comisia Europeană Începând cu Spania și Franța, corporația a introdus pentru prima dată acest program ca parte a unei forme modificate a rețelei sociale TikTok Lite.

This article was translated for you by artificial intelligence
TikTok Wonť recompensează aprecierile în Europa, Bruxelles-ului i-a plăcut natura sa de dependență
Sursă: Depositphotos

Finalizând mai multe sarcini, inclusiv vizionarea videoclipurilor, evaluarea conținutului, urmărirea creatorilor, trimiterea de invitații la aplicații și alte activități, sistemul de recompense le-a permis utilizatorilor să acumuleze puncte.

Comisia a examinat programul de recompense sub o inspecție atentă din cauza introducerii sale fără o analiză prealabilă cuprinzătoare a riscurilor, în special în ceea ce privește posibilitatea de a crea comportamente bazate pe recompense. Pentru tineri, care ar putea fi mai predispuși la astfel de trăsături, acest lucru a fost deosebit de supărător.

Platformele mari sunt obligate, în temeiul Actului legislativ privind serviciile digitale, să evalueze toate riscurile și să notifice Comisia înainte de a introduce orice caracteristici noi care pot afecta în mod semnificativ pericolele sistemice. Deoarece acest lucru nu s-a întâmplat, pe 22 aprilie Comisia Europeană a ales să înceapă investigațiile oficiale asupra operatorului TikTok. Două zile mai târziu, TikTok a declarat Comisiei că va suspenda de bună voie inițiativa.

Autoritatea de reglementare a aprobat acest angajament, prin urmare, orice comportament împotriva acestuia ar încălca instantaneu DSA și ar putea duce la sancțiuni. Această acceptare încheie și procedurile oficiale începute la sfârșitul lunii aprilie.

Distribuiți articolul
Articole similare
Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători
3 min. de lectură

Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători

Perioada cuprinsă între 26 decembrie și jumătatea lunii ianuarie, cunoscută în cercurile de marketing ca Q5, reprezintă o mină de aur de oportunități pentru mărci, adesea ignorată. În timp ce multe întreprinderi își reduc eforturile de marketing după perioada sărbătorilor, acest „trimestru ascuns” oferă avantaje unice pentru cei care îi înțeleg potențialul.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+