2 min. de lectură

TikTok Shop va fi disponibil în Europa Continentală în această vară

TikTok ne acaparează atenția, timpul, iar acum ne acaparează portofelele. Conceptul încercat și testat de vânzare directă de pe rețeaua socială este pe cale să ajungă în Europa continentală.

This article was translated for you by artificial intelligence
TikTok Shop va fi disponibil în Europa Continentală în această vară
Sursă: Depositphotos

TikTok Shop, care operează deja în mai multe țări asiatice, în Regatul Unit și în SUA, intenționează să se extindă în continuare în Europa și Mexic. Deși vestea extinderii nu este oficială, informațiile inițiale au fost vehiculate de South China Morning Post, iar publicația online Ecommerce News a citat alte surse anonime. În plus, TikTok a început să invite comercianți din Germania, Franța, Italia și Spania pentru testarea beta.

Lansarea este așteptată în această vară.

În încercarea de a-și crește profiturile, este un pas logic pentru companiile de social media să creeze o platformă de comerț electronic. Procedând astfel, ele își consolidează poziția în ecosistemul digital și contribuie la creșterea comerțului online. Popularitatea și traficul ridicat joacă în favoarea TikTok, după cum am relatat deja în mai multe articole. În ciuda întârzierilor inițiale cauzate de rezultatele dezamăgitoare din Regatul Unit, TikTok Shop își încearcă norocul și în alte țări. Cu noile adăugiri, platforma va opera acum în 13 țări. Aceasta își propune să atingă 50 de miliarde de dolari în valoarea brută a mărfurilor (GMV) în acest an.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+