
TikTok Shop, care operează deja în mai multe țări asiatice, în Regatul Unit și în SUA, intenționează să se extindă în continuare în Europa și Mexic. Deși vestea extinderii nu este oficială, informațiile inițiale au fost vehiculate de South China Morning Post, iar publicația online Ecommerce News a citat alte surse anonime. În plus, TikTok a început să invite comercianți din Germania, Franța, Italia și Spania pentru testarea beta.
Lansarea este așteptată în această vară.
În încercarea de a-și crește profiturile, este un pas logic pentru companiile de social media să creeze o platformă de comerț electronic. Procedând astfel, ele își consolidează poziția în ecosistemul digital și contribuie la creșterea comerțului online. Popularitatea și traficul ridicat joacă în favoarea TikTok, după cum am relatat deja în mai multe articole. În ciuda întârzierilor inițiale cauzate de rezultatele dezamăgitoare din Regatul Unit, TikTok Shop își încearcă norocul și în alte țări. Cu noile adăugiri, platforma va opera acum în 13 țări. Aceasta își propune să atingă 50 de miliarde de dolari în valoarea brută a mărfurilor (GMV) în acest an.