Modificările semnificative includ:
- Comisioanele de bază ale vânzătorilor pentru companiile din Marea Britanie variază de la 5% la 9%
- Introducerea unui program „Misiuni ale vânzătorului” în care furnizorii din Marea Britanie pot economisi cheltuieli prin crearea de videoclipuri TikTok care pot fi cumpărate
- Comercianții cu amănuntul încurajați să colaboreze cu dezvoltatorii TikTok pentru a atinge aceste obiective
Prin încurajarea creșterii audienței prin TikTok LIVE și videoclipuri care pot fi cumpărate, sprijinind astfel dezvoltarea lor și promovând astfel abordarea „comerțului de descoperire” a platformei.
Impactul și compararea taxelor
Având în vedere că TikTok a subvenționat inițial tarifele pentru adoptatorii timpurii, creșterea taxei era de așteptat. Comparativ cu eBay (5% – 14.9%) și Amazon (7.14% – 15.3%, taxele TikTok Shop rămân competitive la 9%). Comercianții cu amănuntul de electronice de consum și computere ar putea găsi taxele suplimentare provocatoare, deși având în vedere taxele eBay de 6,9% în aceste categorii, iar Amazon percepe 7,14%. Marjele de profit pentru dispozitivele noi ar putea fi limitate chiar și cu rate de vânzare posibil ridicate.
Transport gratuit cofinanțat
Începând cu 4 septembrie 2024, TikTok Shop va începe o strategie de transport gratuit cofinanțată. Această inițiativă își propune să echilibreze costul livrării gratuite între magazinele din Marea Britanie și TikTok Shop, îmbunătățind astfel conversiile comenzilor prin creșterea acoperirii transportului gratuit.
Taxele TikTok Shop au fost aceleași de la începutul său 2021. Site-ul web susține că, chiar și cu creștere, prețurile sale ar rămâne competitive. Finanțarea suplimentară va ajuta rețeaua socială să dezvolte îmbunătățiri și noi servicii pentru a îmbunătăți descoperirea produselor și pentru a simplifica experiența de cumpărare pentru consumatori.
Aceste progrese demonstrează angajamentul TikTok de a construi un ecosistem robust de marketing pentru comerțul electronic pe platforma sa, echilibrând astfel experiența utilizatorului cu cheltuielile vânzătorului prin investiții în creștere.