3 min. de lectură

TikTok Shop crește taxele vânzătorilor din Marea Britanie

Punând accentul pe comerțul LIVE și conținutul care poate fi cumpărat, TikTok Shop se reorientează pentru a deveni "piața viitorului". TikTok a dezvăluit modificări reușite ale programului de taxe din 2 septembrie în conformitate cu această inițiativă.

This article was translated for you by artificial intelligence
TikTok Shop crește taxele vânzătorilor din Marea Britanie
Sursă: Depositphotos

Modificările semnificative includ:

  1. Comisioanele de bază ale vânzătorilor pentru companiile din Marea Britanie variază de la 5% la 9%
  2. Introducerea unui program „Misiuni ale vânzătorului” în care furnizorii din Marea Britanie pot economisi cheltuieli prin crearea de videoclipuri TikTok care pot fi cumpărate
  3. Comercianții cu amănuntul încurajați să colaboreze cu dezvoltatorii TikTok pentru a atinge aceste obiective

Prin încurajarea creșterii audienței prin TikTok LIVE și videoclipuri care pot fi cumpărate, sprijinind astfel dezvoltarea lor și promovând astfel abordarea „comerțului de descoperire” a platformei.

Impactul și compararea taxelor

Având în vedere că TikTok a subvenționat inițial tarifele pentru adoptatorii timpurii, creșterea taxei era de așteptat. Comparativ cu eBay (5% – 14.9%) și Amazon (7.14% – 15.3%, taxele TikTok Shop rămân competitive la 9%). Comercianții cu amănuntul de electronice de consum și computere ar putea găsi taxele suplimentare provocatoare, deși având în vedere taxele eBay de 6,9% în aceste categorii, iar Amazon percepe 7,14%. Marjele de profit pentru dispozitivele noi ar putea fi limitate chiar și cu rate de vânzare posibil ridicate.

Source: Depositphotos

Transport gratuit cofinanțat

Începând cu 4 septembrie 2024, TikTok Shop va începe o strategie de transport gratuit cofinanțată. Această inițiativă își propune să echilibreze costul livrării gratuite între magazinele din Marea Britanie și TikTok Shop, îmbunătățind astfel conversiile comenzilor prin creșterea acoperirii transportului gratuit.

Taxele TikTok Shop au fost aceleași de la începutul său 2021. Site-ul web susține că, chiar și cu creștere, prețurile sale ar rămâne competitive. Finanțarea suplimentară va ajuta rețeaua socială să dezvolte îmbunătățiri și noi servicii pentru a îmbunătăți descoperirea produselor și pentru a simplifica experiența de cumpărare pentru consumatori.

Aceste progrese demonstrează angajamentul TikTok de a construi un ecosistem robust de marketing pentru comerțul electronic pe platforma sa, echilibrând astfel experiența utilizatorului cu cheltuielile vânzătorului prin investiții în creștere.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+