
Remarcabil, trei sferturi dintre utilizatorii Threads urmăresc în prezent cel puțin un brand, ceea ce sugerează că conturile de afaceri au un potențial foarte mare. Începând cu un mic test de anunțuri cu imagini cu un set ales de agenți de publicitate, Meta adoptă o abordare metodică a implementării anunțurilor.
Este important ca agenții de marketing să știe că mutarea campaniilor actuale în Threads va fi simplă și va necesita doar bifarea unei casete în Ads Manager.
Nu este necesară investirea în noi resurse sau producerea de conținut creativ original. Siguranța mărcii a fost, de asemenea, o prioritate absolută pentru Meta. Meta a implementat măsurile sale de siguranță dovedite, inclusiv un „filtru de inventar” care permite agenților de publicitate să controleze sensibilitatea conținutului organic adiacent anunțurilor lor.

Source: Facebook.com/business
Mai mult de treizeci de limbi vor fi acceptate de sistem. Utilizatorii își vor putea personaliza experiența publicitară prin raportarea, ascunderea sau omiterea reclamelor. În lunile următoare, Meta intenționează să implementeze îmbunătățiri suplimentare, cum ar fi instrumentele de verificare ale terților. Threads oferă companiilor de comerț electronic o șansă promițătoare de a ajunge la un public mai larg pe o platformă care leagă în mod natural consumatorii și mărcile.