2 min. de lectură

Tendințe de cumpărături de sărbători din Marea Britanie: Boom de retail online și sustenabil

Potrivit unui raport recent de la Experian și Reward, sezonul sărbătorilor se apropie, iar magazinele se pregătesc să profite de banii în plus pe care oamenii îi vor cheltui. De la an la an, cheltuielile online au crescut cu 4%, luând o parte mai mare din portofelele oamenilor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Tendințe de cumpărături de sărbători din Marea Britanie: Boom de retail online și sustenabil
Sursă: Depositphotos

Din cauza vremii nefavorabile și a ușurinței livrării online, consumatorii aleg să facă cumpărături de acasă de Crăciun, făcând cumpărăturile online norma. În timp ce achizițiile în magazin au scăzut cu 2% de la an la an, cheltuielile online au crescut cu 4%, indicând o creștere notabilă a vânzărilor de comerț electronic.

Se anticipează că această tendință va persista până la sfârșitul anului, câștigând o parte mai mare din puterea de cumpărare a consumatorilor.

Cumpărăturile second-hand devin o tendință populară, iar cumpărăturile sustenabile cresc, de asemenea, în popularitate. Britanicii își pot cumpăra acum articolele de modă preferate pentru o fracțiune din preț datorită acestei schimbări, care reduce, de asemenea, impactul asupra mediului și oferă o valoare excelentă.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

O creștere de 21% a vânzărilor totale a fost descoperită după ce au fost analizate tranzacțiile pe piețele online second-hand. Generațiile mai tinere și de vârstă mijlocie folosesc, de asemenea, aceste canale pentru a găsi oferte.

Mesajul pentru comerțul electronic este clar: pe măsură ce cumpărăturile online de sărbători devin noua normalitate și sustenabilitatea este în centrul atenției, comercianții cu amănuntul care îmbină confortul digital cu ofertele ecologice sunt pregătiți să câștige mult în acest sezon de cumpărături de sărbători.

Cu piețele second-hand în plină expansiune cu o creștere de 21%, nu a existat niciodată un moment mai bun pentru a ne adapta și a valorifica aceste preferințe în schimbare ale consumatorilor.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+