Din cauza vremii nefavorabile și a ușurinței livrării online, consumatorii aleg să facă cumpărături de acasă de Crăciun, făcând cumpărăturile online norma. În timp ce achizițiile în magazin au scăzut cu 2% de la an la an, cheltuielile online au crescut cu 4%, indicând o creștere notabilă a vânzărilor de comerț electronic.
Se anticipează că această tendință va persista până la sfârșitul anului, câștigând o parte mai mare din puterea de cumpărare a consumatorilor.
Cumpărăturile second-hand devin o tendință populară, iar cumpărăturile sustenabile cresc, de asemenea, în popularitate. Britanicii își pot cumpăra acum articolele de modă preferate pentru o fracțiune din preț datorită acestei schimbări, care reduce, de asemenea, impactul asupra mediului și oferă o valoare excelentă.
O creștere de 21% a vânzărilor totale a fost descoperită după ce au fost analizate tranzacțiile pe piețele online second-hand. Generațiile mai tinere și de vârstă mijlocie folosesc, de asemenea, aceste canale pentru a găsi oferte.