3 min. de lectură

Tendințe de creștere a comerțului electronic olandez: serviciile stimulează cheltuielile online

Chiar dacă au fost cumpărate mai puține produse, tendințele de creștere a comerțului electronic din Olanda arată o creștere de 6% a comerțului online, ajungând la 17,5 miliarde de euro. Serviciile, în special asigurările de sănătate și daune, au fost principalii factori ai acestei creșteri. Aceste rezultate au provenit din studiul Thuiswinkel Markt Monitor, care a fost realizat de GfK pentru Thuiswinkel.org și Retail Insiders în colaborare cu PostNL și Betaalvereniging Nederland. În ciuda faptului că aproape o treime din toate achizițiile cu amănuntul au loc acum online, au fost cumpărate doar 173 de milioane de articole, ceea ce este cu 2% mai puțin decât în anul precedent.

This article was translated for you by artificial intelligence
Tendințe de creștere a comerțului electronic olandez: serviciile stimulează cheltuielile online
Sursă: Depositphotos

Serviciile conduc tendințele de creștere a comerțului electronic olandez

Cel mai mare lucru care a făcut comerțul electronic olandez să crească au fost serviciile, care au crescut cu 13%. A existat o creștere uriașă de 27% a asigurărilor de sănătate și daune, iar vânzările de bilete pentru site-uri și evenimente au crescut și ele. Acest lucru s-a datorat parțial faptului că Jocurile Olimpice urmau să vină în Franța.

Cheltuielile pentru bunuri au rămas destul de constante, cu o creștere de doar 1%, dar numărul de bunuri cumpărate a scăzut cu 4%. Unele categorii, cum ar fi Încălțăminte și stil de viață personal și Alimente/Nearfood, au înregistrat o scădere de 11%.

Cheltuieli online variate pe categorii

Procentul de cumpărături online pe care oamenii le fac se schimbă foarte mult între categorii. De cele mai multe ori, oamenii cumpără servicii online în loc de bunuri.

De exemplu, doar 8% din cheltuielile pentru alimente și băuturi în apropierea alimentelor se întâmplă online, ceea ce scade media totală. Când această categorie este eliminată, consumatorii cheltuiesc 37% din veniturile lor cu amănuntul pe achiziții online.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Cumpărături transfrontaliere: o tendință în creștere în comerțul electronic olandez

Cu o creștere de 6% la 20,3 milioane de vânzări realizate în afara Țărilor de Jos, cumpărăturile transfrontaliere sunt în creștere. Magazinele online chinezești au devenit foarte faimoase. În general, oamenii au cheltuit cu 16% mai mult la magazinele online străine, sau 2,3 miliarde de euro.

În prima jumătate a anului 2024, olandezii au cumpărat 6 milioane de lucruri din China. Fiecare achiziție a costat în medie 41 de euro, ceea ce este mult mai puțin decât media din Olanda (101 euro) sau din alte țări europene precum Germania (110 euro).

Cheltuieli mobile și metode de plată

Vânzările de smartphone-uri s-au plafonat, dar ponderea lor din toate cheltuielile online a crescut de la 25% la 28%, indicând că consumatorii cheltuiesc mai mulți bani prin intermediul dispozitivelor lor mobile.

Mai mulți oameni au început să prefere iDEAL ca metodă de plată, îndepărtându-se în primul rând de utilizarea cardului de credit.

Aceste tendințe în creștere în comerțul electronic olandez arată cum cumpărăturile online se schimbă în Olanda, serviciile și cumpărăturile transfrontaliere devenind din ce în ce mai importante.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+