2 min. de lectură

Temu devine cea mai descărcată aplicație din Marea Britanie 2024

Conform datelor recente din Apple App Store, aplicația Temu a devenit cea mai descărcată aplicație iPhone din Regatul Unit în 2024. Încrederea din ce în ce mai mare a consumatorilor britanici în platformă este evidențiată de prezența notabilă a pieței directe către consumator în spațiul digital de vânzare cu amănuntul.

This article was translated for you by artificial intelligence
Temu devine cea mai descărcată aplicație din Marea Britanie 2024
Sursă: Depositphotos

Succesul Temu nu se limitează la Regatul Unit; aplicația a ajuns în topul descărcărilor în 24 de piețe internaționale. Printre acestea se numără economii importante precum SUA, Germania, Spania, Irlanda, Australia, Coreea de Sud și Mexic. În plus, platforma s-a clasat pe locul al doilea în Japonia și într-o serie de țări europene, inclusiv Franța și Italia. Impactul Temu asupra economiilor consumatorilor a fost semnificativ încă de la lansarea sa în aprilie 2023 în Regatul Unit.

Potrivit cercetării Centrului pentru Cercetare Economică și de Afaceri (CEBR), utilizarea platformelor direct din fabrică, precum Temu, ar putea economisi potențial 3 000 de lire sterline pe an pentru gospodăriile britanice.

top UK app

Source: apps.apple.com

În septembrie 2022, platforma și-a făcut debutul în Statele Unite, iar apoi s-a extins în Europa. În prezent, Temu este prezentă pe peste 80 de piețe din întreaga lume. Succesul său este atribuit modelului său creativ de lanț de aprovizionare, care elimină intermediarii inutili și permite clienților să cumpere la prețuri competitive.

Distribuiți articolul
Articole similare
Cum a transformat o lună iunie record cumpărăturile online în Regatul Unit și Europa
5 min. de lectură

Cum a transformat o lună iunie record cumpărăturile online în Regatul Unit și Europa

Marea Britanie se confruntă cu una dintre cele mai fierbinți veri înregistrate vreodată, iar comercianții cu amănuntul online simt deja acest lucru în cifrele lor de vânzări. Noi date de la Scurri Unpacked arată cum o lună iunie caniculară, combinată cu Ziua Tatălui, a creat câțiva câștigători neașteptați în comerțul electronic.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac
7 min. de lectură

De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac

Ideea Gentlejam a venit într-o seară de primăvară, la o sticlă de vin Alibernet. Iveta Hrabovska, care pe atunci lucra în mass-media, s-a întors spre soțul ei și l-a anunțat că vrea să facă gemuri cu alcool. Răspunsul lui? „Nu ai gătit nimic în viața ta și ai 300 de euro la dispoziție”. Ea nu […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU