3 min. de lectură

Tehnologia vocală schimbă marketingul comerțului electronic: Generația Z este pionierul drumului

Marketingul de comerț electronic se dezvoltă rapid, iar tehnologia vocală devine un instrument de schimbare a jocului atât pentru consumatori, cât și pentru magazine. Un studiu recent arată că o parte semnificativă a cumpărătorilor globali îmbrățișează această abordare inovatoare a achizițiilor online.

This article was translated for you by artificial intelligence
Tehnologia vocală schimbă marketingul comerțului electronic: Generația Z este pionierul drumului
Sursă: Depositphotos

„How the World Does Digital”, studiul PYMNTS Intelligence din 2024, oferă o analiză interesantă privind acceptarea achiziției activate vocal în rândul mai multor generații. Potrivit studiului, care a chestionat peste 67.000 de consumatori din 11 țări , reprezentând peste jumătate din PIB-ul mondial, 17,9% din populația totală utilizează tehnologia vorbirii pentru cumpărături cel puțin o dată pe săptămână, cel puțin o dată.

Dar decalajul generațional prezintă o imagine mai complexă, consumatorii mai tineri fiind vârful de lance al acestei transformări de marketing pentru comerțul electronic. Cu un uimitor procent de 30,4% dintre membrii săi care se angajează săptămânal în cumpărături vocale, generația Z conduce. Popularitatea cumpărării activate vocal de către acest grup cu cunoștințe tehnice redefinește abordările de marketing pentru comerțul electronic.

Source: PYMNTS Intelligence

Nu cu mult în urmă, la o rată săptămânală de utilizare de 27,6% a cumpărăturilor vocale, sunt milenialii. Nativii digitali au inclus asiduu această tehnologie în programele lor agitate, oferind o mare șansă comercianților de comerț electronic de a profita de această piață în expansiune.

Generațiile mai în vârstă adoptă rate mult mai mici. Doar 6,8% dintre baby boomers folosesc tehnologia vorbirii săptămânal pentru cumpărături; Generația X are o rată de utilizare săptămânală de 14,9%. Acest decalaj generațional subliniază cerința strategiilor personalizate de marketing pentru comerțul electronic pentru a se potrivi mai multor grupe de vârstă.

Creșterea comerțului vocal schimbă întreaga experiență de cumpărare, nu numai în ceea ce privește ușurința. Progresele în conștientizarea contextuală și procesarea limbajului natural au ridicat capacitatea vocală de la un „maestru de sarcini” de bază la o experiență mai intuitivă, asemănătoare omului.

Este evident, pe măsură ce tehnologia vocală se dezvoltă , că planurile de marketing pentru comerțul electronic trebuie să se schimbe pentru a se potrivi preferințelor consumatorilor, în special celor ale generațiilor mai tinere care conduc această tendință. Comercianții cu amănuntul și comercianții care utilizează în mod eficient cumpărăturile activate vocal în planurile lor digitale vor avea probabil un avantaj competitiv în mediul de vânzare cu amănuntul online care evoluează rapid.

Distribuiți articolul
Articole similare
Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren
3 min. de lectură

Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren

Conform ECDB (E-commerce Data Base), peisajul european al comerțului electronic se schimbă dramatic, pe măsură ce platformele chineze captează o parte mai mare din piață. Pe măsură ce creșterea comerțului electronic intern în China încetinește la doar 3,5% în 2023 – mai puțin decât creșterea majorității celor mai importante 10 piețe globale – giganții chinezi […]

Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+