2 min. de lectură

Taxa pentru pachetele străine se va schimba și în Turcia

Guvernul turc introduce modificări fiscale. Scopul său este de a restricționa comenzile de la magazinele electronice străine. Taxele de import vor crește semnificativ și va fi impusă o taxă suplimentară pentru anumite categorii de produse.

This article was translated for you by artificial intelligence
Taxa pentru pachetele străine se va schimba și în Turcia
Sursă: Depositphotos

Comerțul electronic din Turcia se confruntă cu o creștere rapidă. Ministerul Comerțului a raportat că cheltuielile online s-au dublat anul trecut, datorită inflației și creșterii autonome semnificative. Se preconizează că această tendință va continua. În prezent, aproape 560.000 de companii operează în comerțul electronic turcesc. Pentru a proteja întreprinderile naționale de concurența tot mai mare din partea magazinelor online străine, guvernul adoptă noi măsuri.

Începând cu 21 august, taxa pentru pachetele europene va crește de la 18% la 30%. Pentru transporturile din țări din afara UE, taxa, în prezent de 30%, se va dubla la 60%. Acest lucru se aplică bunurilor livrate prin poștă sau expedieri expres clienților turci.

Pragul de scutire de taxe pentru comenzile internaționale se schimbă, de asemenea , – de la 150 de euro inițial, acesta este redus la 30 de euro. Aceasta înseamnă că consumatorii turci se vor confrunta cu costuri mai mari pentru comenzile online mai mici din străinătate. Scopul este de a descuraja clienții să caute bunuri în străinătate și de a favoriza întreprinderile naționale.

Țara va introduce, de asemenea, o taxă suplimentară pentru bunurile care intră sub incidența legii privind impozitul special pe consum , cum ar fi produsele de lux, care vor fi supuse unei taxe fixe de 20%.

Și aici putem vedea cum giganții asiatici cunoscuți domină vânzările. Reglementările planificate sunt un răspuns la practicile vânzătorilor precum Temu și AliExpress. Uniunea Europeană a prezentat deja un plan care va scuti pachetele de până la 150 de euro din țările din afara Uniunii de taxele de import până în martie 2028.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+