2 min. de lectură

Strategia Google pentru 2025 plasează AI Gemini în centru

TechCrunch raportează că, la o întâlnire strategică festivă din 18 decembrie, conducerea Google a dezvăluit planuri ambițioase pentru inițiativele sale în domeniul IA, CEO-ul Sundar Pichai subliniind modelul de IA Google Gemini ca fiind punctul central de interes al companiei pentru 2025.

This article was translated for you by artificial intelligence
Strategia Google pentru 2025 plasează AI Gemini în centru
Sursă: Depositphotos

În timpul reuniunii, Pichai a declarat: „2025 va fi critic”, subliniind nevoia urgentă de dezvoltare mai rapidă. Sentimentul de urgență a fost accentuat de comentariile CEO-ului, care a declarat că „miza este mare” în timp ce afacerea negociază piața acerbă a IA. Pichai a oferit o evaluare corectă a situației actuale a aplicației Gemini în timp ce vorbea despre aplicația recent lansată. Deși a recunoscut „impulsul puternic” al aplicației, el a fost deschis cu privire la dificultățile care ne așteaptă.

El a recunoscut: „Avem ceva de lucru în 2025 pentru a reduce decalajul și a stabili o poziție de lider și acolo”, referindu-se la poziția companiei în industria inteligenței artificiale.

Cu diferite grade de succes, marile companii de tehnologie investesc în prezent masiv în inteligența artificială, ceea ce coincide cu concentrarea strategică asupra Gemini.

Google se poziționează pentru ceea ce consideră a fi o perioadă de transformare în dezvoltarea tehnologică, iar momentul și prezentarea întâlnirii – completate de ținuta de sărbătoare – au oferit un fundal relaxat pentru ceea ce pare a fi unul dintre cele mai importante pivote strategice ale companiei din ultimii ani.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+