2 min. de lectură

Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram

Știi dilema cu care te confrunți atunci când vrei să lucrezi cu un Creator pe Instagram?  Creatorul vă oferă o anumită sumă de bani pentru fiecare mențiune în povești și fluxuri. Îl susțin cu acoperire și număr de adepți. Întrebarea dvs., în numele mărcii, este dacă merită și dacă cifrele sunt corecte. Acum poți lua decizii mai bune folosind Statisticile creatorilor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram
Sursă: Depositphotos

Cea mai recentă adăugare este vizualizarea Statisticile creatorului, care oferă un instantaneu al performanței contului unui creator în ultimele 30 de zile. Afacerile care ar putea dori să contacteze un creator pentru colaborare vor avea o viziune mai bună asupra acoperirii creatorului.

Source: Becca Alves

Cum functioneazã?

Creatorii pot alege să distribuie aceste informații într-un mod similar cu Instagram Creator Marketplace. Cu toate acestea, acest program este pe deplin operațional doar în SUA în acest moment, extinderea în alte țări fiind anunțată recent de platformă. Este posibil ca acestea să aibă aceleași permisiuni de distribuire a datelor, ceea ce înseamnă că, dacă un creator își distribuie datele pe Marketplace, acestea vor fi disponibile și în Statisticile creatorilor.

Deși opțiunea Vizualizare rapidă Statistici despre creatori este disponibilă momentan numai în anumite profiluri de creatori și este limitată deocamdată, aceasta are potențialul de a deveni un instrument valoros pentru facilitarea conexiunilor dintre mărci și influențatori pentru parteneriate publicitare.

Vă vom ține la curent cu evoluțiile, așa că rămâneți aproape. 👇

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+