2 min. de lectură

Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram

Știi dilema cu care te confrunți atunci când vrei să lucrezi cu un Creator pe Instagram?  Creatorul vă oferă o anumită sumă de bani pentru fiecare mențiune în povești și fluxuri. Îl susțin cu acoperire și număr de adepți. Întrebarea dvs., în numele mărcii, este dacă merită și dacă cifrele sunt corecte. Acum poți lua decizii mai bune folosind Statisticile creatorilor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram
Sursă: Depositphotos

Cea mai recentă adăugare este vizualizarea Statisticile creatorului, care oferă un instantaneu al performanței contului unui creator în ultimele 30 de zile. Afacerile care ar putea dori să contacteze un creator pentru colaborare vor avea o viziune mai bună asupra acoperirii creatorului.

Source: Becca Alves

Cum functioneazã?

Creatorii pot alege să distribuie aceste informații într-un mod similar cu Instagram Creator Marketplace. Cu toate acestea, acest program este pe deplin operațional doar în SUA în acest moment, extinderea în alte țări fiind anunțată recent de platformă. Este posibil ca acestea să aibă aceleași permisiuni de distribuire a datelor, ceea ce înseamnă că, dacă un creator își distribuie datele pe Marketplace, acestea vor fi disponibile și în Statisticile creatorilor.

Deși opțiunea Vizualizare rapidă Statistici despre creatori este disponibilă momentan numai în anumite profiluri de creatori și este limitată deocamdată, aceasta are potențialul de a deveni un instrument valoros pentru facilitarea conexiunilor dintre mărci și influențatori pentru parteneriate publicitare.

Vă vom ține la curent cu evoluțiile, așa că rămâneți aproape. 👇

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU