2 min. de lectură

Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram

Știi dilema cu care te confrunți atunci când vrei să lucrezi cu un Creator pe Instagram?  Creatorul vă oferă o anumită sumă de bani pentru fiecare mențiune în povești și fluxuri. Îl susțin cu acoperire și număr de adepți. Întrebarea dvs., în numele mărcii, este dacă merită și dacă cifrele sunt corecte. Acum poți lua decizii mai bune folosind Statisticile creatorilor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Statistici despre creatori pentru o colaborare mai transparentă pe Instagram
Sursă: Depositphotos

Cea mai recentă adăugare este vizualizarea Statisticile creatorului, care oferă un instantaneu al performanței contului unui creator în ultimele 30 de zile. Afacerile care ar putea dori să contacteze un creator pentru colaborare vor avea o viziune mai bună asupra acoperirii creatorului.

Source: Becca Alves

Cum functioneazã?

Creatorii pot alege să distribuie aceste informații într-un mod similar cu Instagram Creator Marketplace. Cu toate acestea, acest program este pe deplin operațional doar în SUA în acest moment, extinderea în alte țări fiind anunțată recent de platformă. Este posibil ca acestea să aibă aceleași permisiuni de distribuire a datelor, ceea ce înseamnă că, dacă un creator își distribuie datele pe Marketplace, acestea vor fi disponibile și în Statisticile creatorilor.

Deși opțiunea Vizualizare rapidă Statistici despre creatori este disponibilă momentan numai în anumite profiluri de creatori și este limitată deocamdată, aceasta are potențialul de a deveni un instrument valoros pentru facilitarea conexiunilor dintre mărci și influențatori pentru parteneriate publicitare.

Vă vom ține la curent cu evoluțiile, așa că rămâneți aproape. 👇

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU