2 min. de lectură

Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont

Magazinul online chinez Shein, cunoscut pentru vânzarea de modă ieftină, caută să-și extindă platforma. Acesta va adăuga produse de uz casnic, farmacii și jucării. Cu această mișcare, magazinul de modă rapidă încearcă să-și diversifice oferta dincolo de haine, să-și sporească credibilitatea și să concureze cu giganți precum Amazon.

This article was translated for you by artificial intelligence
Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont
Sursă: Depositphotos

După cum raportează Reuters, Shein și-a dezvăluit serviciile de piață online la un eveniment din Madrid luna trecută, împreună cu Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage &; Food și marca spaniolă de cosmetice Bella Aurora.

„Toată lumea asociază Shein cu moda, dar suntem dedicați tuturor verticalelor”, a declarat Christina Fontana, director de operațiuni de brand pentru regiunea EMEA, la conferință.

Potrivit Fontana, platforma răspunde pur și simplu cererii consumatorilor pentru produse de marcă. Reuters raportează că Fontana a lucrat anterior pentru Alibaba Group și este unul dintre mai mulți experți în piață pe care Shein i-a achiziționat de la gigantul chinez.

La scara Uniunii Europene

Shein are o medie de 108 milioane de utilizatori activi lunar în UE. Datorită numărului mare de utilizatori, Uniunea Europeană a clasat-o drept o platformă majoră de internet. Ca atare, acesta intră sub incidența Actului legislativ privind serviciile digitale (DSA) și va face obiectul unor controale mai stricte.

Trebuie să respecte regulile stricte pentru a proteja utilizatorii și pentru a spori securitatea serviciilor sale până la sfârșitul lunii august. Companiile care încalcă regulile pot fi amendate cu până la 6% din cifra lor de afaceri anuală, inclusiv interdicția de a opera în cazul unor încălcări grave și repetate. Shein este cea de-a 23-a platformă acoperită de reguli. Altele includ companii precum X, TikTok, Meta și Google.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+