
După cum raportează Reuters, Shein și-a dezvăluit serviciile de piață online la un eveniment din Madrid luna trecută, împreună cu Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage &; Food și marca spaniolă de cosmetice Bella Aurora.
„Toată lumea asociază Shein cu moda, dar suntem dedicați tuturor verticalelor”, a declarat Christina Fontana, director de operațiuni de brand pentru regiunea EMEA, la conferință.
Potrivit Fontana, platforma răspunde pur și simplu cererii consumatorilor pentru produse de marcă. Reuters raportează că Fontana a lucrat anterior pentru Alibaba Group și este unul dintre mai mulți experți în piață pe care Shein i-a achiziționat de la gigantul chinez.
La scara Uniunii Europene
Shein are o medie de 108 milioane de utilizatori activi lunar în UE. Datorită numărului mare de utilizatori, Uniunea Europeană a clasat-o drept o platformă majoră de internet. Ca atare, acesta intră sub incidența Actului legislativ privind serviciile digitale (DSA) și va face obiectul unor controale mai stricte.
Trebuie să respecte regulile stricte pentru a proteja utilizatorii și pentru a spori securitatea serviciilor sale până la sfârșitul lunii august. Companiile care încalcă regulile pot fi amendate cu până la 6% din cifra lor de afaceri anuală, inclusiv interdicția de a opera în cazul unor încălcări grave și repetate. Shein este cea de-a 23-a platformă acoperită de reguli. Altele includ companii precum X, TikTok, Meta și Google.