2 min. de lectură

Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont

Magazinul online chinez Shein, cunoscut pentru vânzarea de modă ieftină, caută să-și extindă platforma. Acesta va adăuga produse de uz casnic, farmacii și jucării. Cu această mișcare, magazinul de modă rapidă încearcă să-și diversifice oferta dincolo de haine, să-și sporească credibilitatea și să concureze cu giganți precum Amazon.

This article was translated for you by artificial intelligence
Shein se extinde dincolo de modă: îngrijirea pielii, pasta de dinți și jucăriile la orizont
Sursă: Depositphotos

După cum raportează Reuters, Shein și-a dezvăluit serviciile de piață online la un eveniment din Madrid luna trecută, împreună cu Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage &; Food și marca spaniolă de cosmetice Bella Aurora.

„Toată lumea asociază Shein cu moda, dar suntem dedicați tuturor verticalelor”, a declarat Christina Fontana, director de operațiuni de brand pentru regiunea EMEA, la conferință.

Potrivit Fontana, platforma răspunde pur și simplu cererii consumatorilor pentru produse de marcă. Reuters raportează că Fontana a lucrat anterior pentru Alibaba Group și este unul dintre mai mulți experți în piață pe care Shein i-a achiziționat de la gigantul chinez.

La scara Uniunii Europene

Shein are o medie de 108 milioane de utilizatori activi lunar în UE. Datorită numărului mare de utilizatori, Uniunea Europeană a clasat-o drept o platformă majoră de internet. Ca atare, acesta intră sub incidența Actului legislativ privind serviciile digitale (DSA) și va face obiectul unor controale mai stricte.

Trebuie să respecte regulile stricte pentru a proteja utilizatorii și pentru a spori securitatea serviciilor sale până la sfârșitul lunii august. Companiile care încalcă regulile pot fi amendate cu până la 6% din cifra lor de afaceri anuală, inclusiv interdicția de a opera în cazul unor încălcări grave și repetate. Shein este cea de-a 23-a platformă acoperită de reguli. Altele includ companii precum X, TikTok, Meta și Google.

Distribuiți articolul
Articole similare
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025
2 min. de lectură

Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025

Într-o declarație a directorului general Sundar Pichai cu privire la publicarea câștigurilor Alphabet pentru T4 2024, compania a afirmat că intenționează să cheltuiască aproximativ 75 de miliarde de dolari pentru cheltuieli de capital în 2025. Aceasta este o creștere semnificativă față de cele 32,3 miliarde de dolari care au fost cheltuite în 2023 și arată […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+