3 min. de lectură

SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor

SHEIN, o companie de comerț electronic de modă, a declarat că va lua parte la programul pilot de date din secțiunea 321 al Biroului vamal și de protecție a frontierelor (CBP) al SUA. Această acțiune marchează o schimbare substanțială în transparența comerțului electronic global.

This article was translated for you by artificial intelligence
SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor
Sursă: Depositphotos

SHEIN s-a alăturat voluntar programului, care permite întreprinderilor să prezinte mai multe detalii despre transporturile de import care intră în Statele Unite. Pe lângă accelerarea livrării expedierilor legale de comerț electronic de mică valoare. Scopul principal este de a îmbunătăți măsurile de protecție împotriva mărfurilor periculoase sau ilegale care intră pe piața americană.

Președintele executiv al SHEIN, Donald Tang, a declarat: „Implicarea noastră în programul pilot de date din secțiunea 321 reafirmă standardele SHEIN de transparență și conformitate”. „Prin furnizarea de informații mai detaliate cu privire la conținutul fiecărui colet, putem ușura sarcina CBP, permițându-i să se concentreze asupra menținerii unui flux eficient de comerț legitim, protejând siguranța publică, economia americană și, cel mai important, consumatorii americani.”

S-au obținut rezultate pozitive în primele 30 de zile de participare la program. CBP a atestat că datele pertinente privind expedierile de import de la SHEIN au fost primite cu succes și că nu au existat întârzieri sau probleme tehnice pe parcursul întregului proces. Președintele și directorul general al Asociației americane pentru îmbrăcăminte și încălțăminte (AAFA), Steve Lamar, a subliniat importanța acestui pas, afirmând:

„Când vom privi în urmă, vom vedea că acesta este momentul în care lanțurile de aprovizionare, logistica și întreaga industrie au devenit mai transparente ca niciodată.”

Această evoluție indică o tendință potențială către o transparență sporită în comerțul global pentru piața europeană de comerț electronic.Implementarea cu succes în SUA ar putea inspira inițiative similare ale UE, conducând la o eficiență vamală sporită și la protecția consumatorilor pe piețele europene. Programul evidențiază colaborarea esențială dintre sectorul public și cel privat în comerțul global, oferind companiilor europene de comerț electronic un model de angajament în materie de reglementare.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU