3 min. de lectură

SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor

SHEIN, o companie de comerț electronic de modă, a declarat că va lua parte la programul pilot de date din secțiunea 321 al Biroului vamal și de protecție a frontierelor (CBP) al SUA. Această acțiune marchează o schimbare substanțială în transparența comerțului electronic global.

This article was translated for you by artificial intelligence
SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor
Sursă: Depositphotos

SHEIN s-a alăturat voluntar programului, care permite întreprinderilor să prezinte mai multe detalii despre transporturile de import care intră în Statele Unite. Pe lângă accelerarea livrării expedierilor legale de comerț electronic de mică valoare. Scopul principal este de a îmbunătăți măsurile de protecție împotriva mărfurilor periculoase sau ilegale care intră pe piața americană.

Președintele executiv al SHEIN, Donald Tang, a declarat: „Implicarea noastră în programul pilot de date din secțiunea 321 reafirmă standardele SHEIN de transparență și conformitate”. „Prin furnizarea de informații mai detaliate cu privire la conținutul fiecărui colet, putem ușura sarcina CBP, permițându-i să se concentreze asupra menținerii unui flux eficient de comerț legitim, protejând siguranța publică, economia americană și, cel mai important, consumatorii americani.”

S-au obținut rezultate pozitive în primele 30 de zile de participare la program. CBP a atestat că datele pertinente privind expedierile de import de la SHEIN au fost primite cu succes și că nu au existat întârzieri sau probleme tehnice pe parcursul întregului proces. Președintele și directorul general al Asociației americane pentru îmbrăcăminte și încălțăminte (AAFA), Steve Lamar, a subliniat importanța acestui pas, afirmând:

„Când vom privi în urmă, vom vedea că acesta este momentul în care lanțurile de aprovizionare, logistica și întreaga industrie au devenit mai transparente ca niciodată.”

Această evoluție indică o tendință potențială către o transparență sporită în comerțul global pentru piața europeană de comerț electronic.Implementarea cu succes în SUA ar putea inspira inițiative similare ale UE, conducând la o eficiență vamală sporită și la protecția consumatorilor pe piețele europene. Programul evidențiază colaborarea esențială dintre sectorul public și cel privat în comerțul global, oferind companiilor europene de comerț electronic un model de angajament în materie de reglementare.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+