3 min. de lectură

SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor

SHEIN, o companie de comerț electronic de modă, a declarat că va lua parte la programul pilot de date din secțiunea 321 al Biroului vamal și de protecție a frontierelor (CBP) al SUA. Această acțiune marchează o schimbare substanțială în transparența comerțului electronic global.

This article was translated for you by artificial intelligence
SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor
Sursă: Depositphotos

SHEIN s-a alăturat voluntar programului, care permite întreprinderilor să prezinte mai multe detalii despre transporturile de import care intră în Statele Unite. Pe lângă accelerarea livrării expedierilor legale de comerț electronic de mică valoare. Scopul principal este de a îmbunătăți măsurile de protecție împotriva mărfurilor periculoase sau ilegale care intră pe piața americană.

Președintele executiv al SHEIN, Donald Tang, a declarat: „Implicarea noastră în programul pilot de date din secțiunea 321 reafirmă standardele SHEIN de transparență și conformitate”. „Prin furnizarea de informații mai detaliate cu privire la conținutul fiecărui colet, putem ușura sarcina CBP, permițându-i să se concentreze asupra menținerii unui flux eficient de comerț legitim, protejând siguranța publică, economia americană și, cel mai important, consumatorii americani.”

S-au obținut rezultate pozitive în primele 30 de zile de participare la program. CBP a atestat că datele pertinente privind expedierile de import de la SHEIN au fost primite cu succes și că nu au existat întârzieri sau probleme tehnice pe parcursul întregului proces. Președintele și directorul general al Asociației americane pentru îmbrăcăminte și încălțăminte (AAFA), Steve Lamar, a subliniat importanța acestui pas, afirmând:

„Când vom privi în urmă, vom vedea că acesta este momentul în care lanțurile de aprovizionare, logistica și întreaga industrie au devenit mai transparente ca niciodată.”

Această evoluție indică o tendință potențială către o transparență sporită în comerțul global pentru piața europeană de comerț electronic.Implementarea cu succes în SUA ar putea inspira inițiative similare ale UE, conducând la o eficiență vamală sporită și la protecția consumatorilor pe piețele europene. Programul evidențiază colaborarea esențială dintre sectorul public și cel privat în comerțul global, oferind companiilor europene de comerț electronic un model de angajament în materie de reglementare.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU