3 min. de lectură

SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor

SHEIN, o companie de comerț electronic de modă, a declarat că va lua parte la programul pilot de date din secțiunea 321 al Biroului vamal și de protecție a frontierelor (CBP) al SUA. Această acțiune marchează o schimbare substanțială în transparența comerțului electronic global.

This article was translated for you by artificial intelligence
SHEIN se alătură pilotului vamal pentru îmbunătățirea transparenței importurilor
Sursă: Depositphotos

SHEIN s-a alăturat voluntar programului, care permite întreprinderilor să prezinte mai multe detalii despre transporturile de import care intră în Statele Unite. Pe lângă accelerarea livrării expedierilor legale de comerț electronic de mică valoare. Scopul principal este de a îmbunătăți măsurile de protecție împotriva mărfurilor periculoase sau ilegale care intră pe piața americană.

Președintele executiv al SHEIN, Donald Tang, a declarat: „Implicarea noastră în programul pilot de date din secțiunea 321 reafirmă standardele SHEIN de transparență și conformitate”. „Prin furnizarea de informații mai detaliate cu privire la conținutul fiecărui colet, putem ușura sarcina CBP, permițându-i să se concentreze asupra menținerii unui flux eficient de comerț legitim, protejând siguranța publică, economia americană și, cel mai important, consumatorii americani.”

S-au obținut rezultate pozitive în primele 30 de zile de participare la program. CBP a atestat că datele pertinente privind expedierile de import de la SHEIN au fost primite cu succes și că nu au existat întârzieri sau probleme tehnice pe parcursul întregului proces. Președintele și directorul general al Asociației americane pentru îmbrăcăminte și încălțăminte (AAFA), Steve Lamar, a subliniat importanța acestui pas, afirmând:

„Când vom privi în urmă, vom vedea că acesta este momentul în care lanțurile de aprovizionare, logistica și întreaga industrie au devenit mai transparente ca niciodată.”

Această evoluție indică o tendință potențială către o transparență sporită în comerțul global pentru piața europeană de comerț electronic.Implementarea cu succes în SUA ar putea inspira inițiative similare ale UE, conducând la o eficiență vamală sporită și la protecția consumatorilor pe piețele europene. Programul evidențiază colaborarea esențială dintre sectorul public și cel privat în comerțul global, oferind companiilor europene de comerț electronic un model de angajament în materie de reglementare.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+