3 min. de lectură

Shein obține aprobarea Regatului Unit pentru IPO la Londra

Potrivit informațiilor raportate de Businessoffashion.com, gigantul de modă Shein, cunoscut pentru hainele sale ultra-abordabile, a atins o etapă importantă în drumul său către intrarea la bursă. Autoritatea de conduită financiară din Regatul Unit (FCA) a dat undă verde pentru oferta publică inițială (IPO) planificată la Londra. Această veste vine după ce compania a depus în mod confidențial documentele necesare la autoritatea de reglementare britanică în iunie anul trecut. Cu toate acestea, călătoria lui Shein către bursă nu va fi lipsită de provocări. Compania, care vinde rochii de 10 $ și blugi de 12 $ în peste 150 de țări din întreaga lume, se confruntă cu mai multe obstacole.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Shein obține aprobarea Regatului Unit pentru IPO la Londra
Sursă: Depositphotos

Compania cu sediul în Singapore, care s-a mutat din Nanjing în 2022, se confruntă acum cu provocarea suplimentară de a obține aprobarea organelor de supraveghere financiară din Beijing. În ciuda relocării sale, Shein rămâne încurcată în cadrul de reglementare al listării offshore din China, deoarece vasta sa rețea de producție funcționează în principal prin intermediul contractorilor chinezi.

Presiuni economice transatlantice

Aspirațiile de piață publică ale societății au întâmpinat noi obstacole de peste Atlantic. Recenta punere în aplicare a unor tarife substanțiale asupra importurilor chinezești în Statele Unite și anularea iminentă a scutirilor de taxe vamale pentru coletele mici au aruncat umbre asupra perspectivelor financiare ale Shein. La 2 mai, încetarea dispoziției americane „de minimis” – care permite în prezent intrarea fără taxe a coletelor cu o valoare mai mică de 800 de dolari – amenințăsă perturbe structura costurilor Shein pe cea mai profitabilă piață a sa.

Reevaluare

Analiștii financiari care urmăresc situația indică faptul că condițiile de pe piață ar putea forța o revizuire semnificativă în jos a evaluării preconizate a Shein. Proiecțiile actuale sugerează că societatea ar putea intra pe piețele publice la o valoare de aproximativ 50 de miliarde de dolari – cu aproximativ25% mai puțin decât cifra de 66 de miliarde de dolari stabilită în timpul rundei sale private de strângere de fonduri de anul trecut. Cifra finală a capitalizării de piață va depinde în mare măsură de eficiența cu care societatea va reuși să navigheze prin schimbarea reglementărilor privind importurile din Statele Unite. Valoarea țintă a strângerii de fonduri rămâne nespecificată.

Presiuni asupra modelelor de afaceri

Întreprinderea, înființată de antreprenorul Sky Xu, și-a construit imperiul fără a deține instalații de producție. În schimb, se coordonează cu aproximativ 5 800 de parteneri de producție contractați, marea majoritate situați în China. Modelul de operare distinctiv al Shein – expedierea de colete individuale direct către consumatorii din întreaga lume prin transport aerian – se confruntă cu provocări deosebite în cadrul noilor reglementări comerciale. Compania a renunțat anterior la eforturile de a se lista în Statele Unite, ca urmare a preocupărilor Congresului cu privire la condițiile de muncă din cadrul rețelei sale chineze de aprovizionare.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+