
În acest an, Google elimină modulele cookie de la terți. Aceasta este o schimbare majoră pentru marketingul online. Fără cookie-uri, marketingul online va fi foarte diferit. Conform cercetării Capterra, până la 61% dintre comercianții din Marea Britanie sunt îngrijorați de această schimbare, iar 49% se simt pregătiți. Mai mult de jumătate se așteaptă la o creștere a vânzărilor atunci când cookie-urile terță parte vor fi eliminate, iar 39% se așteaptă la un impact pozitiv asupra performanței afacerii.

Source: Capterra
Companiile caută în mod activ metode alternative de colectare a datelor, cu 57% pregătindu-se să elimine treptat cookie-urile și 51% dezvoltând noi metode de colectare a datelor. Strategiile cheie includ concentrarea pe datele de primă parte, parteneriatul cu organizații de încredere și utilizarea datelor contextuale.
78% dintre agenții de marketing intervievați investesc în software CRM pentru a unifica colectarea datelor de primă parte.
45% dintre agenții de marketing sunt de acord că redefinirea strategiilor de marketing este cea mai mare provocare, în timp ce alte provocări includ urmărirea datelor corecte și necesitatea ajustării bugetelor. Ei se așteaptă ca marketingul online să devină mai competitiv, solicitând companiilor să fie inovatoare și agile în activitățile lor de marketing.

Source: Capterra