2 min. de lectură

Sfârșitul fursecurilor: 61% dintre marketeri se tem de schimbare

Modulele cookie au fost un instrument esențial pentru urmărirea și personalizarea publicității. Pierderea acestora reprezintă o provocare pentru agenții de publicitate, necesitând noi abordări ale strategiei de marketing și ale colectării datelor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Sfârșitul fursecurilor: 61% dintre marketeri se tem de schimbare
Sursă: Depositphotos

În acest an, Google elimină modulele cookie de la terți. Aceasta este o schimbare majoră pentru marketingul online. Fără cookie-uri, marketingul online va fi foarte diferit. Conform cercetării Capterra, până la 61% dintre comercianții din Marea Britanie sunt îngrijorați de această schimbare, iar 49% se simt pregătiți. Mai mult de jumătate se așteaptă la o creștere a vânzărilor atunci când cookie-urile terță parte vor fi eliminate, iar 39% se așteaptă la un impact pozitiv asupra performanței afacerii.

Source: Capterra

Companiile caută în mod activ metode alternative de colectare a datelor, cu 57% pregătindu-se să elimine treptat cookie-urile și 51% dezvoltând noi metode de colectare a datelor. Strategiile cheie includ concentrarea pe datele de primă parte, parteneriatul cu organizații de încredere și utilizarea datelor contextuale.

78% dintre agenții de marketing intervievați investesc în software CRM pentru a unifica colectarea datelor de primă parte.

45% dintre agenții de marketing sunt de acord că redefinirea strategiilor de marketing este cea mai mare provocare, în timp ce alte provocări includ urmărirea datelor corecte și necesitatea ajustării bugetelor. Ei se așteaptă ca marketingul online să devină mai competitiv, solicitând companiilor să fie inovatoare și agile în activitățile lor de marketing.

Source: Capterra

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+