2 min. de lectură

Sfârșitul fursecurilor: 61% dintre marketeri se tem de schimbare

Modulele cookie au fost un instrument esențial pentru urmărirea și personalizarea publicității. Pierderea acestora reprezintă o provocare pentru agenții de publicitate, necesitând noi abordări ale strategiei de marketing și ale colectării datelor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Sfârșitul fursecurilor: 61% dintre marketeri se tem de schimbare
Sursă: Depositphotos

În acest an, Google elimină modulele cookie de la terți. Aceasta este o schimbare majoră pentru marketingul online. Fără cookie-uri, marketingul online va fi foarte diferit. Conform cercetării Capterra, până la 61% dintre comercianții din Marea Britanie sunt îngrijorați de această schimbare, iar 49% se simt pregătiți. Mai mult de jumătate se așteaptă la o creștere a vânzărilor atunci când cookie-urile terță parte vor fi eliminate, iar 39% se așteaptă la un impact pozitiv asupra performanței afacerii.

Source: Capterra

Companiile caută în mod activ metode alternative de colectare a datelor, cu 57% pregătindu-se să elimine treptat cookie-urile și 51% dezvoltând noi metode de colectare a datelor. Strategiile cheie includ concentrarea pe datele de primă parte, parteneriatul cu organizații de încredere și utilizarea datelor contextuale.

78% dintre agenții de marketing intervievați investesc în software CRM pentru a unifica colectarea datelor de primă parte.

45% dintre agenții de marketing sunt de acord că redefinirea strategiilor de marketing este cea mai mare provocare, în timp ce alte provocări includ urmărirea datelor corecte și necesitatea ajustării bugetelor. Ei se așteaptă ca marketingul online să devină mai competitiv, solicitând companiilor să fie inovatoare și agile în activitățile lor de marketing.

Source: Capterra

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU