2 min. de lectură

Scena comerțului electronic din Europa: Cine domină soluțiile software?

Succesul în domeniul în continuă schimbare al vânzărilor online depinde în principal de selectarea soluției software adecvate. Cele mai recente statistici ale ECDB prezintă o imagine interesantă a pieței europene și a preferințelor consumatorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Scena comerțului electronic din Europa: Cine domină soluțiile software?
Sursă: Depositphotos

Magento: Regele neîncoronat al comerțului electronic european

Europa are un favorit clar, în timp ce piața globală se concentrează de obicei pe perechea de giganți Shopify și Magento. Magento și-a confirmat supremația pe vechiul continent prin cucerirea unui număr uimitor de paisprezece națiuni europene. Din Italia însorită, prin Olanda bogată până în Finlanda rece, Magento este numărul unu în multe culturi și economii.

O paletă bogată de opțiuni

Totuși, lipsa grupurilor regionale îi surprinde pe experți.PrestaShop, care domină cinci țări, inclusiv Franța și Spania, și WooCommerce, preferat în Serbia, Croația, Islanda și Estonia, arată că retailerii europeni se bazează pe alte criterii decât afilierea regională atunci când iau o decizie.

Țările care vorbesc germana: o diviziune neanticipată

Există un fenomen fascinant în zona DACH. Magazinele germane au pariat pe soluția de casă Shopware, însă vecinii lor austrieci și elvețieni preferă Magento. Această diferență există într-un mediu în care comportamentul consumatorilor de pe aceste piețe prezintă de obicei similitudini.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mozaicul din Europa Centrală

Europa Centrală se prezintă ca un adevărat mozaic de gusturi.

  • Comercianțiipolonezi jură pe IdoSell
  • Ungurii aleg ShopRenter
  • Comercianțiiturci se bazează pe sistemul T-Soft.

Această varietate reflectă nu numai gusturile personale pentru tehnologie, ci și caracteristicile culturale și financiare ale fiecărei piețe.

Ce decide decizia?

Profesioniștii sunt de acord că aceste alegeri sunt influențate de mai multe elemente, de la obiceiurile regionale până la accesibilitatea prețurilor și ușurința în utilizare. De asemenea, sunt foarte importante experiențele personale ale dezvoltatorilor și creșterea istorică a piețelor digitale în diferite națiuni. Fără îndoială, piața europeană a comerțului electronic rămâne un mediu divers în care un singur model nu este universal aplicabil.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+