2 min. de lectură

Scena comerțului electronic din Europa: Cine domină soluțiile software?

Succesul în domeniul în continuă schimbare al vânzărilor online depinde în principal de selectarea soluției software adecvate. Cele mai recente statistici ale ECDB prezintă o imagine interesantă a pieței europene și a preferințelor consumatorilor.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Scena comerțului electronic din Europa: Cine domină soluțiile software?
Sursă: Depositphotos

Magento: Regele neîncoronat al comerțului electronic european

Europa are un favorit clar, în timp ce piața globală se concentrează de obicei pe perechea de giganți Shopify și Magento. Magento și-a confirmat supremația pe vechiul continent prin cucerirea unui număr uimitor de paisprezece națiuni europene. Din Italia însorită, prin Olanda bogată până în Finlanda rece, Magento este numărul unu în multe culturi și economii.

O paletă bogată de opțiuni

Totuși, lipsa grupurilor regionale îi surprinde pe experți.PrestaShop, care domină cinci țări, inclusiv Franța și Spania, și WooCommerce, preferat în Serbia, Croația, Islanda și Estonia, arată că retailerii europeni se bazează pe alte criterii decât afilierea regională atunci când iau o decizie.

Țările care vorbesc germana: o diviziune neanticipată

Există un fenomen fascinant în zona DACH. Magazinele germane au pariat pe soluția de casă Shopware, însă vecinii lor austrieci și elvețieni preferă Magento. Această diferență există într-un mediu în care comportamentul consumatorilor de pe aceste piețe prezintă de obicei similitudini.

Discover Europe's top eCommerce Software Solutions

Europe´s top shop software providers Source:ECDB

Mozaicul din Europa Centrală

Europa Centrală se prezintă ca un adevărat mozaic de gusturi.

  • Comercianțiipolonezi jură pe IdoSell
  • Ungurii aleg ShopRenter
  • Comercianțiiturci se bazează pe sistemul T-Soft.

Această varietate reflectă nu numai gusturile personale pentru tehnologie, ci și caracteristicile culturale și financiare ale fiecărei piețe.

Ce decide decizia?

Profesioniștii sunt de acord că aceste alegeri sunt influențate de mai multe elemente, de la obiceiurile regionale până la accesibilitatea prețurilor și ușurința în utilizare. De asemenea, sunt foarte importante experiențele personale ale dezvoltatorilor și creșterea istorică a piețelor digitale în diferite națiuni. Fără îndoială, piața europeană a comerțului electronic rămâne un mediu divers în care un singur model nu este universal aplicabil.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+