2 min. de lectură

Retailerul online de modă rapidă Shein se confruntă cu obstacole la IPO

Retailerul online de modă rapidă Shein, unul dintre magazinele de comerț electronic de modă cu cea mai rapidă expansiune la nivel mondial, are probleme în încercarea de a se lista la Bursa din Londra. Autoritatea britanică de conduită financiară (FCA) prelungește procesul de aprobare a IPO, deoarece este necesară o examinare mai atentă a lanțului de aprovizionare al companiei.

This article was translated for you by artificial intelligence
Retailerul online de modă rapidă Shein se confruntă cu obstacole la IPO
Sursă: Depositphotos

Note importante referitoare la Shein

  • Compania cu sediul în Singapore vinde modă în peste 150 de țări din întreaga lume
  • Modelul lor de succes de comerț electronic este construit pe prețuri extrem de accesibile: topuri de 5 $ și rochii de 10
  • Majoritatea produselor sunt fabricate în China
  • A depus cererea pentru IPO la Bursa de Valori din Londra în iunie

De ce acest lucru este important pentru piața online

Cazul Shein arată că gestionarea responsabilă a lanțului de aprovizionare trebuie să fie însoțită de o expansiune rapidă a comerțului electronic. Aceasta înseamnă pentru magazinele pe internet:

  • necesitatea unei raportări transparente cu privire la originea produselor
  • importanța creării unor lanțuri de aprovizionare etice
  • necesitatea de a echilibra prețurile scăzute cu condițiile de muncă echitabile

Dublă reglementare

Shein trebuie să obțină aprobarea autorităților chineze, precum și a autorității de reglementare britanice înainte de a deveni publică. Surse apropiate procesului susțin că autoritățile chineze vor decide în urma recomandării FCA britanice.

Ce înseamnă acest lucru pentru viitorul comerțului electronic

Acest caz arată că marii retaileri online vor fi supuși unei examinări din ce în ce mai intense a politicilor lor de afaceri, în special în sectoarele

  • Transparența lanțului de aprovizionare
  • condițiile de muncă la furnizori
  • durabilitatea modelelor de afaceri de tip fast-fashion

Pentru companiile de comerț electronic mai mici, acest lucru ar putea reprezenta o oportunitate de a concura cu jucătorii mai mari prin accentuarea abordărilor etice și transparente ale afacerilor.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+