2 min. de lectură

Retailerul chinez Temu, criticat de grupurile europene de consumatori

Modul în care comercianții cu amănuntul chinezi de comerț electronic gestionează conținutul de pe platformele lor face obiectul unei examinări din ce în ce mai atente.

This article was translated for you by artificial intelligence
Retailerul chinez Temu, criticat de grupurile europene de consumatori
Sursă: Reuters

Temu, aplicația de vânzare cu amănuntul cu discount deținută de gigantul chinez de comerț electronic PDD Holdings, se confruntă cu plângeri ale consumatorilor conform cărora practicile sale de afaceri încalcă o nouă lege privind conținutul online în Europa. Directiva privind serviciile digitale a Uniunii Europene impune piețelor online și intermediarilor să combată conținutul ilegal și dăunător și produsele contrafăcute de pe platformele lor. Organizația paneuropeană a consumatorilor BEUC a declarat că a depus o plângere la Comisia Europeană, în timp ce 17 dintre membrii săi din țări precum Franța, Italia și Țările de Jos au depus, de asemenea, plângeri la autoritățile lor naționale respective.

„Temu se complace aici pentru că încalcă Legea serviciilor digitale a UE”, a declarat directorul general al BEUC, Monique Goyens.

Temu, care a intrat pe piața UE în urmă cu puțin peste un an, a declarat că își adaptează în mod activ serviciile la practicile și preferințele locale și că se angajează să respecte pe deplin legile și reglementările piețelor pe care operează.

„În ceea ce privește plângerea BEUC, o luăm foarte în serios și o vom studia cu atenție. Sperăm să ne continuăm dialogul cu părțile interesate relevante pentru a îmbunătăți serviciul Temu pentru consumatori”, a afirmat compania într-o declarație.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+