3 min. de lectură

Reparațiile la aparatele de uz casnic sunt în creștere. Acesta este și cazul comerțului electronic

Noile reglementări privind reparațiile propuse de Uniunea Europeană vor aduce schimbări majore nu numai pentru clienți, ci și pentru companii. Reprezentând peste 140 de organizații din 24 de țări europene, campania neobosită a coaliției Dreptul de a repara Europa a produs noile orientări. În plus, afectate de evoluții vor fi unele sectoare de comerț electronic.

This article was translated for you by artificial intelligence
Reparațiile la aparatele de uz casnic sunt în creștere. Acesta este și cazul comerțului electronic
Sursă: Depositphotos

Noile reglementări asigură consumatorilor un acces mai ușor la reparații la prețuri rezonabile pentru unele dispozitive, inclusiv electronice și electrocasnice. Producătorii vor fi obligați, timp de până la 10 ani, să ofere opțiuni de reparații chiar și după expirarea garanției legale, pentru prima dată, sporind astfel în mod semnificativ protecția consumatorilor.

Pentru întreprinderile de marketing de comerț electronic, acest lucru implică asigurarea accesului simplu al consumatorilor la informațiile privind reparațiile și prezentarea corectă a acestor opțiuni.

Noua directivă va intra în vigoare la 30 iulie 2024. Membrii UE vor avea la dispoziție trei ani pentru a o transpune în legislația națională.

Articole de schimb pentru reparatori independenți

Una dintre principalele caracteristici ale noilor reglementări este cerința ca producătorii să stabilească prețuri rezonabile pentru unelte și piese de schimb pentru reparatorii independenți. În același timp, acest lucru va deschide piața pentru reparatorii independenți și va genera noi perspective de afaceri pentru sistemele de marketing pentru comerțul electronic, concentrându-se pe vânzarea de componente de schimb și servicii de reparații.

Noile linii directoare interzic politicile software și restricțiile contractuale care pot împiedica reparatorii independenți. Deși există puține excluderi pentru protejarea drepturilor de proprietate intelectuală, această restricție este un prim pas semnificativ către o piață a reparațiilor mai echitabilă.

În cazul în care cumpărătorii aleg reparația în loc de înlocuire, garanția legală va dura douăsprezece luni. Această acțiune va promova reparațiile și va contribui la reducerea generării de deșeuri electronice.

Sprijinirea sectorului reparațiilor

Reducerea TVA-ului la serviciile de reparații este unul dintre stimulentele financiare solicitate statelor membre ale UE pentru a promova reparațiile. Acest lucru poate genera noi locuri de muncă și poate extinde spectrul de produse și servicii de reparații accesibile întreprinderilor.

Comisia Europeană intenționează să creeze un portal online care să ofere detalii privind opțiunile de reparație și cheltuielile aferente. Intenția este de a crește vizibilitatea și deschiderea serviciilor de reparații, astfel încât să asiste clienții în procesul lor de luare a deciziilor.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce platformele de piață sunt cel mai inteligent mod de a intra pe o piață nouă
10 min. de lectură

De ce platformele de piață sunt cel mai inteligent mod de a intra pe o piață nouă

Extinderea pe o piață nouă poate însemna să pășești în necunoscut. Fie că sunteți un brand în creștere sau un start-up ambițios, provocările sunt infinite: costuri inițiale ridicate, reglementări necunoscute, lipsa contactelor locale și logistică fragmentată. Acesta este momentul în care platformele de piață devin utile. Platformele de piață pentru comerțul electronic de astăzi oferă […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+