3 min. de lectură

Reducerile de vineri cresc vânzările de comerț electronic în mod responsabil

În contextul comerțului electronic, îmbunătățirea implicării clienților și creșterea vânzărilor depind în mod critic de cunoștințele despre comportamentul consumatorilor. Cele mai recente cercetări ale SimplyCodes clarifică utilizarea strategică a cupoanelor și cel mai bun moment pentru economii. De asemenea, ridică probleme cu cheltuieli rezonabile.

This article was translated for you by artificial intelligence
Reducerile de vineri cresc vânzările de comerț electronic în mod responsabil
Sursă: Depositphotos

SimplyCodes a examinat statisticile cupoanelor din peste 30.000 de magazine pentru a găsi vineri ca fiind cea mai probabilă zi pentru reduceri. Mai exact cu 19% față de alte zile ale săptămânii, cantitatea de cupoane acordate crește dramatic în această zi. Această creștere reflectă sistemul american de plăți, în care plata este de obicei distribuită de două ori pe lună. Deosebit de remarcabile sunt efectele în domenii precum îngrijirea pielii, hainele și băutura femeilor.

Potrivit raportului, 52% din codurile promoționale sunt generate de miercuri până vineri. Companiile ar fi înțelepte să-și concentreze campaniile în aceste zile pentru a profita de atenția crescută a clienților. Reducerile de vineri funcționează deosebit de bine în încurajarea achizițiilor înainte de scăderea weekendului, când sunt oferite mai puține cupoane

Fenomenul „spaving” vs cheltuieli conștiente

În timp ce reducerile cresc vânzările, companiile de comerț electronic trebuie să fie conștiente de înclinația consumatorilor de a plăti în exces. Numit „spaving”, o combinație de „economisire” și „cheltuieli”, acest fenomen explică situația în care un consumator cheltuiește mai mulți bani pentru a economisi mai mult.

De ce este relevant comerțul electronic aici? Reducerile excesive pot provoca datorii ale clienților sau o loialitate mai scăzută față de marcă, influențând astfel cheltuielile viitoare.

Companiile ar putea pune accentul pe cumpărarea etică pentru a ajuta la compensarea acestui lucru. Oferirea de economii sau reduceri personalizate în funcție de comportamentul de cumpărare ajută la încurajarea unui consum mai responsabil.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Încurajarea cheltuielilor rezonabile poate duce la loialitatea clienților pe termen lung, deoarece comerțul electronic lucrează pentru a crește vânzările. O dezvoltare mai durabilă poate rezulta din simplificarea experienței de cumpărare, oferirea de economii clare și învățarea consumatorilor despre comportamentul de cumpărare înțelept.

Vinerea prezintă o mare șansă pentru companiile de comerț electronic de a crește vânzările cu cupoane și coduri promoționale atent sincronizate. Magazinele online pot crește vânzările, pot crește satisfacția clienților și pot crea conexiuni de lungă durată prin potrivirea reducerilor cu comportamentul consumatorilor și minimizarea tentației de cheltuieli excesive.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+