3 min. de lectură

Reducerile de vineri cresc vânzările de comerț electronic în mod responsabil

În contextul comerțului electronic, îmbunătățirea implicării clienților și creșterea vânzărilor depind în mod critic de cunoștințele despre comportamentul consumatorilor. Cele mai recente cercetări ale SimplyCodes clarifică utilizarea strategică a cupoanelor și cel mai bun moment pentru economii. De asemenea, ridică probleme cu cheltuieli rezonabile.

This article was translated for you by artificial intelligence
Reducerile de vineri cresc vânzările de comerț electronic în mod responsabil
Sursă: Depositphotos

SimplyCodes a examinat statisticile cupoanelor din peste 30.000 de magazine pentru a găsi vineri ca fiind cea mai probabilă zi pentru reduceri. Mai exact cu 19% față de alte zile ale săptămânii, cantitatea de cupoane acordate crește dramatic în această zi. Această creștere reflectă sistemul american de plăți, în care plata este de obicei distribuită de două ori pe lună. Deosebit de remarcabile sunt efectele în domenii precum îngrijirea pielii, hainele și băutura femeilor.

Potrivit raportului, 52% din codurile promoționale sunt generate de miercuri până vineri. Companiile ar fi înțelepte să-și concentreze campaniile în aceste zile pentru a profita de atenția crescută a clienților. Reducerile de vineri funcționează deosebit de bine în încurajarea achizițiilor înainte de scăderea weekendului, când sunt oferite mai puține cupoane

Fenomenul „spaving” vs cheltuieli conștiente

În timp ce reducerile cresc vânzările, companiile de comerț electronic trebuie să fie conștiente de înclinația consumatorilor de a plăti în exces. Numit „spaving”, o combinație de „economisire” și „cheltuieli”, acest fenomen explică situația în care un consumator cheltuiește mai mulți bani pentru a economisi mai mult.

De ce este relevant comerțul electronic aici? Reducerile excesive pot provoca datorii ale clienților sau o loialitate mai scăzută față de marcă, influențând astfel cheltuielile viitoare.

Companiile ar putea pune accentul pe cumpărarea etică pentru a ajuta la compensarea acestui lucru. Oferirea de economii sau reduceri personalizate în funcție de comportamentul de cumpărare ajută la încurajarea unui consum mai responsabil.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Încurajarea cheltuielilor rezonabile poate duce la loialitatea clienților pe termen lung, deoarece comerțul electronic lucrează pentru a crește vânzările. O dezvoltare mai durabilă poate rezulta din simplificarea experienței de cumpărare, oferirea de economii clare și învățarea consumatorilor despre comportamentul de cumpărare înțelept.

Vinerea prezintă o mare șansă pentru companiile de comerț electronic de a crește vânzările cu cupoane și coduri promoționale atent sincronizate. Magazinele online pot crește vânzările, pot crește satisfacția clienților și pot crea conexiuni de lungă durată prin potrivirea reducerilor cu comportamentul consumatorilor și minimizarea tentației de cheltuieli excesive.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+