Platforma își propune să crească vizibilitatea și potențialul de implicare al anunțurilor în acest mediu extrem de interactiv. Reddit este o platformă vizitată de zeci de milioane de utilizatori din întreaga lume în fiecare zi. Este, în esență, o încrucișare între o rețea socială și un forum – de fapt, comunitățile sunt auto-organizate în jurul diferitelor subiecte și interese, există un anonimat mai mare și se concentrează mai mult pe schimbul de informații și opinii.
Anunțuri de conversație îmbunătățite
Anunțurile de comentarii vor avea elemente media mai mari și o plasare mai bună în postările din firele de discuții. Scopul este de a crea anunțuri mai atractive și mai atrăgătoare din punct de vedere vizual și, cel mai important, de a profita de participarea activă. Cu până la 47% din afișările pe Reddit care apar în comentarii, acest lucru creează o destinație de plasare premium și un avantaj strategic pentru agenții de publicitate.
Spațiu pentru CTA-uri în carusel
Reddit îmbunătățește, de asemenea, vizualizarea carusel cu butoane CTA (apel la acțiune) actualizate. Scopul acestei actualizări este de a spori interacțiunea utilizatorilor cu anunțurile și de a-i ajuta pe advertiseri să direcționeze mai ușor utilizatorii către acțiunile dorite, indiferent dacă accesează un site, fac o achiziție sau se înscriu pentru un serviciu.
Reddit a lansat recent un nou format de anunț numit Free-Form Ads. Ele apar ca postări organice.
Potențialul în creștere al publicității
De la lansarea anunțurilor de conversație, Reddit a continuat să-și dezvolte oferta de publicitate. Pentru managerii de social media, aceste îmbunătățiri oferă noi oportunități de a accesa baza de utilizatori activi Reddit, care a ajuns la 82 de milioane de utilizatori activi zilnic în întreaga lume.