2 min. de lectură

Recommerce crește în cifrele de vânzări și popularitatea în rândul consumatorilor

Cuvântul "recomerț" este din ce în ce mai des vehiculat. Acesta se referă la vânzarea de bunuri de consum pe care cineva le deține deja - acestea pot fi folosite, dar și produse second-hand sau nedesfăcute.

This article was translated for you by artificial intelligence
Recommerce crește în cifrele de vânzări și popularitatea în rândul consumatorilor
Sursă: Depositphotos

Cuvântul „recomerț” include și repararea, renovarea, recondiționarea sau închirierea bunurilor de consum. Se estimează că acesta va valora 120 de miliarde de euro până în 2025. Jucători importanți precum Amazon au sărit, de asemenea, pe trenul second-hand, iar acest lucru dă roade – au realizat vânzări de miliarde de euro anul trecut.Potrivit unui studiu realizat de Cross-Border Commerce Europe în parteneriat cu FedEx Express și Poste Italiane, recomerțul este pe cale să ia avânt. În 2022/23, piața europeană a recomerțului valora 94 de miliarde EUR. În prezent, aceasta reprezintă 12,3% din totalul pieței europene de comerț electronic. Se preconizează că va ajunge la 14% în următorii trei ani.

Source: Cbcommerce.eu

Publicului îi plac produsele second-hand

Studiul arată că până la 85% dintre cumpărători au cumpărat sau au vândut produse la mâna a doua în ultimul an, iar 27% au făcut acest lucru pentru prima dată. Până la 75% din tranzacțiile de recomerț sunt în categorii care nu țin de îmbrăcăminte. Printre acestea se numără electronicele, mobila, articolele de uz casnic și sportiv, cărțile, echipamentele de exterior și automobilele. 76% dintre cumpărători consideră că stigmatul asociat cu cumpărarea la mâna a doua a scăzut. În schimb, 41% dintre respondenți spun că achiziționarea de bunuri second-hand este acum un simbol al statutului. Într-un studiu recent al pieței britanice, s-a constatat că atât motivele economice, cât și cele de mediu favorizează creșterea vânzărilor de bunuri second-hand. Mai mult de jumătate(55%) dintre cumpărători au recunoscut că achiziționează bunuri second-hand din cauza prețului mai mic. Doar 8% au menționat durabilitatea ca motiv de cumpărare.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+