
Căutarea vocală devine din ce în ce mai populară ca o modalitate hands-free de a interacționa cu tehnologia care afectează site-urile de comerț electronic. Funcțiile de procesare a limbajului natural (NLP) sunt esențiale pentru căutarea vocală pe site-urile de comerț electronic și pentru recomandările de produse și rezultatele căutării. Hiper-personalizarea poate crește veniturile cu până la 15% folosind istoricul browserului, tendințele de cumpărare și datele clienților.
Cataloagele de produse trimise clienților și organizate pe baza comportamentului lor anterior de navigare sunt o modalitate excelentă de a interacționa din nou cu clienții. Marketingul prin e-mail permite sugestii personalizate de produse și prezentarea produselor relevante pe baza interesului clientului.
Optimizarea experienței utilizatorului pe toate dispozitivele
Întreprinderile și-au schimbat modul în care interacționează cu clienții prin integrarea WhatsApp , care oferă date de urmărire în timp real și notificări în căsuțele de e-mail WhatsApp ale clienților. Oamenii interacționează diferit cu platformele online din cauza utilizării extinse a dispozitivelor mobile, astfel încât este necesară o experiență perfectă pe mai multe dispozitive – în special smartphone-uri. Designerii mobili cunosc comportamentul unic al navigării mobile și optimizează meniurile, componentele interfeței și conținutul pentru a fi cât mai utile posibil pe ecrane mai mici.
Companiile încep să prefere programele de loialitate unificate care funcționează în magazinele fizice și online. Reducerea ratelor de abandonare a coșului și creșterea veniturilor depind de un proces de plată rapid și sigur. Companiile trebuie să investească în dezvoltarea creativă și axată pe utilizatori a site-urilor de comerț electronic dacă doresc să obțină o bucată din această piață în creștere.