2 min. de lectură

Rămâneți înaintea concurenței: cele mai importante tendințe de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic

Un site de comerț electronic bine conceput este crucial pentru orice afacere online, deoarece modelează loialitatea și implicarea clienților. 80% dintre consumatori preferă afacerile care oferă experiențe personalizate, atât de importantă este personalizarea în stimularea implicării și loialității clienților.

This article was translated for you by artificial intelligence
Rămâneți înaintea concurenței: cele mai importante tendințe de dezvoltare a site-urilor de comerț electronic
Sursă: Depositphotos

Căutarea vocală devine din ce în ce mai populară ca o modalitate hands-free de a interacționa cu tehnologia care afectează site-urile de comerț electronic. Funcțiile de procesare a limbajului natural (NLP) sunt esențiale pentru căutarea vocală pe site-urile de comerț electronic și pentru recomandările de produse și rezultatele căutării. Hiper-personalizarea poate crește veniturile cu până la 15% folosind istoricul browserului, tendințele de cumpărare și datele clienților.

Cataloagele de produse trimise clienților și organizate pe baza comportamentului lor anterior de navigare sunt o modalitate excelentă de a interacționa din nou cu clienții. Marketingul prin e-mail permite sugestii personalizate de produse și prezentarea produselor relevante pe baza interesului clientului.

Optimizarea experienței utilizatorului pe toate dispozitivele

Întreprinderile și-au schimbat modul în care interacționează cu clienții prin integrarea WhatsApp , care oferă date de urmărire în timp real și notificări în căsuțele de e-mail WhatsApp ale clienților. Oamenii interacționează diferit cu platformele online din cauza utilizării extinse a dispozitivelor mobile, astfel încât este necesară o experiență perfectă pe mai multe dispozitive – în special smartphone-uri. Designerii mobili cunosc comportamentul unic al navigării mobile și optimizează meniurile, componentele interfeței și conținutul pentru a fi cât mai utile posibil pe ecrane mai mici.

Companiile încep să prefere programele de loialitate unificate care funcționează în magazinele fizice și online. Reducerea ratelor de abandonare a coșului și creșterea veniturilor depind de un proces de plată rapid și sigur. Companiile trebuie să investească în dezvoltarea creativă și axată pe utilizatori a site-urilor de comerț electronic dacă doresc să obțină o bucată din această piață în creștere.

Distribuiți articolul
Articole similare
Costurile soluțiilor de dezvoltare a comerțului electronic
7 min. de lectură

Costurile soluțiilor de dezvoltare a comerțului electronic

Pentru a aloca și planifica eficient costurile financiare ale dezvoltării unui magazin electronic, este esențial să înțelegeți mai întâi cum funcționează comerțul electronic în ansamblu. În calitate de proprietar, ar trebui să aveți o înțelegere clară a întregului proces de dezvoltare – de la planificarea inițială până la lansarea efectivă. În plus, trebuie să luați […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Citiți articolul
Procesul de dezvoltare a site-ului de comerț electronic
12 min. de lectură

Procesul de dezvoltare a site-ului de comerț electronic

Vă gândiți să înființați un magazin online? Prezența comerțului electronic în lumea digitală de astăzi este crucială pentru aproape toate sectoarele de activitate. Indiferent dacă sunteți un brand consacrat sau lansați o nouă afacere online, este esențial să înțelegeți cum funcționează dezvoltarea unui site de comerț electronic pe diferite platforme de comerț electronic. Aceste cunoștințe […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Citiți articolul
Îmbrățișarea unui viitor fără cookie-uri cu modelare mixtă de marketing
2 min. de lectură

Îmbrățișarea unui viitor fără cookie-uri cu modelare mixtă de marketing

Timp de aproape 30 de ani, cookie-urile terță parte au fost coloana vertebrală a urmăririi online și a utilizatorilor, oferind companiilor informații valoroase despre comportamentul utilizatorilor. Dar, odată cu creșterea reglementărilor privind confidențialitatea, viitorul cookie-urilor este incert. Companiile trebuie să se concentreze pe consimțământ, colectarea conformă a datelor și modalitățile de măsurare a performanței campaniilor, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+