Potrivit datelor Federației Naționale de Retail, cheltuielile globale pentru publicitatea media cu amănuntul vor depăși 100 de miliarde de dolari până în 2025, depășind cheltuielile de publicitate TV.
Tesco intenționează să-și extindă rețeaua de ecrane digitale la 6.000 până la sfârșitul anului, devenind cea mai mare rețea din Europa. Această mișcare este susținută de utilizarea extensivă a personalizării și a tehnologiilor avansate, inclusiv inteligența artificială și analiza datelor din divizia Dunnhumby.
Pregătește-te pentru hiperpersonalizare
Unul dintre proiectele cheie ale Tesco este introducerea următoarei generații de scanere portabile care vor permite publicitatea hiperpersonalizată. Aceste scanere vor combina datele Tesco Clubcard cu inteligența artificială, permițând campanii publicitare mai bine direcționate și mai eficiente.
În Regatul Unit, o fază pilot a acestui proiect este deja în curs de desfășurare, implicând mii de cumpărători. Lanțul de retail va putea astfel să ofere informații personalizate care vor ajuta furnizorii să ajungă mai eficient la clienți.
Potrivit Tesco, campaniile care utilizează ecrane digitale pot arăta o creștere cu 33% a vânzărilor și o creștere cu 34% a numărului de clienți. Datorită includerii elementelor în mișcare, publicitatea este de 2,5 ori mai eficientă decât afișajele statice.
Abordarea omnichannel combină diferite canale media pentru a obține un impact maxim. Cercetările arată că clienții expuși la mai multe canale sunt mult mai predispuși să facă o achiziție. Clienții expuși la trei canale au de 3,8 ori mai multe șanse să cumpere, în timp ce cei expuși la patru canale au de 5,3 ori mai multe șanse să facă o achiziție.