2 min. de lectură

Profilurile Instagram vor putea să-și arate public interesul pentru colaborare

Instagram se gândește mereu la modalități inovatoare de a ajuta artiștii. Într-un efort de a consolida relațiile și de a încuraja munca în echipă, lansează desemnarea "Open to Collaborating".

This article was translated for you by artificial intelligence
Profilurile Instagram vor putea să-și arate public interesul pentru colaborare
Sursă: @liahaberman

Logo-ul „Open to Collaborating” permite creatorilor să-și exprime deschiderea de a colabora cu alții. Când este activată, această stare apare în comunicări și în profilul creatorului, anunțând partenerii potențiali că profilul este disponibil pentru cooperare. Această caracteristică ar putea revoluționa marketingul influencer prin facilitarea unor colaborări mai organice și mai transparente între mărci și creatori.

Noul instrument este conceput pentru a facilita procesul de găsire a unor noi parteneri și de conectare cu producători care împărtășesc aceeași viziune.

Cum adaug starea „Deschis pentru colaborare”?

  1. Comutați aplicația
  2. Accesează tabloul de bord profesional de pe Instagram.
  3. Ar trebui să apară o nouă opțiune „Collaboratioon”.
  4. Alegeți opțiunea „Deschis pentru colaborare”.
  5. Setați această opțiune la activ pentru a activa funcția.

Instagram face mai ușor pentru diferiți producători să se găsească și să colaboreze, ceea ce creează noi posibilități de creativitate, creștere a audienței și dezvoltare a afacerii. Această funcție ar putea avea un impact semnificativ asupra marketingului cu influențe prin simplificarea parteneriatelor și extinderea acoperirii în diverse rețele de creatori.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+