2 min. de lectură

Profilurile Instagram vor putea să-și arate public interesul pentru colaborare

Instagram se gândește mereu la modalități inovatoare de a ajuta artiștii. Într-un efort de a consolida relațiile și de a încuraja munca în echipă, lansează desemnarea "Open to Collaborating".

This article was translated for you by artificial intelligence
Profilurile Instagram vor putea să-și arate public interesul pentru colaborare
Sursă: @liahaberman

Logo-ul „Open to Collaborating” permite creatorilor să-și exprime deschiderea de a colabora cu alții. Când este activată, această stare apare în comunicări și în profilul creatorului, anunțând partenerii potențiali că profilul este disponibil pentru cooperare. Această caracteristică ar putea revoluționa marketingul influencer prin facilitarea unor colaborări mai organice și mai transparente între mărci și creatori.

Noul instrument este conceput pentru a facilita procesul de găsire a unor noi parteneri și de conectare cu producători care împărtășesc aceeași viziune.

Cum adaug starea „Deschis pentru colaborare”?

  1. Comutați aplicația
  2. Accesează tabloul de bord profesional de pe Instagram.
  3. Ar trebui să apară o nouă opțiune „Collaboratioon”.
  4. Alegeți opțiunea „Deschis pentru colaborare”.
  5. Setați această opțiune la activ pentru a activa funcția.

Instagram face mai ușor pentru diferiți producători să se găsească și să colaboreze, ceea ce creează noi posibilități de creativitate, creștere a audienței și dezvoltare a afacerii. Această funcție ar putea avea un impact semnificativ asupra marketingului cu influențe prin simplificarea parteneriatelor și extinderea acoperirii în diverse rețele de creatori.

Distribuiți articolul
Articole similare
AI modelează crearea de conținut. Ce au de spus influencerii?
4 min. de lectură

AI modelează crearea de conținut. Ce au de spus influencerii?

Un raport recent de la HypeAuditor dezvăluie tendințe importante în modul în care influencerii Instagram folosesc instrumentele de inteligență artificială. AI începe să fie în centrul atenției nu numai în crearea de conținut, ci și în marketingul de influență. Un sondaj efectuat pe 620 de influenceri din SUA, Marea Britanie și Australia oferă o perspectivă […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+