21 min. de lectură

Principalele tendințe care modelează marketingul de performanță în 2025

Marketingul performant se schimbă acum ca niciodată. Cu îmbunătățiri ale calității vieții precum inteligența artificială, învățarea automată și realitatea augmentată, viața noastră profesională evoluează zilnic. Din punct de vedere tehnologic, vedem deja că marile companii precum Google, Meta și Microsoft implementează soluții care îi pot ajuta pe agenții lor de publicitate cu creativitate, personalizare, targetare mai bună și multe altele. Noile tehnologii, cum ar fi căutarea vocală prin intermediul telefoanelor mobile sau al asistenților casnici, sunt dezvoltate în continuare și utilizate mai mult. Datele și confidențialitatea sunt remodelate în timp ce vorbim, iar datele de primă parte sunt mai relevante acum decât oricând. Conținutul imersiv primește un impuls de la an la an, iar rețelele de social media, împreună cu reclamele RTB, încep să aibă un impact asupra mărcilor din întreaga lume. Utilizarea tehnologiilor adecvate pentru campaniile de conștientizare a mărcii sau de retargetare este obligatorie, iar dobândirea de cunoștințe despre aceste platforme vă oferă un avantaj în fața concurenților dumneavoastră. Ce tehnologii conduc marketingul de performanță în 2025? Aflați mai jos.

Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
This article was translated for you by artificial intelligence
Principalele tendințe care modelează marketingul de performanță în 2025
Sursă: Depositphotos

Rolul inteligenței artificiale în marketing

Inteligența artificială(pe scurt, AI) a îmbunătățit abordarea generală a marketingului prin crearea unei înțelegeri mult mai profunde, a mai multor informații, a unei eficiențe sporite și a unor niveluri mai mari de personalizare. Prin valorificarea inteligenței artificiale putem îmbunătăți considerabil mai multe domenii din marketing și ne putem spori cunoștințele despre publicitate și performanța generală a oricăror anunțuri pe orice platformă.

Apariția învățării automate pentru targetare

Un alt subset al IA este Machine Learning, care este utilizat în prezent de companii precum Google, Microsoft, Meta și altele. Această ramură a AI oferă o mai bună înțelegere a mai multor domenii, iar cercetarea lor manuală este ineficientă sau pur și simplu imposibilă. Acestea includ, de exemplu:

  1. Analiza predictivă: Cercetarea comportamentului datelor clienților pe baza datelor istorice pentru a îmbunătăți eficiența anunțurilor.
  2. Publicitatea programatică: Cumpărarea și plasarea anunțurilor în timp real, vizând în același timp publicul potrivit cu mesajul corect și conținutul relevant.
  3. Segmentarea clienților: Gruparea dinamică a audiențelor în tranșe în funcție de comportamentul, preferințele, datele demografice etc.

Importanța personalizării la scară largă

Prin utilizarea AI nu numai că putem obține rezultate mai bune din anunțurile noastre în mod simplu, dar o putem și valorifica pentru Personalizare, care poate fi scalată în timp. Prin utilizarea algoritmilor avansați care fac AI putem:

  1. Conținut personalizat sau generat de utilizator (scurt UGC ): Șabloane de e-mail marketing generate de AI, modificarea automată a datelor despre produse – titluri, descrieri, imagini, obținerea mai multor idei pentru conținut UGC etc.
  2. Călătoria clientului: Revizuirea aspectului site-ului, idei de prezentare a produselor, ferestre pop-up etc.
  3. Conexiune mai profundă cu clienții: Creșteți retenția clienților prin implicarea cu recomandări de conținut personalizate.

Source: Depositphotos

Optimizarea căutării vocale

Impactul tehnologiei vocale asupra comportamentului consumatorilor

Asistenții vocali sunt astăzi prezenți într-o multitudine de gospodării. Pe lângă faptul că ajută în viața de zi cu zi, acestea oferă și lucruri precum căutarea de produse, recomandări și servicii similare. Dacă nu dețineți un asistent precum Amazon Alexa sau Google Assistant, nu uitați că le aveți și în telefoane(Apple Siri, de exemplu).

💡 Studiile recente arată o creștere brutală a căutării vocale (comerț vocal) YoY, după cum scrie Business Dasher. Pe parcursul anilor 2021-2023, comerțul vocal a crescut cu 321%.

Strategii de optimizare pentru căutarea vocală

Comerțul vocal devine una dintre tendințele de marketing cu cea mai rapidă creștere și toată lumea ar trebui să înceapă să se pregătească pentru aceasta. Acest lucru nu înseamnă să vă refaceți întreaga afacere, ci mai degrabă să o îmbunătățiți. Iată câteva sfaturi despre cum să vă îmbunătățiți afacerea pentru a oferi experiențe mai imersive:

  1. Limbajul natural și cuvintele-cheie Long-Tail: Optimizați-vă produsele pentru fraze pe care oamenii le folosesc des. Includeți cuvinte-cheie bazate pe întrebări în descrierile produselor, cum ar fi „cum, ce, unde, când etc.”.
  2. Optimizați pentru dispozitivele mobile: Majoritatea căutărilor vocale sunt efectuate de pe dispozitive mobile, astfel încât optimizarea site-ului dvs. pentru a fi mai receptiv este o necesitate.
  3. Creați pagini FAQ: Oamenii folosesc căutarea vocală nu doar pentru a căuta produse, ci și pentru a pune întrebări despre acestea. Având o pagină FAQ, răspundeți la aceste întrebări și obțineți un avantaj față de concurenții dvs. care nu utilizează această caracteristică.

Trecerea la zero și la datele de la prima parte

După cum putem observa cu toții, reglementările privind confidențialitatea se înăspresc de la an la an și este extrem de important ca noi, ca marketeri și proprietari de afaceri, să ne adaptăm la această schimbare și să începem să îmbunătățim modul în care colectăm datele clienților.Definirea datelor Zero-Party și First-Party

  • Date Zero-Party – Date partajate proactiv de către clienți. Acestea pot reprezenta sondaje, conținut interactiv, pop-up-uri etc.
  • Date de la prima parte – Date colectate de la clienți pe baza interacțiunilor acestora cu site-ul web. Acestea pot reprezenta date tranzacționale, date comportamentale, informații CRM etc.

Implicațiile reglementărilor privind confidențialitatea

Modificările de reglementare, cum ar fi GDPR(Regulamentul general privind protecția datelor) și alte legi globale privind politicile sunt principala forță motrice din spatele renunțării la datele terță parte. După cum putem vedea în UE, legile privind datele devin exponențial de severe, deoarece UE pune accentul pe drepturile consumatorilor. Unele implicații majore reprezintă:

  1. Sfârșitul cookie-urilor terță parte: Trebuie să ne adaptăm la afacerea „cookieless” și să ne reorientăm colectarea datelor către Zero-Party și First-Party Data.
  2. Concentrarea pe transparență: Clienții sunt recunoscători atunci când știu în avans cum sunt prelucrate și utilizate datele lor.
  3. Strategii publicitare mai bune: Fără date de la terți, întreprinderile trebuie să se concentreze mai mult pe comportamentul consumatorilor, să utilizeze targetarea contextuală(anunțurile apar pe pagini care au un conținut extrem de relevant pentru produsele sau serviciile dvs.) și să utilizeze datele de la prima parte în principal pentru campaniile de marketing de performanță

Tehnici de colectare a datelor din prima parte

Cel mai bun mod de a colecta date de primă parte este prin diverse activități care au loc pe site-ul dvs. web. Trăim într-o epocă în care ne preocupă confidențialitatea și, credeți-mă, consumatorii știu când datele lor sunt colectate. Cu toate acestea, există mai multe modalități de a asigura colectarea datelor în siguranță, fără pierderea clienților:

  1. Conținut interactiv: Puteți utiliza întotdeauna pop-up-uri, sondaje, quiz-uri și anchete pentru a colecta date de la vizitatori.
  2. Programe de loialitate: Oferiți recompense clienților pentru împărtășirea preferințelor sau achizițiilor.
  3. Feedback-ul clienților: Valorificați feedback-ul prin recenzii, sondaje și mărturii pentru a obține o previzualizare a satisfacției clienților sau utilizatorilor.
  4. Evenimente: Organizați evenimente live, webinarii sau ateliere pentru a intra în contact direct cu clienții sau utilizatorii dvs. și pentru a colecta date prin intermediul formularelor de înregistrare.
  5. Social Media: Urmăriți interacțiunile, comentariile și mesajele pentru a înțelege mai bine interesele clienților dumneavoastră.
People chcecking socila media

Source: Depositphotos

Creșterea comerțului social

După cum știm deja cu toții, marketingul prin social media a cunoscut un avânt în ultimul deceniu. Aproape fiecare întreprindere își face publicitate pe Meta, TikTok, Pinterest etc. Platformele sociale sunt destul de importante deoarece aduc un angajament mai mare decât orice alte anunțuri de marketing de performanță, stimulează autenticitatea și vizează potențialii clienți care sunt deschiși la anunțuri personalizate, fie că este vorba de un produs de comerț electronic sau de un serviciu.

Angajarea consumatorilor prin intermediul platformelor social media

Pentru a obține succes pe platformele social media, trebuie să creați conținut cât mai autentic și interactiv. Acest conținut ar trebui să rezoneze bine cu publicul dvs. țintă și să ofere o experiență mai bună clienților, chiar și în afara site-ului dvs. de afaceri.

📱Rețelele sociale oferă mai multe caracteristici pe lângă simple vânzări. Puteți profita de formate precum întrebări și răspunsuri, sondaje, postări care pot fi cumpărate etc., pentru o implicare și mai mare. Aceste caracteristici pot transcende brandul dvs. la nivelul următor și pot aduce și mai mult trafic și conversii pentru afacerea dvs.

Strategii pentru campanii eficiente de comerț social

Scopul fiecărei afaceri pe rețelele de socializare ar trebui să fie nu numai să vândă cât mai mult posibil, ci și să construiască conștientizarea brandului. A opta pentru „a vinde pur și simplu” este un obiectiv pe termen scurt care adesea își încheie durata de viață prematur. Pe de altă parte, a vă face brandul vizibil și recunoscut este un obiectiv care este mai degrabă o dedicație pe termen lung și poate da mult mai mult decât a avea mai multe obiective pe termen scurt. Pentru a realiza acest lucru, puteți profita de AI generativ pentru conținut sau puteți utiliza recomandări bazate pe AI. Există mai multe modalități diferite prin care puteți ajunge la „punctul de succes” pe care doriți să îl atingeți, dar dacă nu știți de unde să începeți încercați:

  1. Influencer și/sau User-Generated Content (UGC)-colaborează cu influenceri locali pentru a servi conținut personalizat sau creează-ți conținutul pornind de la fotografiile și recenziile clienților pentru a dovedi în continuare social postările afacerii tale.
  2. Personalizare și AI – Utilizați recomandări AI bazate pe comportamentul clienților sau vizitatorilor. Folosiți reduceri, oferte exclusive și anunțuri direcționate pentru a stimula vânzările.
  3. Implicarea cu publicul-Vizitați târgurile locale pentru a vă întâlni clienții și oferiți produse de testare sau teste pentru servicii. Răspundeți la comentarii, mesaje și recenzii pentru a construi o relație mai puternică și a îmbunătăți word of mouth.
  4. Gamificare-Implementați elemente interactive precum „scratch your discount”, quiz-uri, provocări și cadouri pentru a stimula nu numai implicarea, ci și pentru a colecta date și a obține mai multe conversii.
Performance Marketing in 2025: augmented reality

Source: Depositphotos

Conținut imersiv și experiența utilizatorului

Una dintre practicile cheie pentru a vă proteja afacerea de viitor este valorificarea conținutului imersiv și îmbunătățirea experienței utilizatorului (UX) pe site-ul dvs. web. UX este deja un termen bine stabilit și reprezintă experiența vizitatorului site-ului dvs. web. Această experiență trebuie să fie raționalizată și perfectă, astfel încât să se finalizeze cu conversia.

ℹ️On pe de altă parte, conținutul imersiv este ceva care este căutat în ultimii ani și poate îmbunătăți și mai mult rata de conversie. Conținutul imersiv implică îndeaproape utilizarea realității augmentate (AR) pe site-ul dvs. web pentru a aduce produsul dvs. mai aproape de client.

Ascensiunea marketingului video

Marketingul video este ceva despre care nu vorbesc prea mulți oameni. De cele mai multe ori ne concentrăm prea mult pe marketingul de performanță și ignorăm conținutul video până când nu este necesar. Acest lucru este destul de nedrept și ar trebui corectat cât mai curând posibil. Marketingul video vă poate duce mai departe crearea de conținut la noi cote și vă poate aduce mai mulți vizitatori pe site-ul dvs. Marketingul video nu este doar conștientizarea mărcii! Poate, desigur, să atragă vizitatori pe site-ul dvs. web, dar și să aducă noi conversii de pe platforme pe care nu le utilizați sau le utilizați, dar nu la întregul lor potențial. Există mai multe modalități de a începe să valorificați marketingul video în avantajul dumneavoastră, dar iată câteva strategii cu care să începeți:

  1. Conținut video 360°-creați videoclipuri înconjurătoare care oferă posibilități mai bune de explorare a produselor pentru publicul dvs.
  2. Conținut captivant și de înaltă calitate-Optimizați crearea de conținut pentru a vă atrage publicul în primele secunde ale videoclipului. Utilizați subtitrări sau subtitrări pentru a îmbunătăți accesibilitatea + optimizați descrierile, titlurile, etichetele și SEO.
  3. Video Ads & Retargeting-Puteți crea cu ușurință videoclipuri cu AI pentru Meta, YouTube, TikTok și multe altele. Retargetingul este următorul pas logic care poate fi ușor implementat pentru a ajunge la clienții care au interacționat deja cu conținutul dvs.

Utilizarea realității augmentate în publicitate

AR poate fi o caracteristică foarte utilă pe care o puteți implementa cu ușurință. Imaginați-vă că vindeți vopsea de interior, iar clienții dvs. pot încărca o fotografie a camerei lor de zi în timp ce schimbă culorile din portofoliul dvs. Aceste lucruri se vor vinde singure! Acesta este doar un exemplu de utilizare a RA în timp real. Puteți utiliza AR pentru probe virtuale pentru orice magazin de modă sau frumusețe. Vindeți mobilă?

📣Vezi cum utilizează IKEA AR pentru a-și aduce gratuit piesele de designer în casele voastre.

Nu sunteți o companie de comerț electronic? Folosiți AR pentru a crea narațiuni captivante care vă pot spori notorietatea brandului – le puteți folosi online sau chiar offline. Nu totul trebuie să fie serios, verificați cum Pepsi Max a captat atenția publicului prin intermediul videoclipurilor AR din stațiile de autobuz.

Evoluția publicității programatice

Majoritatea întreprinderilor nu au auzit niciodată aceste două cuvinte, Publicitate programatică, însă este extrem de important să înțeleagă ce înseamnă Publicitatea programatică. Aceasta reprezintă cumpărarea și vânzarea automată de plasamente publicitare digitale, care se realizează prin AI și licitație în timp real (RTB). Această platformă ia decizii bazate pe date și vizează publicul relevant pe mai multe canale, oferind astfel clicuri, impresii și conversii.

💡În comparație cu Google Ads sau Meta, RTB are un scop diferit. Anunțurile pe care le plasăm prin intermediul rețelelor RTB constau în bannere, videoclipuri și conținut audio.

Îmbunătățiri în ceea ce privește precizia plasării anunțurilor

RTB ca atare există de mai bine de 10 ani, iar în acest timp această platformă a adus multe posibilități noi pentru agenții de publicitate. Funcția sa principală este de a promova în continuare elemente care construiesc notorietatea brandului, dar poate fi utilizată și pentru prospectare sau chiar retargetare.Îmbunătățiri cheie în precizia plasării anunțurilor RTB:

  1. Optimizarea-RTB utilizează algoritmi de inteligență artificială pentru a analiza comportamentul, interesele și interacțiunile anterioare ale audienței și utilizează aceste informații pentru a plasa anunțuri cu relevanță ridicată. Învățarea automată nu face decât să ducă acest lucru la un alt nivel prin rafinarea constantă a strategiilor pe baza datelor în timp real.
  2. Targetare – Toateanunțurile sunt plasate în funcție de conținutul și semnificația paginii. Acest lucru asigură siguranța mărcii și îmbunătățește și mai mult relevanța anunțurilor.
  3. Date de la prima parte-RTButilizează date de la prima parte în loc de cookie-uri de la terțe părți. Puteți utiliza datele CRM, istoricul conversiilor și orice alte semnale comportamentale pentru a demara targetarea pe această platformă interesantă.

Rolul analizei avansate în anunțurile programatice

Advanced Analytics joacă un rol crucial atunci când vine vorba de publicitatea prin intermediul platformelor RTB. Atunci când faceți publicitate prin intermediul acestei platforme, obțineți mai multe instrumente pe care le puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți în continuare performanța generală și notorietatea mărcii. Prin valorificarea posibilităților oferite de RTB, obțineți o relevanță mai mare a anunțurilor, o performanță mai bună și un randament general mai mare al investițiilor (ROI).

Necesitatea unei abordări holistice omnichannel

Atunci când vorbim despre abordarea omnichannel, un lucru important de reținut este că a face doar publicitate online este bine, dar nu este o soluție pe termen lung. Majoritatea întreprinderilor investesc prea mult în marketingul online și neglijează offline-ul. Acest lucru are consecințe pe termen lung care pot afecta întreprinderile în multe moduri negative.

💡Ar trebui să combinați întotdeauna ambele lumi ale publicității și să faceți publicitate offline cât de mult puteți. Acest lucru nu înseamnă să faci un singur lucru, cum ar fi panourile publicitare, ci o combinație de „canale offline.”.

Integrarea strategiilor de marketing online și offline

Lucrez în principal cu clienți care își fac publicitate online, dar ori de câte ori pot, îi sfătuiesc și cu privire la ce să facă cu marketingul offline. Mi se pare că, deși înțelegem posibilitățile și importanța ambelor părți ale lumii, punem întotdeauna prea mult accent pe una și mai puțin pe cealaltă. Cum să îmbunătățim acest lucru?

  1. Unificați experiența clienților – Clienții încep adesea să caute produse pe telefoanele lor mobile, continuă cercetările pe desktop-uri și, în cele din urmă, cumpără în magazinele fizice. Înclinându-vă spre acest mod de gândire, nu puteți decât să câștigați mai mulți clienți.
  2. Comunicarea pe toate canalele – Utilizarea unui conținut consecvent online și offline vă face mai ușor de recunoscut, iar clienții pot face cu ușurință referire la produs în magazin.
  3. Strategie centrată pe client – Concentrați-vă mai mult pe comoditate, permițându-le clienților să se implice în brandul sau produsele dvs. pe platformele lor preferate.

Beneficiile unei experiențe unificate a clienților

Implementarea strategiilor privind experiența clienților poate aduce beneficii imense afacerii dumneavoastră. Prin interacțiunea fără întreruperi pe mai multe canale, puteți spori implicarea, îmbunătăți satisfacția și aduce clienți fideli pe termen lung.

Cele mai recente din categorie Marketing de performanță

Testarea creativă și măsurarea performanței

🔎 Testați, testați și testați – celmai important lucru de făcut în publicitatea de performanță. În Winston Bros, ne ocupăm mai ales de marketingul de performanță, unde testele constante și inovația conduc reclamele clienților noștri către performanțe mai bune. Pentru a testa corect strategiile și reclamele, este necesară măsurarea sau urmărirea corectă.

Metode pentru testarea A/B în marketing

Atunci când facem publicitate pe Google sau Microsoft, folosim mai multe metode de testare A/B. La sfârșitul zilei, totul se reduce la a avea mai multe date și a lua decizii viitoare bazate pe date pentru a optimiza anunțurile.Testarea A/B poate fi aplicată într-o varietate de moduri. Când vine vorba de e-mailuri, puteți împărți grupul de control de clienți în două și să le trimiteți modele diferite pentru a optimiza rata de răspuns. În ceea ce privește site-ul web, puteți optimiza elemente, pop-up-uri etc. Câteva strategii de testare A/B de încercat includ:

  1. Testarea A/B standard-comparareaa două versiuni ale unor elemente identice (anunțuri, e-mailuri etc.) cu o ușoară modificare a variabilelor.
  2. Testarea multivariată– testareasimultanăa mai multor variante(de exemplu, mai multe titluri sau descrieri).
  3. Testarea secvențială– testareaînainteși după(de exemplu, performanța cu o lună înainte și după)
Performance Marketing in 2025: Analytics In Digital Marketing

Source: Depositphotos

Exploatarea datelor analitice pentru optimizarea campaniilor

Orice specialist în marketing vă va spune că datele joacă cel mai important rol în întregul marketing. Oferind informații prin care putem îmbunătăți targetarea sau implicarea, putem îmbunătăți și mai mult ratele de conversie. Câteva moduri în care puteți utiliza Analytics în avantajul dvs:

  1. Segmentarea audienței – analizează-ți audiența și împarte-o în funcție de date demografice, comportament, locație etc.
  2. Testarea A/B – verificați care variante funcționează bine cu segmentele dvs. de public
  3. Optimizarea licitațiilor – utilizarea optimizării licitațiilor valorifică AI pentru a ajusta ofertele CPC pe baza datelor în timp real, îmbunătățind astfel rata de conversie.
  4. Customer Lifetime Value – preziceți cât de multe venituri poate genera un client în timp + împărțiți clienții în tranșe de la venituri mai mici la venituri mai mari.
  5. Percepția mărcii – Creați sondaje și campanii de ridicare a mărcii pentru a verifica dacă oamenii știu despre marca dumneavoastră. Acest lucru determină cât de mult ar trebui să investiți în Brand Awareness.
  6. Tendințe de piață și analiza concurenților – Aflați întotdeauna din timp care sunt tendințele care apar și valorificați aceste date pentru a vă vinde produsele. Țineți evidența concurenților dvs. și completați spațiile goale din publicitate în care aceștia nu sunt prezenți.

Concluzie

Marketingul de performanță evoluează nu de la an la an, ci de la zi la zi. Acesta este un lucru de care ar trebui să fiți mereu conștienți! Viitorul marketingului de performanță se întâmplă în timp ce noi muncim, mâncăm și dormim, așa că ar trebui cu siguranță să începeți să faceți câteva lucruri dacă doriți să aveți succes în acest domeniu. Primul pas pentru a ține pasul cu vremurile este implementarea inovațiilor bazate pe inteligența artificială, a strategiilor de marketing personalizate și a procesului decizional bazat pe date. Acest lucru poate remodela complet modul în care vă conectați cu consumatorii și vă puteți transforma afacerea într-un ecosistem pregătit pentru viitor. Desigur, ar putea apărea noi provocări și ar trebui să vă găsiți timp pentru a cerceta lucrurile în care nu sunteți suficient de competent. Modul de a începe este cu platformele RTB și cu Performance Marketing Automation.

💡Nu uitați că strategiile disponibile pe scară largă pot funcționa, dar fiecare magazin electronic este diferit și s-ar putea ca acestea să nu funcționeze pentru dvs. Nu vă fie teamă să testați anumite schimbări pe cont propriu sau cu ajutorul unui specialist, s-ar putea să dați lovitura.

Datele joacă un rol crucial în toate! Dacă vă bazați pe date de la terți, acum este momentul perfect să începeți să le îmbunătățiți și să implementați schimbări, care vă pot aduce date „pure” despre clienți. Utilizați soluțiile pe care le-am discutat anterior pentru a obține controlul asupra afacerii dvs. În cele din urmă, dar nu în ultimul rând, combinați mai multe tehnologii pentru a obține o creștere pe termen lung, pentru a vă îmbunătăți imaginea de brand, pentru a câștiga clienți care revin și, la sfârșitul zilei, pentru a obține venituri mai bune atât online, cât și offline.

FAQ

Source: Depositphotos

Întrebări frecvente

Care este viitorul marketingului de performanță?

Întregul marketing de performanță este strâns centrat în jurul utilizării tehnologiilor AI. Tendințe precum AI, automatizarea, AR, învățarea automată și multe altele redefinesc rapid modul în care brandurile își optimizează site-urile web și cheltuielile pentru publicitate.

Ce este marketingul de performanță?

Este un tip de strategie de marketing bazată pe date, în care agenții de publicitate plătesc pentru acțiuni, cum ar fi clicuri, piste sau conversii. Spre deosebire de alte opțiuni de publicitate, cum ar fi plata pentru impresii, de exemplu, marketingul de performanță pune mare accent pe obținerea de rezultate directe prin monitorizarea unor parametri precum ROI, ROAS și ACOS. Acesta include marketingul pe motoarele de căutare, publicitatea pe rețelele sociale, marketingul afiliat și publicitatea programatică.

Care este cea mai mare tendință în marketing?

Una dintre cele mai mari tendințe care transformă marketingul online în acest moment este valul de personalizare bazat pe inteligență artificială și efectele automatizării marketingului asupra creării și optimizării anunțurilor. Brandurile se orientează mai mult către canalele bazate pe ROI de la an la an și este posibil să nu se oprească prea curând. De asemenea, acestea utilizează AR chiar mai mult decât oricând pentru a-și aduce produsele sau serviciile mai aproape de clienți.

Cât de mare este industria marketingului de performanță?

  • Industria globală a marketingului de performanță crește exponențial în fiecare lună și este determinată de adoptarea inteligenței artificiale. Având în vedere acest lucru, creșterea globală depinde de diferite piețe, dar după cum puteți citi pe Marketingreport.one – Piața globală a publicității digitale a fost evaluată la puțin peste 600 de miliarde de dolari în anul 2023.
Distribuiți articolul
Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Winston Bros
Acest articol vă este oferit de

Winston Bros

Winston Bros is a highly dynamic Ad Tech company specializing in advertisement solutions for e-commerce clients and marketing agencies. With more than 15 years of experience in performance marketing, they deliver tailored SaaS solutions that revolutionize the online advertisement field and innovate toward SMB markets. Their solutions are used worldwide by small and enterprise businesses. Currently, they are focusing on developing multiple add-ons that can help e-commerce clients optimize their ads. They are a leading Microsoft Channel Partner in CEE.

Articole similare
TOP Indicatori cheie de performanță în marketingul de performanță
9 min. de lectură

TOP Indicatori cheie de performanță în marketingul de performanță

Ați întâlnit abrevierea KPI? Dacă lucrați în marketingul de performanță, termenul Key Performance Indicators este ceva ce nu puteți evita. Pentru toți cei care doresc să își evalueze afacerea online pe baza datelor și nu a intuiției, iată un ghid complet al metricilor. Ce înseamnă exact KPI, pe care ar trebui să îi urmăriți și […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+