3 min. de lectură

Platformele sociale se luptă cu impulsul premium de sărbători

Pe măsură ce sărbătorile se apropie, există o schimbare vizibilă în modul în care marile companii de social media își fac publicitate pentru serviciile și bunurile pe care le oferă prin abonament. Aceste platforme utilizează în prezent reclame pe tot ecranul în propriile aplicații, ca parte a strategiilor lor agresive de marketing. Deși această strategie utilizează eficient baza lor enormă de utilizatori, natura sa potențial intruzivă atrage critici.

This article was translated for you by artificial intelligence
Platformele sociale se luptă cu impulsul premium de sărbători
Sursă: Unsplash

X’s Premium Push eșuează în ciuda tacticilor agresive de campanie

Reclamele pop-up în ecran complet pentru X Premium fac parte dintr-o campanie agresivă inițiată de X (fostul Twitter). Un buton „x” prost poziționat, care se estompează în fundal, face dificilă închiderea acestor reclame de către utilizatori, ceea ce a condus la critici privind designul acestora.

Chiar dacă baza de utilizatori a platformei este în scădere, iar rata de conversie X Premium este mai mică de 1%, aceasta continuă să promoveze abonamentele plătite. Elon Musk prevăzuse că vor exista 9 milioane de abonați până la această dată, iar până în 2028 speră să aibă 104 milioane.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Conform estimărilor actuale, doar aproximativ 1,3 milioane de utilizatori au ales să utilizeze serviciul premium. În încercarea de a crește numărul de abonați, platforma face, de asemenea, publicitate unor caracteristici precum cadourile X Premium. Campania de abonare pare să fie o componentă a unui plan mai amplu de a reduce dependența X de veniturile din publicitate. Cu toate acestea, nu pare probabil ca aceste inițiative de marketing să ducă la creșterea semnificativă a numărului de abonamente pe care platforma o caută, având în vedere oferta actuală de funcții premium.

Meta promovează hardware-ul VR, dar conținutul rămâne încă în urmă

Între timp, Meta a adoptat o strategie similară, prezentându-și căștile VR – un element-cheie al strategiei sale metaverse – prin intermediul unor spații publicitare de primă clasă pe Facebook și Instagram. Dar, la fel ca serviciul premium al X, Meta are o problemă de bază: nu există suficiente aplicații și experiențe VR interesante în ecosistemul actual pentru a face din hardware o necesitate. Deși biblioteca de conținut se extinde și tehnologia în sine este impresionantă, aceasta nu a atins încă nivelul de tehnologie de consum esențială. Cu toate acestea, planul Meta de a pune aceste produse la dispoziția miliardelor sale de utilizatori ar putea da roade în cele din urmă.

Vânzarea dificilă a aplicațiilor sociale eșuează

Prin trimiterea de reclame pentru Snapchat+ direct în căsuțele de mesaje ale utilizatorilor, Snapchat a urmat exemplul. În prezent, social media seamănă mai mult cu piețele digitale decât cu spațiile sociale, ca urmare a acestei strategii de marketing direct și a activității celorlalte platforme. Cu toate acestea, aceste strategii de marketing agresive sunt mai puțin eficiente acum decât ar fi putut fi în trecut, deoarece utilizatorii sunt mai pricepuți în a elimina conținutul promoțional.

Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Meta lansează Threads Creator Hub
2 min. de lectură

Meta lansează Threads Creator Hub

Noul hub al creatorilor de fire Meta oferă îndrumări fundamentale pentru începerea și creșterea prezenței dvs. pe platformă. Deși oferă îndrumări fundamentale cu privire la configurarea contului și personalizarea fluxului prin integrarea Instagram, resursei îi lipsesc informații detaliate susținute de date. Hub-ul include note privind etichetele tematice (deoarece hashtag-urile nu sunt disponibile), deși recomandările sale […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+