2 min. de lectură

Pinterest adaugă noi modalități de partajare a panourilor între aplicații

Pinterest a îmbunătățit partajarea panourilor pentru a crește vizibilitatea prezenței Pinurilor utilizatorilor și pentru a facilita distribuirea colecțiilor de Pinuri în alte aplicații sociale.

This article was translated for you by artificial intelligence
Pinterest adaugă noi modalități de partajare a panourilor între aplicații
Sursă: Pinterest

Utilizatorii pot alege un panou public pe care să-l partajeze, să atingă pictograma „Partajare”, să selecteze un șablon și să partajeze prezentarea generală a panoului ca o poveste cu o descriere animată a elementelor alese. Marcatorul „Organizat pe Pinterest”, care ar putea fi văzut ca filigran, dispare și vizează poveștile și redistribuirea Pinurilor prin intermediul formatului respectiv. Aceasta ar putea fi o modalitate excelentă de a-ți partaja colecțiile de pinuri și lucrurile care te interesează cu aplicația.

Pinterest speră că acest lucru va atrage utilizatorii mai tineri:

Utilizatorii Pinterest își văd panourile ca pe niște sanctuare personale pentru că visează la lumea lor și își prezintă personalitățile și estetica unice. Pentru utilizatorii Gen Z, Pinterest nu este doar o platformă, ci servește ca un spațiu pentru auto-descoperire și exprimare, unde își modelează identitatea în termenii lor, fără presiuni externe. Această conexiune cu introspecția a alimentat o creștere a numărului de plăci create de utilizatorii Gen Z față de anul trecut, depășind alte generații.

Cu peste 500 de milioane de utilizatori activi lunar, Pinterest dorește să profite de acest grup demografic pentru a-și maximiza potențialul de creștere, în special în rândul utilizatorilor mai tineri.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+