
Utilizatorii pot alege un panou public pe care să-l partajeze, să atingă pictograma „Partajare”, să selecteze un șablon și să partajeze prezentarea generală a panoului ca o poveste cu o descriere animată a elementelor alese. Marcatorul „Organizat pe Pinterest”, care ar putea fi văzut ca filigran, dispare și vizează poveștile și redistribuirea Pinurilor prin intermediul formatului respectiv. Aceasta ar putea fi o modalitate excelentă de a-ți partaja colecțiile de pinuri și lucrurile care te interesează cu aplicația.
Pinterest speră că acest lucru va atrage utilizatorii mai tineri:
„Utilizatorii Pinterest își văd panourile ca pe niște sanctuare personale pentru că visează la lumea lor și își prezintă personalitățile și estetica unice. Pentru utilizatorii Gen Z, Pinterest nu este doar o platformă, ci servește ca un spațiu pentru auto-descoperire și exprimare, unde își modelează identitatea în termenii lor, fără presiuni externe. Această conexiune cu introspecția a alimentat o creștere a numărului de plăci create de utilizatorii Gen Z față de anul trecut, depășind alte generații.
Cu peste 500 de milioane de utilizatori activi lunar, Pinterest dorește să profite de acest grup demografic pentru a-și maximiza potențialul de creștere, în special în rândul utilizatorilor mai tineri.