3 min. de lectură

Personalizarea în comerțul electronic: modul în care AI și învățarea automată modelează viitorul

Raportul Twilio and Segment privind starea personalizării oferă o actualizare a relației dintre așteptările consumatorilor și capacitățile de afaceri. Acesta explorează așteptările consumatorilor de la mărci în interacțiunile lor digitale și analizează dacă întreprinderile sunt echipate pentru a oferi experiențe personalizate.

This article was translated for you by artificial intelligence
Personalizarea în comerțul electronic: modul în care AI și învățarea automată modelează viitorul
Sursă: Depositphotos

După cum se arată în raport: „În acest an, am decis să schimbăm cursul pentru a dezvălui impactul profund pe care noile tehnologii, cum ar fi inteligența artificială și învățarea automată, îl au asupra pieței”.

Personalizarea este mai importantă ca niciodată pentru creșterea afacerii. De fapt, 89% dintre factorii de decizie consideră că personalizarea va fi de neprețuit pentru succesul afacerii lor în următorii trei ani.

Impactul IA asupra personalizării

Inteligența artificială transformă strategiile de personalizare și marketing. De fapt, 73% dintre liderii de afaceri sunt de acord că adoptarea AI va avea un impact major asupra personalizării. AI permite procesarea unor cantități masive de date în timp real, ceea ce duce la informații predictive și la implicarea personalizată a clienților. Această schimbare va duce personalizarea la un nou nivel, deoarece companiile vor putea anticipa nevoile clienților și vor putea crea experiențe personalizate.

Source: Twilio Segment

Generația Z și noi așteptări

Consumatorii mai tineri, în special generația Z, solicită experiențe digitale mai bune și mai multă personalizare. Generația Z cere autenticitate, transparență și implicare. Acest lucru obligă companiile să adopte o nouă abordare.

85% dintre companii intenționează acum să-și adapteze sau să-și optimizeze strategia de marketing pentru a satisface nevoile și preferințele unice ale consumatorilor din generația Z.

Utilizarea etică a IA

Un diferențiator cheie între lideri și codași în cursa AI este etica. Până la 54% dintre companii abordează aspectele etice și de confidențialitate ale IA prin implementarea unei platforme de date cu controale robuste de confidențialitate. Prin prioritizarea confidențialității, aceste companii pot construi încredere cu clienții și se pot asigura că personalizarea bazată pe AI este sigură și responsabilă din punct de vedere etic. Într-adevăr, oamenii își exprimă din ce în ce mai mult îngrijorarea și anxietatea cu privire la modul în care sunt tratate datele lor personale.

Analiza predictivă și un viitor fără cookie-uri

Având în vedere incertitudinea din jurul cookie-urilor terță parte, 55% dintre liderii de afaceri consideră că utilizarea AI și a învățării automate pentru analiza predictivă va fi esențială pentru viitorul personalizării. Acest lucru va permite mărcilor să ofere interacțiuni relevante și în timp util, bazate pe date primare.

Creșterea chatbot-urilor de inteligență artificială

Puțin peste jumătate (58%) dintre liderii de afaceri pariază pe chatbot-urile bazate pe AI ca următoarea mare schimbare în tehnologia de personalizare în următorii cinci ani. Platformele inteligente de chatbot, capabile să gestioneze relații complexe cu clienții la scară, vor reprezenta următorul mare salt în personalizare prin AI conversațională.

Distribuiți articolul
Articole similare
Temu sub investigația Comisiei Europene pentru conformitatea cu DSA
2 min. de lectură

Temu sub investigația Comisiei Europene pentru conformitatea cu DSA

Examinând posibilele încălcări ale Legii privind serviciile digitale (DSA), Comisia Europeană a început o anchetă oficială asupra pieței online Temu. Acest lucru corespunde cu investigația anterioară din această vară, când Temu și Shein au trebuit să furnizeze date operaționale detaliate autorităților UE.

Citiți articolul
Tendințe de comerț electronic de Black Friday 2024: Partea 3
5 min. de lectură

Tendințe de comerț electronic de Black Friday 2024: Partea 3

În timp ce analizele de bază urmăresc vânzările, liderii de piață folosesc modelarea predictivă, segmentarea avansată și optimizarea performanței pentru a domina Black Friday. În acest articol aprofundat, descoperim cum să transformăm datele istorice și învățarea automată în avantajul tău competitiv pentru Black Friday 2024.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+