Grupul construiește un centru de distribuție în Polonia. Din noua locație, comenzile vor fi preluate și expediate către clienții din Germania.
Grupul german Otto a anunțat recent că veniturile au scăzut cu 9% în 2023, ajungând la un total de 10,8 miliarde de euro. În același timp, magazinul online Otto și-a mărit numărul de parteneri de retail cu 33%, la peste 6.500. Compania a anunțat, de asemenea, că își deschide piața pentru vânzătorii europeni.
Investiție de 150 de milioane de euro
Pentru a sprijini creșterea în continuare a comerțului electronic, compania a investit în operațiunile sale logistice. Compania a investit recent peste 150 de milioane de euro în construcția unui depozit automatizat de transfer de 16.300 de metri pătrați în Germania. Este de așteptat să funcționeze în această vară. Cu acest depozit, compania își propune să proceseze comenzile în câteva ore și să ofere livrare în aceeași zi.
Un nou centru de distribuție în Polonia
Hermes Fulfilment Group deschide un nou centru de transport maritim în Polonia. Aceasta este prima dată când grupul a construit un site complet nou în afara Germaniei. Centrul de fulfillment va avea o suprafață totală de 118.000 de metri pătrați și își va începe activitatea în a doua jumătate a acestui an. De acolo, până la 1.900 de angajați vor stoca, ridica și expedia bunurile Otto către clienții germani.
„Polonia este foarte importantă pentru o companie europeană ca a noastră. Mai presus de toate, putem livra din Iłowa în părți mari ale Germaniei a doua zi după plasarea comenzii. Politicienii și administrația au fost foarte susținători. În același timp, ne extindem logistica depozitelor în locațiile din Germania”, a declarat Michael Otto, președintele Consiliului de Supraveghere și fost CEO al Grupului Otto.