2 min. de lectură

Otto externalizează o parte din logistică în Polonia

Gigantul german de comerț electronic Otto a anunțat că externalizează o parte din propria logistică.

This article was translated for you by artificial intelligence
Otto externalizează o parte din logistică în Polonia
Sursă: Depositphotos

Grupul construiește un centru de distribuție în Polonia. Din noua locație, comenzile vor fi preluate și expediate către clienții din Germania.

Grupul german Otto a anunțat recent că veniturile au scăzut cu 9% în 2023, ajungând la un total de 10,8 miliarde de euro. În același timp, magazinul online Otto și-a mărit numărul de parteneri de retail cu 33%, la peste 6.500. Compania a anunțat, de asemenea, că își deschide piața pentru vânzătorii europeni.

Investiție de 150 de milioane de euro

Pentru a sprijini creșterea în continuare a comerțului electronic, compania a investit în operațiunile sale logistice. Compania a investit recent peste 150 de milioane de euro în construcția unui depozit automatizat de transfer de 16.300 de metri pătrați în Germania. Este de așteptat să funcționeze în această vară. Cu acest depozit, compania își propune să proceseze comenzile în câteva ore și să ofere livrare în aceeași zi.

Source: Depositphotos

Un nou centru de distribuție în Polonia

Hermes Fulfilment Group deschide un nou centru de transport maritim în Polonia. Aceasta este prima dată când grupul a construit un site complet nou în afara Germaniei. Centrul de fulfillment va avea o suprafață totală de 118.000 de metri pătrați și își va începe activitatea în a doua jumătate a acestui an. De acolo, până la 1.900 de angajați vor stoca, ridica și expedia bunurile Otto către clienții germani.

„Polonia este foarte importantă pentru o companie europeană ca a noastră. Mai presus de toate, putem livra din Iłowa în părți mari ale Germaniei a doua zi după plasarea comenzii. Politicienii și administrația au fost foarte susținători. În același timp, ne extindem logistica depozitelor în locațiile din Germania”, a declarat Michael Otto, președintele Consiliului de Supraveghere și fost CEO al Grupului Otto.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+