3 min. de lectură

Operațiunile de umplutură ale TikTok se extind în Germania

Operațiunile de împlinire ale TikTok au făcut un alt pas semnificativ în planul său de expansiune europeană prin lansarea serviciului său de împlinire în Germania. TikTok, care a atins anul trecut o GMV (Gross Merchandise Value) globală de peste 30 de miliarde de euro, recrutează deja personal pentru biroul său din München în vederea înființării diviziei sale Fulfilled by TikTok (FBT).

This article was translated for you by artificial intelligence
Operațiunile de umplutură ale TikTok se extind în Germania
Sursă: Depositphotos

Succes global și intrare în Europa

Extinderea vine după ce TikTok Shop a început cu succes acum trei ani în Asia și după lansările ulterioare în Regatul Unit și Statele Unite.

Făcând abstracție de problemele juridice actuale, Statele Unite au devenit cea mai mare piață pentru TikTok Shop.

Operațiunea din Regatul Unit a înregistrat o creștere impresionantă, dublându-și volumul de tranzacționare și atrăgând peste 200 000 de întreprinderi pe platformă.

TikTok Shop a profitat de acest impuls pentru a se lansa în Irlanda și Spania până la sfârșitul anului 2024, făcându-și debutul în Europa continentală.

Operațiunile de îndeplinire ale TikTok: Strategia pentru piața germană

Lansarea FBT în Germania este o strategie cheie de îmbunătățire a rețelei logistice a TikTok în Europa. Serviciul care oferă servicii de depozitare, colectare, ambalare și expediere pentru comercianți a fost lansat în Marea Britanie în vara anului 2023. Pe piața din SUA, TikTok a încheiat un parteneriat cu ShipBob pentru a oferi aceste servicii de îndeplinire. Analiștii se așteaptă, de asemenea, la o participare semnificativă din partea Zalando, cel mai important retailer de modă online din Germania, care și-a dovedit deja eficiența pe TikTok Shop UK.

TikTok a inclus acest parteneriat într-o postare pe blog, numindu-se „partenerul perfect pentru Zalando”.

Planuri pan-europene de expansiune

Planurile europene ale companiei merg mai departe de Germania, noi locuri de muncă legate de comerț fiind anunțate în Amsterdam, Paris și Milano – orașe în care TikTok Shop nu a fost încă lansat. Aceste eforturi de recrutare semnalează planurile TikTok pentru o rețea paneuropeană de comerț electronic. Comercianții germani pot utiliza serviciul FBT pentru stocarea stocurilor în depozite locale, eficientizând astfel logistica și reducând timpii de livrare. Prin această extindere, TikTok continuă să demonstreze că are intenția de a trece de la o platformă de social media la un actor semnificativ pe piața europeană a comerțului electronic, urmând integrarea comerțului social pe alte piețe.

Distribuiți articolul
Articole similare
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Care sunt țările europene care se bazează cel mai mult pe comerțul electronic extern? O privire asupra comerțului transfrontalier în Europa
3 min. de lectură

Care sunt țările europene care se bazează cel mai mult pe comerțul electronic extern? O privire asupra comerțului transfrontalier în Europa

Constatările recente ale European Commerce Database (ECDB) relevă modele regionale uimitoare în ceea ce privește modul în care diferitele națiuni europene se angajează cu comercianții cu amănuntul online internaționali și care țări europene se bazează cel mai mult pe comerțul electronic străin. Această analiză explorează diferitele grade de adoptare a comerțului electronic transfrontalier pe întreg […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
AI Max de la Google extinde campaniile de căutare dincolo de cuvinte cheie
4 min. de lectură

AI Max de la Google extinde campaniile de căutare dincolo de cuvinte cheie

Google introduce AI Max – un nou set de caracteristici pentru campaniile de căutare care conectează automatizarea creativă, direcționarea mai precisă și un control mai bun. Aceasta valorifică cele mai recente capacități de inteligență artificială. Funcția va fi disponibilă la nivel global în versiune beta până la sfârșitul lunii mai și are scopul de a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+