2 min. de lectură

Olanda conduce cumpărăturile online la nivel mondial, raportează UNCTAD

Un raport al Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD) a arătat că Olanda are cea mai mare rată de cumpărători online. Alte țări importante din Europa includ Regatul Unit, Suedia și Danemarca.

This article was translated for you by artificial intelligence
Olanda conduce cumpărăturile online la nivel mondial, raportează UNCTAD
Sursă: Depositphotos

Organizația a compilat un clasament care arată ponderea cumpărătorilor online din țările selectate. Nu mai puțin de 7 state europene au ajuns în TOP 10.

„Între 2017 și 2021, utilizarea comerțului electronic în țările cel mai puțin dezvoltate a crescut cu 140%. Cu toate acestea, aceasta reprezintă încă doar 5,8% dintre persoanele care fac cumpărături online, comparativ cu 62% în țările dezvoltate”, se arată în raport.

În afara Europei, China, Canada și Coreea de Sud au poziții semnificative în lista UNCTAD, clasându-se în primele zece țări cu cea mai mare penetrare a comerțului electronic. China, cu puterea și dominația sa online, se află doar pe locul cinci. Acest lucru se datorează faptului că, deși țara are o proporție ridicată de utilizatori de internet, o mare parte a populației nu este încă activă digital.

Source: UNCTAD

Olandezii, cu primul lor clasament, reprezintă o piață matură, cu o mare parte a populației angajată în cumpărături online. Această creștere a fost facilitată de prezența accesului la internet de mare viteză în întreaga țară.

În sudul Europei, penetrarea comerțului electronic este încă destul de scăzută. Cu toate acestea, putem citi acest fapt ca o oportunitate de extindere. Concentrarea pe aceste piețe ar putea aduce o creștere semnificativă. Țările în curs de dezvoltare prezintă oportunități unice de stimulare a progresului digital.

În schimb, pe piețele dezvoltate, cum ar fi Olanda, Regatul Unit sau Germania, este foarte important să înțelegem mediul concurențial. Dacă intenționați să vă mutați afacerea în aceste țări, vă recomandăm să vă concentrați pe diferențierea ofertelor și să urmați tacticile liderilor locali.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac
7 min. de lectură

De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac

Ideea Gentlejam a venit într-o seară de primăvară, la o sticlă de vin Alibernet. Iveta Hrabovska, care pe atunci lucra în mass-media, s-a întors spre soțul ei și l-a anunțat că vrea să facă gemuri cu alcool. Răspunsul lui? „Nu ai gătit nimic în viața ta și ai 300 de euro la dispoziție”. Ea nu […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU