3 min. de lectură

O schimbare în comportamentul consumatorilor este evidentă în peisajul returnărilor din Regatul Unit

Pe măsură ce sărbătorile se apropie, noi date arată tendințe în schimbare în ceea ce privește returnările în comerțul cu amănuntul din Regatul Unit. Conform unei analize comune realizate de DHL e-commerce și ZigZag, volumele de retururi au crescut cu un ușor 3% între septembrie și octombrie 2024 și 2023, însă retururile plătite au crescut cu un procent mai semnificativ de 6%.

This article was translated for you by artificial intelligence
O schimbare în comportamentul consumatorilor este evidentă în peisajul returnărilor din Regatul Unit
Sursă: Depositphotos

Ecuația valorii

Partea financiară arată o tendință demnă de remarcat: valoarea medie a retururilor în această toamnă a ajuns la 106 lire sterline, o creștere de 7% față de anul precedent. Acest lucru indică o tendință de returnare a achizițiilor mai scumpe.

Schimbarea așteptărilor clienților

Având în vedere că mai mult de o treime dintre consumatori consideră că controlul asupra metodelor de livrare și returnare este esențial, flexibilitatea opțiunilor de returnare a devenit critică, conform raportului DHL Global Online Shopper Trends Report. Această nevoie de confort este demonstrată de creștereabruscă cu 79% a utilizării dulapului pentru colete în ultimele 12 luni.

Stuart Hill, CEO al DHL e-commerce UK, observă că „returnările au devenit parte integrantă a cumpărăturilor online”. „Deși reprezintă o provocare pentru comercianții cu amănuntul, în special în timpul sezonului de vârf, politicile clare și logistica raționalizată pot aduce beneficii ambelor părți.”

El subliniază modul în care opțiuni precum locațiile flexibile de livrare și dulapurile pentru colete la prețuri rezonabile pot îmbunătăți satisfacția clienților.

O creștere a retururilor plătite

Plata parțială de către consumator a reprezentat 46% din returnări în toamna anului 2024, o ușoară creștere. Deși o treime dintre consumatori se plâng de costurile de returnare, aproape 25% sunt de acord să plătească pentru returnarea bunurilor dorite.

return policy

Source: Depositphotos

Returnările în serie: O problemă permanentă

Conform datelor, returnările în serie reprezintă 24% din volumul returnărilor, dar doar 11% din cohortele de returnări. Este interesant de remarcat faptul că 83% dintre acești clienți obișnuiți sunt pregătiți să plătească pentru returnări.Matthew Jacques, director de parteneriate globale la ZigZag, vede acest lucru ca pe o oportunitate:

„Disponibilitatea consumatorilor de a plăti este în creștere, în ciuda volumelor record de returnări. Returnările cu plată au fost deja implementate cu succes de numeroși comercianți cu amănuntul mari.”

El avertizează, totuși, că taxarea returnărilor necesită un serviciu pentru clienți de primă mână, inclusiv funcții de urmărire, comunicare proactivă, opțiuni simple și rambursări rapide.

Pe măsură ce se apropie sezonul de vârf, returnările din Regatul Unit îi provoacă pe comercianții cu amănuntul să găsească un echilibru între eficiența operațională și opțiunile flexibile, satisfăcând în același timp cererile clienților pentru cumpărături de sărbători fără cusur.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+