2 min. de lectură

O deconectare între obiectivele de afaceri și activitățile media. Majoritatea profesioniștilor PR nu își pot demonstra eficiența

Un sondaj recent realizat de CoverageBook în rândul a peste 350 de directori de PR și marketing susține că doar o treime dintre profesioniștii PR sunt capabili să-și alinieze eficient activitățile cu obiectivele de afaceri.

This article was translated for you by artificial intelligence
O deconectare între obiectivele de afaceri și activitățile media. Majoritatea profesioniștilor PR nu își pot demonstra eficiența
Sursă: Depositphotos

Această deconectare între modul în care industria PR își măsoară succesul și așteptările de vânzări este în creștere. Ca urmare a acestei incertitudini, bugetele sunt reduse – până la 31% dintre respondenți au declarat că au văzut reduceri în 2023.

Doar 41% dintre respondenții din Marea Britanie și 34% dintre respondenții din SUA iau în considerare noi procese de afaceri și vânzări atunci când măsoară impactul muncii lor. Și mai puțini se concentrează pe aceste aspecte atunci când iau decizii de investiții – doar 14% dintre respondenții din Marea Britanie și 13% dintre respondenții din SUA.

Studiul a constatat, de asemenea, că profesioniștii PR se concentrează cel mai mult pe conținutul pe care îl produc și pe publicul la care ajung. 96% au menționat audiența ca factor cheie în măsurarea succesului, în timp ce 66% au subliniat importanța acoperirii pe care au primit-o mesajele și campaniile lor.

Aceste date provin dintr-un comunicat de presă al CoverageImpact, care oferă instrumentul său gratuit pentru simplificarea raportării PR și măsurarea impactului ca soluție.

Distribuiți articolul
Articole similare
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+