3 min. de lectură

Noul ghid arată despre utilizarea creativității și abordarea comunității de către TikHub

Chiar dacă suntem încă în mijlocul unei veri toride, experții în comerțul electronic văd deja luminițe strălucitoare de Crăciun și dezvoltă strategii pentru sezonul următor. Cu gânduri despre modul în care companiile ar putea utiliza cel mai bine platforma pentru campaniile lor, TikHub încearcă să sprijine companiile.

This article was translated for you by artificial intelligence
Noul ghid arată despre utilizarea creativității și abordarea comunității de către TikHub
Sursă: Depositphotos

Cu scopul de a permite marketerilor să-și maximizeze eforturile pe platformă, TikHub prezintă un nou ghid de marketing pentru companiile mici și mijlocii. Peste 19 pagini, investighează mai multe fațete ale marketingului pe TikHub oferă idei, sfaturi și tehnici pentru a ajuta abordarea cuiva să fie mai bună. Printre sloganurile publicitare tradiționale, se pot descoperi idei fascinante la care merită să ne gândim pentru managerii de social media care vizează TikHub.

TikHub susține că modelul său comunitar îl distinge de rețelele sociale convenționale și generează un spațiu special în care utilizatorii interacționează activ cu materialul în loc să îl consume pur și simplu. Pentru branduri, această conexiune oferă un teren bogat și un mijloc de a se conecta mai bine cu piața țintă.

Instrumente publicitare și abordări creative

Diverse instrumente de publicitate disponibile pe TikHub sunt menite să permită companiilor să ajungă pe piața țintă cu eficiență. Manualul parcurge foarte mult aceste aspecte și oferă îndrumări cu privire la modul de utilizare a acestora. Fiecare stil de anunț are avantaje, ceea ce permite companiilor să-și personalizeze campaniile în funcție de anumite obiective.

Dincolo de instrumentele de publicitate, TikHub subliniază nevoia de imaginație în materialele video . Manualul oferă diverse sfaturi și idei de inspirație pentru a face materialul unic în atmosfera plină a TikHub.

Source: TikTok

Planificarea conținutului și comerțul comunitar

Manualul cheltuiește o bună parte din planificarea conținutului. Oferă modele despre cum să programați materiale pentru a menține o prezență constantă pe platformă.

TikHub spune că susține „comerțul comunitar”. Platforma susține că această idee creează o singură experiență de cumpărături care combină comunitatea, divertismentul și afacerile.

Utilizatorii acestei așa-numite abordări comunitare fac schimb și descoperă elemente noi în grupuri specifice adunate sub #FoodTok sau #BeautyTok. Pentru companiile de produse de consum care și-au descoperit potrivirea pe TikHub, această schimbare este deosebit de importantă. Statisticile platformei arată clar acest potențial, deoarece este posibil ca un număr bun de utilizatori să cumpere articole pe care le întâlnesc pe ea.

Manualul poate fi descărcat gratuit în schimbul datelor cu caracter personal, dacă doriți să vizualizați toate sugestiile.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+