Tehnologia Anonym combină în siguranță datele criptate de la platforme și agenții de publicitate, permițând măsurarea și optimizarea campaniei fără a compromite confidențialitatea. Acestea se asigură că nu sunt accesate date la nivel de utilizator, folosind algoritmi speciali pentru a anonimiza analizele și pentru a proteja identitățile individuale.
Mozilla, compania din spatele Firefox, este încântată de această achiziție. Ei cred că va stabili un nou standard pentru confidențialitatea publicității. Cu preocupări crescânde ale consumatorilor și reglementări mai stricte, vechile practici de date pur și simplu nu o mai reduc. Mozilla și Anonym sunt deschizătoare de drumuri în crearea unui peisaj digital în care confidențialitatea și publicitatea pot coexista, în beneficiul tuturor celor implicați.
Această achiziție este un pas important spre rezolvarea nevoii urgente de soluții publicitare care să păstreze confidențialitatea. Reunind reputația de încredere a Mozilla și tehnologia avansată a Anonym, aceștia își propun să îmbunătățească confidențialitatea utilizatorilor, făcând în același timp anunțurile mai eficiente. Este vorba despre echilibrarea terenului de joc pentru toată lumea din industria publicitară.
La începutul acestui an, Mitchell Baker a demisionat din funcția de CEO al Mozilla după aproape patru ani, Laura Chambers preluând funcția de CEO interimar.