Au folosit AI pentru a crea ținute bazate pe logo-ul lor vechi „batwing” și culorile noilor lor telefoane Razr. Șase culori, șase telefoane și o mulțime de „la ce naiba ne uităm?”
Au creat acest scurt videoclip de 30 de secunde, în care aveți modele generate de computer care se învârt în aceste întâlniri proiectate de AI.
„Cu această campanie îndrăzneață, Motorola se poziționează nu numai ca lider tehnologic, ci și ca un simbol al modei”, se arată într-un comunicat.
Totul este un efort de echipă cu agenția franceză numită Heaven. Dar iată kickerul – au cooptat câțiva influenceri din viața reală @dressingleloo și au @thedwardsad pentru un videoclip cu ținute care se potrivesc diferitelor culori ale noii game de telefoane.
Totuși, ne-a pus pe gânduri. Vom vedea prezentări de modă AI de fiecare dată când un nou telefon cade? Și cum rămâne cu influențatorii? Se întâmplă deja încet – uneori este greu de spus dacă te uiți la un influencer real sau la o creație AI. Ne îndreptăm spre o lume în care influencerii AI concurează față în față cu cei reali? Liniile devin din ce în ce mai neclare pe zi ce trece și este atât fascinant, cât și puțin neliniștitor.
Uite, nu știm dacă asta e geniu sau nebunie, dar Motorola cu siguranță i-a făcut pe oameni să vorbească. Și nu este vorba doar despre telefoane – acest lucru ar putea fi imens și pentru comerțul electronic. Imaginați-vă că navigați într-un magazin online și vedeți modele generate de AI purtând ținute care se potrivesc cu gadgetul pe care vă gândiți să îl cumpărați. Sau încercări virtuale în care puteți vedea cum arată un telefon cu stilul dvs. înainte de a cumpăra.
Ce crezi? Acesta este viitorul vânzării de telefoane și poate chiar alte produse online sau au pierdut complotul? Oricum ar fi, cu siguranță agită lucrurile pe piața digitală.