3 min. de lectură

Motorola îmbină AI și modă într-o campanie de ultimă oră pentru telefoane

Motorola a lansat o nouă campanie inovatoare. Ei au introdus o campanie numită "Styled With Moto", care combină elemente ale designului telefoanelor lor cu concepte de modă futuriste. Campania a generat un interes și discuții semnificative în industrie.

This article was translated for you by artificial intelligence
Motorola îmbină AI și modă într-o campanie de ultimă oră pentru telefoane
Sursă: YouTube

Au folosit automatizarea și inteligența artificială pentru a visa ținute bazate pe logo-ul lor „batwing” de școală veche și culorile noilor lor telefoane Razr. Șase culori, șase telefoane și o mulțime de „la ce naiba ne uităm?”

Au creat acest videoclip scurt de 30 de secunde, în care ai modele generate de computer care se plimbă în aceste ținute proiectate de inteligență artificială.

„Cu această campanie îndrăzneață, Motorola se poziționează nu numai ca lider tehnologic, ci și ca un simbol al modei”, se arată într-un comunicat.

Totul este un efort de echipă cu agenția franceză numită Heaven. Dar iată că au implicat câțiva influenceri din viața reală @dressingleloo și @thedwardsad pentru un videoclip cu ținute care se potrivesc cu diferitele culori ale noii game de telefoane.



Ne-a pus pe gânduri, totuși. Vom vedea aceste prezentări de modă de automatizare și AI de fiecare dată când cade un telefon nou? Și cum rămâne cu influencerii? Se întâmplă deja încet – uneori este greu de spus dacă te uiți la un influencer real sau la o creație AI. Ne îndreptăm spre o lume în care influencerii AI concurează cap la cap cu cei reali? Liniile devin din ce în ce mai neclare pe zi ce trece și este atât fascinant, cât și puțin neliniștitor.

Uite, nu știm dacă asta este geniu sau nebunie, dar Motorola cu siguranță îi face pe oameni să vorbească. Și nu este vorba doar despre telefoane – acest lucru ar putea fi uriaș și pentru comerțul electronic. Imaginați-vă că navigați într-un magazin online și vedeți modele generate de AI purtând ținute care se potrivesc cu gadgetul pe care vă gândiți să îl cumpărați. Sau încercări virtuale în care poți vedea cum arată un telefon cu stilul tău înainte de a cumpăra.

Ce socotești? Este acesta viitorul vânzării de telefoane și poate chiar alte produse online sau au pierdut complotul? Oricum, cu siguranță va zgudui lucrurile pe piața digitală.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+