2 min. de lectură

Microsoft revine la versiunea mai veche a DALL-E după probleme de calitate

Microsoft a anunțat suspendarea celui mai recent model DALL-E 3 PR16 în serviciile sale Bing Image Creator și Copilot. Această decizie vine ca urmare a unui val de critici din partea utilizatorilor care au semnalat o degradare semnificativă a calității imaginilor generate, provocând îngrijorări în special pentru întreprinderile de comerț electronic.

This article was translated for you by artificial intelligence
Microsoft revine la versiunea mai veche a DALL-E după probleme de calitate
Sursă: Depositphotos

Utilizatorii s-au plâns în principal de redarea nerealistă a figurilor umane și de aspectul general „plastic” al imaginilor generate. De asemenea, modelul PR16 nu reușea să imite stilurile artistice, iar atunci când crea elemente grafice precum logo-uri sau bannere, acesta producea text neclar.

Acest lucru a afectat afacerile de comerț electronic care se bazează pe imagini de produse generate de AI și pe materiale de marketing pentru magazinele lor.

În mod ironic, noua versiune PR16 trebuia să aducă o viteză de generare de două ori mai mare și rezultate de calitate superioară, conform declarațiilor inițiale ale Microsoft. Cu toate acestea, realitatea a dovedit contrariul – pe lângă calitatea deteriorată, a existat și o creștere a cenzurii cuvintelor cheie, inclusiv a celor legate de crearea de anime-uri și de anumite categorii de produse.

Jordi Ribas, Corporate Vice President și Head of Search la Microsoft, a confirmat că societatea a început procesul de revenire la versiunea anterioară PR13.

„Am reușit să reprogramăm unele dintre problemele raportate și intenționăm să revenim la PR13 până când le putem rezolva. Toți utilizatorii Pro și aproximativ 25% din cererile care utilizează boost-uri sunt acum pe PR13. Procesul de implementare este foarte lent, din păcate. A început în urmă cu peste o săptămână și va mai dura 2-3 săptămâni pentru a ajunge la 100%. Vă voi ține la curent. „, a declarat Ribas.

Această implementare treptată înseamnă că întreprinderile de comerț electronic ar putea fi nevoite să investească temporar în servicii alternative de generare de imagini pentru a-și menține standardele de marketing vizual.

OpenAI, compania din spatele DALL-E 3, nu a comentat încă situația. Nu este clar dacă problemele au fost cauzate de modelul în sine sau de implementarea Microsoft, dar experții înclină să creadă că este mai probabil o problemă cu modelul PR16 în sine.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+