2 min. de lectură

Meta se gândește deja la Crăciun. A lansat un ghid pentru a ajuta la demararea campaniilor

Norocul îi favorizează pe cei pregătiți! Meta nu a subestimat pregătirea și a creat un ghid cu sfaturi pentru campanii mai eficiente.

This article was translated for you by artificial intelligence
Meta se gândește deja la Crăciun. A lansat un ghid pentru a ajuta la demararea campaniilor
Sursă: Depositphotos

Pe parcursul a nouăsprezece pagini, se discută 4 pași care sunt ideali pentru a începe acum: planificarea, experimentarea, promovarea și întreținerea. Inovațiile de automatizare și AI au primit, de asemenea, un spațiu generos pentru prezentare, cum ar fi schimbarea fundalurilor fotografiilor produselor, ajustarea automată a dimensiunii sau ajutor cu subtitrările.

Această broșură concisă, clară și simplă va fi apreciată în special de întreprinderile mici și mijlocii care nu sunt pe deplin familiarizați cu platforma și nu știu la ce să se aștepte de la toate opțiunile pe care le oferă.

Întregul ghid este disponibil gratuit și chiar fără a fi nevoie să furnizați informații personale.

Potrivit Meta, merită să cheltuiți pe platformele lor

Potrivit sondajului, oamenii se bazează pe rețelele sociale. Le place să descopere și să fie inspirați atunci când cumpără produse și servicii și se gândesc la cadouri mai devreme ca niciodată.

Source: Meta

Studiul comandat de Meta a fost realizat de YouGov. Sondajul online a fost realizat pe un eșantion de 17.906 adulți din 14 țări (Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Indonezia, Japonia, Mexic, Coreea de Sud, Suedia, Thailanda, Marea Britanie, SUA, Vietnam).

Distribuiți articolul
Articole similare
Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători
3 min. de lectură

Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători

Perioada cuprinsă între 26 decembrie și jumătatea lunii ianuarie, cunoscută în cercurile de marketing ca Q5, reprezintă o mină de aur de oportunități pentru mărci, adesea ignorată. În timp ce multe întreprinderi își reduc eforturile de marketing după perioada sărbătorilor, acest „trimestru ascuns” oferă avantaje unice pentru cei care îi înțeleg potențialul.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+