3 min. de lectură

Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie

În cel mai recent ghid Meta, descoperim modul în care brandurile pot utiliza eficient Meta Reels pentru a-și consolida campaniile de marketing și a obține rezultate reale. Iată un rezumat al celor mai importante fapte și recomandări pe care fiecare comerciant online ar trebui să le cunoască despre acest puternic format video.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie
Sursă: Depositphotos

Cum ajung Reels la clienți

Cifrele vorbesc clar – 3,24 miliarde de oameni folosesc zilnic tehnologiile Meta, iar materialele video reprezintă mai mult de 60% din timpul petrecut pe platformele Facebook și Instagram. Reels reprezintă în mod specific aproximativ jumătate din timpul petrecut pe Instagram. De asemenea, utilizatorii partajează bobine de peste 3,5 miliarde de ori pe zi, subliniind potențialul viral al acestui format.

Impactul Reels asupra afacerilor

Pentru sectorul comerțului electronic, aceste statistici sunt esențiale:

  • 85% dintre oameni au început să urmărească o afacere după ce au vizionat filmulețe
  • 79% dintre oameni au cumpărat un produs sau un serviciu după ce au vizionat bobine

Cercetarea Meta a mai arătat că adăugarea Instagram Reels la campaniile existente a crescut în mod semnificativ vizitele pe pagină (97%), adăugarea de produse în coș (97%) și achizițiile (90%).

Campaniile care utilizează reclame Reels au obținut un brand lift mediu cu 14% mai mare și un brand lift median cu 24% mai mare, comparativ cu campaniile obișnuite.

Meta Reels: The E-commerce Game-Changer Backed by Data

Source: Meta: Reels-Ads-Guide

Trei reguli de bază pentru crearea unor anunțuri Reels eficiente

  1. Utilizați videoclipuri verticale într-un raport de 9:16: Reels este un format full-screen, deci este esențial să vă adaptați anunțul în consecință. Puteți tăia videoclipul la raportul corect direct în Meta Ads Manager.
  2. Adăugați întotdeauna sunet: Muzica, vocea din off sau efectele sonore sunt factori cheie de succes. Meta oferă o colecție gratuită de sunete în care veți găsi sunete create special pentru Reels.
  3. Respectați zona de siguranță: Păstrați partea de jos (35%) a anunțului dvs. fără elemente cheie, text și logo-uri pentru a evita ca acestea să fie acoperite de controalele interfeței Reels.

Performanțe dovedite ale Reels optimizate

Meta raportează că anunțurile video 9:16 cu sunet în zona sigură au avut, în medie, un cost per rezultat cu 34,5% mai mic decât anunțurile cu imagini și costuri cu 15% mai mici în comparație cu videoclipurile care nu aveau un raport 9:16 sau nu conțineau sunet. Campaniile cu anunțuri optimizate pentru Reels obțin o livrare cu 101% (2x) mai mare pentru plasarea Reels.

Colaborarea cu creatorii de conținut

Un sondaj a arătat că 55% dintre oameni sunt de acord că creatorii de pe Reels îi ajută să descopere branduri noi, iar 53% dintre oameni sunt mai predispuși să cumpere un produs dacă acesta este promovat de un creator de pe Reels. Meta recomandă utilizarea pieței de creatori de pe Instagram pentru a găsi creatori și a colabora cu aceștia.

Meta Reels

Source: about.fb.com

Aceste date sugerează că Reels nu este doar o tendință, ci un instrument eficient pentru companiile de comerț electronic care doresc să își crească vizibilitatea și conversiile. Cea mai importantă lecție este să respectați specificațiile tehnice de bază și să vă concentrați pe crearea de conținut care să fie distractiv, relatabil și ușor de digerat.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+