Meta a lansat un nou hub de informații pentru creatorii de Threads, oferind explicații, note și indicii despre cum să își creeze și să își crească prezența pe platforma social media. Site-ul oferă un ghid fundamental despre cum să începeți să utilizați aplicația prin conectarea contului de Instagram.Utilizatorii trebuie în continuare să se înregistreze folosind datele de autentificare Instagram, chiar dacă Threads încearcă să se diferențieze de Instagram. Site-ul oferă, de asemenea, orientări privind modul în care funcționează Threads și cum să vă personalizați feed-ul pentru a vă reprezenta interesele. Deși aplicația sugerează subiecte fascinante, principalul defect al Threads este că nu are hashtag-uri. Deoarece Threads nu permite utilizarea hashtag-urilor, există și o secțiune privind „etichetele de subiect”.
Cu toate acestea, notele și îndrumările sunt ample și lipsite de perspective susținute de statistici. Pe baza cercetării interne a creatorilor Threads la nivel global pe o perioadă de 30 de zile, singura recomandare susținută de date se referă la frecvența postării.