Meta lansează opțiuni de publicitate bazate pe AI pentru Messenger pentru a ajuta la creșterea implicării mărcii, pe măsură ce tot mai mulți oameni folosesc mesageria privată. Compania simplifică interacțiunile cu clienții și crește implicarea activă în tehnologie.
AI pentru interacțiunile cu clienții
Una dintre caracteristicile pe care Meta le testează este pentru cele mai frecvente întrebări pe care companiile le primesc pe Messenger.
Acest instrument va permite clienților să cumpere și să obțină asistență pentru clienți, răspunzând la întrebări frecvente într-un mod natural.
Răspunzând rapid la întrebările frecvente, acest lucru va economisi timp întreprinderilor și va reduce nevoia de intervenție umană, pentru a ajunge mai rapid la satisfacția clienților și la procesul de comandă.
Acest lucru se bazează pe activitatea anterioară a Meta în platforma Messenger Bots, lansată în 2016. În ciuda lipsei inițiale de entuziasm pentru Messenger Bots, noul AI poate fi o modalitate mai captivantă și mai eficientă de a interacționa cu clienții.
Anunțuri cu mesaje noi
Meta lansează, de asemenea, un nou instrument de promovare a mesajelor, care permite comercianților să creeze, să gestioneze și să trimită mesaje plătite utilizatorilor care au optat să le primească prin intermediul Instrumentului Administrare reclame. Acest lucru va permite brandurilor să păstreze legătura cu clienții prin trimiterea de conținut promoțional direct în căsuțele de e-mail ale utilizatorilor.
La un eveniment recent Meta Conversations, s-a anunțat că întreprinderile care folosesc Administrare reclame pentru WhatsApp își pot încărca acum listele de abonați pe Meta. AI va găsi apoi cel mai bun subset de destinatari pe baza obiectivului de marketing, cum ar fi generarea de clienți potențiali sau conștientizarea produsului. Meta va lansa acest lucru pe Messenger în viitor și ar putea crește impactul și conversiile vizate.
Poate IA să imite comportamentul uman suficient de îndeaproape? Meta pariază pe tendința de mesagerie privată de a crede că mai multe mesaje vor echivala cu mai multă receptivitate la reclame. Dar vom vedea.