3 min. de lectură

Meta la Cannes arată brandurilor cum să se conecteze cu clienții

Săptămâna trecută, la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions, Meta a arătat comercianților noi modalități de a se apropia de clienți.

This article was translated for you by artificial intelligence
Meta la Cannes arată brandurilor cum să se conecteze cu clienții
Sursă: Depositphotos

Meta lansează opțiuni de publicitate bazate pe AI pentru Messenger pentru a ajuta la creșterea implicării mărcii, pe măsură ce tot mai mulți oameni folosesc mesageria privată. Compania simplifică interacțiunile cu clienții și crește implicarea activă în tehnologie.

AI pentru interacțiunile cu clienții

Una dintre caracteristicile pe care Meta le testează este pentru cele mai frecvente întrebări pe care companiile le primesc pe Messenger.

Acest instrument va permite clienților să cumpere și să obțină asistență pentru clienți, răspunzând la întrebări frecvente într-un mod natural.

Răspunzând rapid la întrebările frecvente, acest lucru va economisi timp întreprinderilor și va reduce nevoia de intervenție umană, pentru a ajunge mai rapid la satisfacția clienților și la procesul de comandă.

Acest lucru se bazează pe activitatea anterioară a Meta în platforma Messenger Bots, lansată în 2016. În ciuda lipsei inițiale de entuziasm pentru Messenger Bots, noul AI poate fi o modalitate mai captivantă și mai eficientă de a interacționa cu clienții.

Source: Socialmediatoday.com

Anunțuri cu mesaje noi

Meta lansează, de asemenea, un nou instrument de promovare a mesajelor, care permite comercianților să creeze, să gestioneze și să trimită mesaje plătite utilizatorilor care au optat să le primească prin intermediul Instrumentului Administrare reclame. Acest lucru va permite brandurilor să păstreze legătura cu clienții prin trimiterea de conținut promoțional direct în căsuțele de e-mail ale utilizatorilor.

La un eveniment recent Meta Conversations, s-a anunțat că întreprinderile care folosesc Administrare reclame pentru WhatsApp își pot încărca acum listele de abonați pe Meta. AI va găsi apoi cel mai bun subset de destinatari pe baza obiectivului de marketing, cum ar fi generarea de clienți potențiali sau conștientizarea produsului. Meta va lansa acest lucru pe Messenger în viitor și ar putea crește impactul și conversiile vizate.

Poate IA să imite comportamentul uman suficient de îndeaproape? Meta pariază pe tendința de mesagerie privată de a crede că mai multe mesaje vor echivala cu mai multă receptivitate la reclame. Dar vom vedea.

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+