4 min. de lectură

Meta introduce noi instrumente pentru comerțul electronic: Anunțuri omnichannel, AI și plasări noi

Meta introduce noi instrumente și îmbunătățiri la instrumentele sale de publicitate menite să sprijine afacerile de retail și e-commerce. Compania continuă să investească în modele AI și extinde opțiunile pentru agenții de publicitate pentru a maximiza rezultatele vânzărilor atât online, cât și în magazinele fizice.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Meta introduce noi instrumente pentru comerțul electronic: Anunțuri omnichannel, AI și plasări noi
Sursă: Depositphotos

Actualizări cheie

  • Acces extins la reclame omnichannel pentru a sprijini vânzările online și în magazinele brick-and-mortar
  • Noi aplicații ale inteligenței artificiale generative pentru comerțul cu amănuntul, inclusiv proba virtuală și generarea fundalului pentru anunțurile din catalog
  • Testarea unei experiențe simplificate de plată pentru reclamele Shops în SUA și pe anumite piețe internaționale
  • Introducerea anunțurilor în notificările Facebook

Anunțuri omnichannel pentru toată lumea

Meta extinde la nivel global accesul la anunțurile omnichannel, care vor fi disponibile în această vară. Aceste anunțuri permit agenților de publicitate să ghideze clienții către cele mai apropiate magazine cu produse disponibile și să evidențieze reduceri care motivează vizitele la magazinele fizice. Conform datelor Meta, agenții de publicitate care utilizează anunțuri omnichannel au înregistrat costuri de achiziție a clienților(CPA) cu 15% mai mici și o rentabilitate a cheltuielilor cu anunțurile (ROAS) cu 12% mai mare.

Craig Brommer, CMO al American Eagle, a declarat: „Anunțurile sunt o parte esențială a strategiei noastre de marketing pentru a ajunge la publicul tânăr și a stimula vânzările online și în cele peste 800 de magazine ale noastre. Cu anunțurile omnichannel am reușit să obținem un randament omnichannel cu 48% mai mare al cheltuielilor cu anunțurile cu publicul nostru principal – cumpărătorii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.”

Meta introduce noi instrumente: Îmbunătățiri pentru comerțul electronic

Meta introduce, de asemenea, actualizări ale instrumentelor pentru vânzările online:

  1. Experiență de checkout simplificată pentru reclamele Shops – testarea va începe în acest an, permițând clienților să își finalizeze achiziția pe site-ul web al advertiserului după ce și-au construit coșul într-un magazin. Testarea va începe în Australia și Taiwan.
  2. Combinarea anunțurilor de parteneriat și a anunțurilor de catalog Advantage+ – permite utilizarea conținutului creatorului în anunțurile de catalog.
  3. Noua optimizare pentru afișarea produselor suplimentare – sistemul de anunțuri poate afișa alte produse relevante din catalog. În cadrul testelor, advertiserii au înregistrat o creștere medie de 14% a ROAS. Retailerul britanic Boden a obținut o creștere de 23% a ROAS, iar Dexter din America Latină a înregistrat o scădere de 25% a costurilor de conversie.
Meta Introduces New Tools for retailers: omnichannel ads, AI features, and new ad placements to boost sales and improve ROI for ecommerce businesses.

Source: Socialmediatoday.com

Posibilități noi cu inteligența artificială generativă

Meta extinde utilizarea AI generativ pentru comerțul cu amănuntul:

  • Probe virtuale de îmbrăcăminte pe modele digitale
  • Generarea fundalului pentru anunțurile din cataloage
  • Generarea de text mai personalizat pentru textele publicitare

Noi formate și plasări

În această primăvară, Meta va începe testarea anunțurilor în notificările Facebook, oferind advertiserilor un nou spațiu pentru a ajunge la clienți și a încuraja vizitele repetate. Actualizările suplimentare includ:

  • Posibilitatea de a solicita un e-mail înainte de a partaja coduri promoționale în anunțuri
  • Disponibilitatea globală a link-urilor de site în anunțurile de pe Instagram

Nissan a testat link-uri de site pentru a direcționa clienții către informații despre vehicule în Europa și a înregistrat o creștere de 39% a vizualizărilor paginii de destinație și o creștere de 19% a vizitelor calificate pe site.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+