4 min. de lectură

Meta introduce noi instrumente pentru comerțul electronic: Anunțuri omnichannel, AI și plasări noi

Meta introduce noi instrumente și îmbunătățiri la instrumentele sale de publicitate menite să sprijine afacerile de retail și e-commerce. Compania continuă să investească în modele AI și extinde opțiunile pentru agenții de publicitate pentru a maximiza rezultatele vânzărilor atât online, cât și în magazinele fizice.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Meta introduce noi instrumente pentru comerțul electronic: Anunțuri omnichannel, AI și plasări noi
Sursă: Depositphotos

Actualizări cheie

  • Acces extins la reclame omnichannel pentru a sprijini vânzările online și în magazinele brick-and-mortar
  • Noi aplicații ale inteligenței artificiale generative pentru comerțul cu amănuntul, inclusiv proba virtuală și generarea fundalului pentru anunțurile din catalog
  • Testarea unei experiențe simplificate de plată pentru reclamele Shops în SUA și pe anumite piețe internaționale
  • Introducerea anunțurilor în notificările Facebook

Anunțuri omnichannel pentru toată lumea

Meta extinde la nivel global accesul la anunțurile omnichannel, care vor fi disponibile în această vară. Aceste anunțuri permit agenților de publicitate să ghideze clienții către cele mai apropiate magazine cu produse disponibile și să evidențieze reduceri care motivează vizitele la magazinele fizice. Conform datelor Meta, agenții de publicitate care utilizează anunțuri omnichannel au înregistrat costuri de achiziție a clienților(CPA) cu 15% mai mici și o rentabilitate a cheltuielilor cu anunțurile (ROAS) cu 12% mai mare.

Craig Brommer, CMO al American Eagle, a declarat: „Anunțurile sunt o parte esențială a strategiei noastre de marketing pentru a ajunge la publicul tânăr și a stimula vânzările online și în cele peste 800 de magazine ale noastre. Cu anunțurile omnichannel am reușit să obținem un randament omnichannel cu 48% mai mare al cheltuielilor cu anunțurile cu publicul nostru principal – cumpărătorii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.”

Meta introduce noi instrumente: Îmbunătățiri pentru comerțul electronic

Meta introduce, de asemenea, actualizări ale instrumentelor pentru vânzările online:

  1. Experiență de checkout simplificată pentru reclamele Shops – testarea va începe în acest an, permițând clienților să își finalizeze achiziția pe site-ul web al advertiserului după ce și-au construit coșul într-un magazin. Testarea va începe în Australia și Taiwan.
  2. Combinarea anunțurilor de parteneriat și a anunțurilor de catalog Advantage+ – permite utilizarea conținutului creatorului în anunțurile de catalog.
  3. Noua optimizare pentru afișarea produselor suplimentare – sistemul de anunțuri poate afișa alte produse relevante din catalog. În cadrul testelor, advertiserii au înregistrat o creștere medie de 14% a ROAS. Retailerul britanic Boden a obținut o creștere de 23% a ROAS, iar Dexter din America Latină a înregistrat o scădere de 25% a costurilor de conversie.
Meta Introduces New Tools for retailers: omnichannel ads, AI features, and new ad placements to boost sales and improve ROI for ecommerce businesses.

Source: Socialmediatoday.com

Posibilități noi cu inteligența artificială generativă

Meta extinde utilizarea AI generativ pentru comerțul cu amănuntul:

  • Probe virtuale de îmbrăcăminte pe modele digitale
  • Generarea fundalului pentru anunțurile din cataloage
  • Generarea de text mai personalizat pentru textele publicitare

Noi formate și plasări

În această primăvară, Meta va începe testarea anunțurilor în notificările Facebook, oferind advertiserilor un nou spațiu pentru a ajunge la clienți și a încuraja vizitele repetate. Actualizările suplimentare includ:

  • Posibilitatea de a solicita un e-mail înainte de a partaja coduri promoționale în anunțuri
  • Disponibilitatea globală a link-urilor de site în anunțurile de pe Instagram

Nissan a testat link-uri de site pentru a direcționa clienții către informații despre vehicule în Europa și a înregistrat o creștere de 39% a vizualizărilor paginii de destinație și o creștere de 19% a vizitelor calificate pe site.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac
7 min. de lectură

De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac

Ideea Gentlejam a venit într-o seară de primăvară, la o sticlă de vin Alibernet. Iveta Hrabovska, care pe atunci lucra în mass-media, s-a întors spre soțul ei și l-a anunțat că vrea să facă gemuri cu alcool. Răspunsul lui? „Nu ai gătit nimic în viața ta și ai 300 de euro la dispoziție”. Ea nu […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU