4 min. de lectură

Meta AI se lansează în Europa

Gigantul tehnologic Meta a dezvăluit săptămâna aceasta că instrumentul său de inteligență artificială conversațională va fi implementat în 41 de țări europene, inclusiv în cele din Uniunea Europeană, precum și în 21 de teritorii de peste mări - marcând cea mai mare extindere globală a Meta AI de până acum.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Meta AI se lansează în Europa
Sursă: Depositphotos

De ce este important pentru comerțul electronic

Această extindere reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate pentru comercianții cu amănuntul online. Comportamentul și așteptările consumatorilor pot fi puternic influențate de integrarea Meta AI cu Facebook, Instagram, WhatsApp și Messenger – platforme pecare multe întreprinderi le utilizează în prezent pentru implicarea clienților.

700 de milioane de persoane la nivel global utilizează deja un instrument care poate căuta produse, răspunde la întrebări și adună informații fără a părăsi aplicațiile de mesagerie, comercianții cu amănuntul trebuie să acorde atenție.

Caracteristici care sunt importante pentru vânzătorii online

Funcționalitatea de chat în șase limbi este primul pas în desfășurarea europeană. Prin intermediul unei pictograme cu un cerc albastru în aplicațiile lor de mesagerie, utilizatorii vor putea accesa Meta AI, care le va permite să:

  • Să solicite recomandări de produse direct în aplicație
  • Să cerceteze deciziile de cumpărare fără a părăsi conversațiile
  • Să apeleze la Meta AI în chat-urile de grup utilizând „@MetaAI” pentru decizii de cumpărare în colaborare
  • Să descopere conținut, inclusiv postări și derulări legate de produse

Deoarece Meta AI poate prelua postări pertinente pe baza interogărilor utilizatorilor, funcția de descoperire a conținutului ar putea fi deosebit de importantă pentru comercianții cu amănuntul care investesc în marketingul organic pe rețelele sociale.

Pregătirea afacerii dvs.

Deși efectul complet este încă necunoscut, unii dintre comercianții online ar trebui să înceapă să se gândească la câteva tactici:

  • Să facă conținutul social media mai ușor de descoperit de către AI – descrierile clare ale produselor și hashtagurile categorice pot ajuta Meta AI să scoată la suprafață ofertele dvs. atunci când este relevant
  • Monitorizați solicitările de servicii pentru clienți – clienții ar putea începe să rezolve problemele cu Meta AI înainte de a lua legătura cu personalul de asistență, ceea ce ar putea modifica tipurile de solicitări la care răspund agenții umani.
  • Luați în considerare experiențele de cumpărături în grup – cu funcționalitatea de chat în grup a Meta AI, achizițiile colaborative ar putea deveni mai frecvente – ceea ce comercianții cu amănuntul ar putea valorifica cu reduceri de grup sau programe de recomandare

Potrivit Meta, această lansare este „primul pas” în introducerea de funcții AI suplimentare în Europa. Caracteristicile care sunt oferite în prezent în SUA, cum ar fi personalizarea și instrumentele mai creative, ar putea urma.

Companiile de comerț electronic au la dispoziție o perioadă limitată de timp pentru a înțelege și a se adapta la schimbarea obiceiurilor de consum înainte ca acestea să devină înrădăcinate, pe măsură ce consumatorii europeni încep să experimenteze cu acest instrument. Dacă aceste noi modele de interacțiune sunt încorporate cu succes în strategia lor digitală, clienții ar putea constata că ratele lor de implicare și de conversie sunt îmbunătățite semnificativ.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU