
Dezactivarea comentariilor la reclame
Una dintre cele mai semnificative schimbări pe care ar trebui să le observe marketerii este capacitatea de a dezactiva comentariile la postările publicitare de pe Facebook și Instagram. Această caracteristică este testată în prezent cu un număr limitat de companii și ar putea fi foarte utilă pentru mărcile care derulează campanii sensibile sau abordează subiecte controversate.
Prin dezactivarea comentariilor, companiile pot menține mai bine controlul asupra mesajului și percepției mărcii. Acest lucru poate fi deosebit de benefic în timpul evenimentelor promoționale importante, lansărilor de produse sau comunicării de criză.

Source: Meta
Controlul asupra publicității în feedurile de profil
Meta extinde, de asemenea, opțiunile pentru a controla unde sunt afișate reclamele. Anul trecut, au extins afișarea reclamelor la profilurile personale atât pe Facebook, cât și pe Instagram. Cu toate acestea, acest lucru a provocat controverse, deoarece mărcile au fost direct asociate cu profilurile.
Acum, agenții de publicitate pot specifica unde pot fi afișate sau nu anunțurile lor.
„Anul trecut, am introdus opțiunea pentru companii de a rula reclame pe profilurile Facebook și Instagram, ceea ce este o oportunitate excelentă de a ajunge la mai mulți clienți în timp ce aceștia sunt profund implicați. Pentru a oferi companiilor un control mai mare asupra profilurilor pe care pot apărea reclamele lor, am testat capacitatea de a bloca afișarea reclamelor lor pe anumite profiluri Instagram folosind o „listă de editori blocați”, explică Meta.
Integrări și verificări terțe îmbunătățite
Deoarece agenții de publicitate sunt interesați de un control mai bun asupra locului în care apar reclamele lor, Meta consolidează integrarea terților prin colaborarea cu companii precum Integral Ad Science (IAS).
Acest lucru va extinde controlul asupra locurilor în care apar reclamele în Feed și Reels, printr-o listă de conținut blocat. Companiile pot alege categoriile pe care doresc să le blocheze, crescând astfel siguranța mărcii. În teste, aceste instrumente s-au dovedit eficiente în îmbunătățirea adecvării anunțurilor. Meta intenționează să extindă această funcționalitate în 2025 , după finalizarea testării și analizei. De asemenea, au accelerat disponibilitatea datelor cu peste 75% pentru o verificare mai rapidă a poziționărilor de anunțuri.

Source: Meta
Gestionare mai ușoară a setărilor anunțurilor
Deși Meta prezintă aceste instrumente ca fiind benefice pentru agenții de publicitate, este important să realizăm că acesta este în mare parte un răspuns la cererile de lungă durată ale pieței pentru o mai mare transparență și control. Comerțul electronic salută aceste schimbări, dar succesul acestor instrumente va depinde de performanța lor în condiții reale.