4 min. de lectură

Meta Ad Control: Funcții noi pentru agenții de publicitate

Meta Ad Control a introdus mai multe instrumente și actualizări noi pentru a oferi companiilor un control mai mare asupra siguranței reclamelor lor pe Facebook și Instagram. Acest lucru îndeplinește angajamentul lor față de protecția mărcii. Cum vor afecta aceste modificări agenții de publicitate?

This article was translated for you by artificial intelligence
Meta Ad Control: Funcții noi pentru agenții de publicitate
Sursă: Depositphotos

Dezactivarea comentariilor la reclame

Una dintre cele mai semnificative schimbări pe care ar trebui să le observe marketerii este capacitatea de a dezactiva comentariile la postările publicitare de pe Facebook și Instagram. Această caracteristică este testată în prezent cu un număr limitat de companii și ar putea fi foarte utilă pentru mărcile care derulează campanii sensibile sau abordează subiecte controversate.

Prin dezactivarea comentariilor, companiile pot menține mai bine controlul asupra mesajului și percepției mărcii. Acest lucru poate fi deosebit de benefic în timpul evenimentelor promoționale importante, lansărilor de produse sau comunicării de criză.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

Controlul asupra publicității în feedurile de profil

Meta extinde, de asemenea, opțiunile pentru a controla unde sunt afișate reclamele. Anul trecut, au extins afișarea reclamelor la profilurile personale atât pe Facebook, cât și pe Instagram. Cu toate acestea, acest lucru a provocat controverse, deoarece mărcile au fost direct asociate cu profilurile.

Acum, agenții de publicitate pot specifica unde pot fi afișate sau nu anunțurile lor.

„Anul trecut, am introdus opțiunea pentru companii de a rula reclame pe profilurile Facebook și Instagram, ceea ce este o oportunitate excelentă de a ajunge la mai mulți clienți în timp ce aceștia sunt profund implicați. Pentru a oferi companiilor un control mai mare asupra profilurilor pe care pot apărea reclamele lor, am testat capacitatea de a bloca afișarea reclamelor lor pe anumite profiluri Instagram folosind o „listă de editori blocați”, explică Meta.

Integrări și verificări terțe îmbunătățite

Deoarece agenții de publicitate sunt interesați de un control mai bun asupra locului în care apar reclamele lor, Meta consolidează integrarea terților prin colaborarea cu companii precum Integral Ad Science (IAS).

Acest lucru va extinde controlul asupra locurilor în care apar reclamele în Feed și Reels, printr-o listă de conținut blocat. Companiile pot alege categoriile pe care doresc să le blocheze, crescând astfel siguranța mărcii. În teste, aceste instrumente s-au dovedit eficiente în îmbunătățirea adecvării anunțurilor. Meta intenționează să extindă această funcționalitate în 2025 , după finalizarea testării și analizei. De asemenea, au accelerat disponibilitatea datelor cu peste 75% pentru o verificare mai rapidă a poziționărilor de anunțuri.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

Gestionare mai ușoară a setărilor anunțurilor

Meta Ad Control oferă acum companiilor o modalitate mai eficientă de a-și gestiona preferințele de adecvare a anunțurilor prin actualizări ale Centrului pentru siguranța și adecvarea mărcii. Instrumentul oferă un panou mai centralizat în care agenții de publicitate pot gestiona cu ușurință setări precum filtrele de inventar și listele de editori blocați. Profesioniștii în comerțul electronic se pot asigura acum că setările de protecție a mărcii sunt implementate mai rapid, economisind timp și menținând un control strict asupra poziționărilor lor de anunțuri.

Un alt mod în care companiile pot contesta unde apar anunțurile lor este prin îmbunătățiri ale Centrului de siguranță și adecvare a mărcii. Instrumentul are un tablou de bord mai clar, unde agenții de publicitate pot gestiona mai ușor setări precum filtrele de conținut și listele de editori blocați.

Deși Meta prezintă aceste instrumente ca fiind benefice pentru agenții de publicitate, este important să realizăm că acesta este în mare parte un răspuns la cererile de lungă durată ale pieței pentru o mai mare transparență și control. Comerțul electronic salută aceste schimbări, dar succesul acestor instrumente va depinde de performanța lor în condiții reale.

Distribuiți articolul
Articole similare
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători
3 min. de lectură

Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători

Perioada cuprinsă între 26 decembrie și jumătatea lunii ianuarie, cunoscută în cercurile de marketing ca Q5, reprezintă o mină de aur de oportunități pentru mărci, adesea ignorată. În timp ce multe întreprinderi își reduc eforturile de marketing după perioada sărbătorilor, acest „trimestru ascuns” oferă avantaje unice pentru cei care îi înțeleg potențialul.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+