3 min. de lectură

Media digitală în magazin transformă experiența de cumpărături

Un nou raport de la eMarketer și Placer.ai oferă o perspectivă asupra unei tendințe în creștere în comerțul cu amănuntul – creșterea mediilor digitale în magazin. Consumatorii interacționează din ce în ce mai mult cu media digitală direct în magazinele fizice. Această oportunitate media digitală în magazin oferă o nouă modalitate de a intra în legătură cu clienții din magazinele fizice, unde mai mult de 80% din vânzările cu amănuntul din SUA încă au loc. Deși în 2024 media digitală în magazin reprezintă mai puțin de 1% din totalul cheltuielilor media de retail, se așteaptă ca investițiile în acest domeniu să crească rapid.

This article was translated for you by artificial intelligence
Media digitală în magazin transformă experiența de cumpărături
Sursă: Depositphotos

Mass-media digitală în magazin stimulează implicarea consumatorilor

Peste 74% dintre consumatorii din SUA au întâlnit formate digitale în magazinele fizice, cum ar fi ecranele televizoarelor, ușile vitrinelor frigorifice și terminalele de casă. Generațiile mai tinere, în special generația Z, sunt mai predispuse să interacționeze cu aceste formate, în timp ce baby boomerii sunt mai puțin familiarizați cu ele.

Consumatorii nu observă doar aceste medii – 61,6% au raportat că au cumpărat un produs care a fost prezentat în acest fel în magazin. 66% dintre ei chiar au făcut achiziția imediat. Semnalizarea digitală determină deciziile imediate ale consumatorilor, oferind astfel un instrument puternic pentru comercianții cu amănuntul și mărci.

Creșterea cheltuielilor și a vizitelor în magazin

Aproape 66% dintre consumatori susțin că formatele digitale din magazine le influențează cheltuielile. Mulți sunt dispuși să cheltuiască mai mult sau să aleagă magazinele în funcție de disponibilitatea acestor formate. Clienții din zonele urbane răspund deosebit de pozitiv la aceste formate, cheltuind mai mult și vizitând mai frecvent magazinele cu digital signage.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Tendințe generaționale și demografice

Millennials și Generația X răspund cel mai pozitiv la formatele digitale din magazine, cu o creștere semnificativă a cheltuielilor și a implicării mărcii. Baby boomers arată un angajament mai scăzut, dar dacă sunt influențați de media digitală în magazin, este cel mai probabil să facă o achiziție imediată.

Mai mult, clienții din orașe și cu venituri mai mari prezintă o probabilitate mai mare de a interacționa și de a achiziționa produse promovate prin media digitală în retail. Venitul și locația influențează comportamentul consumatorilor.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Se va încălzi media digitală în magazinele fizice pe termen lung?

Se așteaptă ca cheltuielile media cu amănuntul să crească cu 46,5% în 2025, ajungând la 540 de milioane de dolari. Deși suntem încă în stadii incipiente, este clar că magazinele fizice devin și un spațiu pentru interacțiunile media.

Formatele digitale devin din ce în ce mai frecvente în magazine. Brandurile au astfel o oportunitate unică de a influența deciziile de cumpărare direct la punctul de vânzare.

Integrarea mediilor digitale în magazinele fizice în strategii omnichannel mai largi va fi esențială pentru captarea atenției consumatorilor atât online, cât și offline. Acest format are potențialul de a îmbunătăți călătoria clienților, de a crește veniturile și de a modela viitorul cumpărăturilor.

Distribuiți articolul
Articole similare
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025
2 min. de lectură

Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025

Într-o declarație a directorului general Sundar Pichai cu privire la publicarea câștigurilor Alphabet pentru T4 2024, compania a afirmat că intenționează să cheltuiască aproximativ 75 de miliarde de dolari pentru cheltuieli de capital în 2025. Aceasta este o creștere semnificativă față de cele 32,3 miliarde de dolari care au fost cheltuite în 2023 și arată […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+