3 min. de lectură

Mai mulți profesioniști în marketing care folosesc AI pentru a experimenta

Furnizorul principal de platforme de experiență digitală Optimizely a produs recent câteva date interesante care arată o schimbare notabilă pe scena de marketing din Marea Britanie. Cuprinzând 1.000 de clienți și 100 de experți în marketing, sondajul clarifică acceptarea tot mai mare a automatizării și AI în planurile de marketing.

This article was translated for you by artificial intelligence
Mai mulți profesioniști în marketing care folosesc AI pentru a experimenta
Sursă: Depositphotos

În mod remarcabil, 65% dintre companiile chestionate au inclus deja automatizarea și AI în procedurile lor de testare și experimentare A / B . Și mai remarcabil, aproape jumătate dintre aceste adopții au avut loc anul trecut, indicând o creștere rapidă a integrării inteligenței artificiale.

Anticipând 2024, un uimitor procent de 87% dintre specialiștii în marketing subliniază nevoia critică de inovație în atingerea obiectivelor lor. Cu toate acestea, având în vedere că 20% dintre respondenți se plâng de metoda lor existentă, există loc de dezvoltare în domeniul experimentării web. În plus, 23% dintre respondenți au declarat că abordările lor actuale sunt lipsite de sofisticare.

Multe obstacole împiedică experimentarea cu succes. Top of mind pentru 43% dintre marketeri sunt restricțiile bugetare; urmate îndeaproape de restricțiile de resurse, timp și atenție care influențează 39%. Instrumentele sau tehnologia inadecvate (25%), silozurile departamentale (25%) și sfera redusă a experimentelor (18%) oferă alte dificultăți.

Source: Optimizely

În ciuda acestor provocări, se poate vedea clar promisiunea pentru automatizare și AI. În mod remarcabil, 89% dintre specialiștii în marketing consideră că inteligența artificială este răspunsul la cucerirea acestor obstacole. Mai exact, deși 62% speră că AI va îmbunătăți precizia, 70% o văd accelerând experimentele.

Privind în perspectivă, 48% dintre comercianții din Marea Britanie intenționează să utilizeze inteligența artificială pentru a produce conținut mai personalizat și personalizat. Alți 41% văd promisiunea în producerea de titluri în masă, grafică și apeluri la acțiune folosind inteligența artificială. În plus, 32% doresc să creeze ipoteze experimentale și 37% doresc să implementeze inteligența artificială pentru alocarea dinamică a traficului între variantele de testare.

Source: Optimizely

Anunțul de presă de la Optimizely evidențiază modul în care transformarea inteligenței artificiale ar putea fi în marketing:

„Multe companii încă nu și-au șlefuit metodele experimentale pentru o mai bună personalizare și o conversie mai mare în mediul deciziilor corporative urmărite îndeaproape de astăzi. Convergența inteligenței artificiale și a experimentării permite comercianților să identifice cu precizie conținutul care se potrivește anumitor profiluri ale clienților, permițând astfel schimbări agile care îmbunătățesc experiențele digitale la grade nemaiauzite până acum.

Acest teren în schimbare subliniază rolul crucial pe care inteligența artificială îl va juca în determinarea direcției inovației și personalizării marketingului nu numai în Regatul Unit.

Distribuiți articolul
Articole similare
Transformarea experienței clienților cu ajutorul inteligenței artificiale și automatizării conversaționale
14 min. de lectură

Transformarea experienței clienților cu ajutorul inteligenței artificiale și automatizării conversaționale

Inteligența artificială conversațională vă sună familiar sau încă preferați să interacționați cu agenți umani? A sosit timpul ca noi, clienții, să ne implicăm în conversații cu asistența pentru clienți AI de tip uman? Imaginați-vă o echipă bine structurată în care agenții AI elimină în mod eficient timpii de așteptare, funcționează continuu fără a compromite performanța […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Citiți articolul
Provocările implementării automatizării AI în comerțul electronic
15 min. de lectură

Provocările implementării automatizării AI în comerțul electronic

Dețineți un magazin online. Când te trezești într-o zi, toate întrebările clienților tăi primesc răspuns automat, inventarul tău este gestionat într-un echilibru perfect, iar campaniile tale de marketing sunt rulate pe pilot automat. Și totul datorită inteligenței artificiale. Sună ca un vis? Nu trebuie să fie. Dar, după cum au învățat mulți proprietari de afaceri, […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp
Citiți articolul
IA vs. Autenticitate: Nevoia crescândă de proveniență în conținutul digital
5 min. de lectură

IA vs. Autenticitate: Nevoia crescândă de proveniență în conținutul digital

Creșterea conținutului generat de inteligența artificială a schimbat autenticitatea digitală, făcând din ce în ce mai dificilă diferențierea între mediile reale și cele false. Cazuri precum „Papa Balenciaga” și exploziile false de la Pentagon au scos la iveală această tendință și au arătat cât de grave pot deveni lucrurile atunci când imaginile generate de AI […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+