2 min. de lectură

Magazinul TikTok din Spania înregistrează rezultate remarcabile

După cum a raportat ecommerce-news.es, TikTok Shop ar putea ajunge la venituri de 500 de milioane de euro în Spania în primul său an de funcționare, la doar două luni de la lansare, dacă reproduce succesul obținut în Regatul Unit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Magazinul TikTok din Spania înregistrează rezultate remarcabile
Sursă: Depositphotos

TikTok Shop în Spania: Principalele constatări

TikTok a devenit a patra cea mai populară rețea socială din țară, deoarece ajunge la 20 de milioane de utilizatori în fiecare lună. Platforma de comerț electronic TikTok Shop a devenit platforma cu cea mai rapidă creștere din Regatul Unit de la lansarea sa în 2021, în timp ce bunurile de larg consum reprezintă mai mult de 20 % din achizițiile britanicilor pe platformă. Platforma primește feedback pozitiv din partea a 50 % dintre utilizatori, care o consideră ușor de utilizat, și a 40 %, care apreciază sistemul de plată simplu. Platforma le permite utilizatorilor să găsească noi mărci prin intermediul său, iar 83% dintre utilizatori lasă TikTok să le influențeze alegerile de cumpărare. În plus, 70% dintre utilizatori descoperă branduri noi prin intermediul platformei.

Date demografice surprinzătoare

Cea mai surprinzătoare constatare este că:

  • Generația X reprezintă 44% din cheltuieli
  • Generația Y contribuie cu 33%
  • Generația Z doar 15,3%
  • Femeile conduc activitățile decumpărături cu 60%
  • Produsele de îngrijire personală reprezintă principala alegere, cu 40%
  • Alimentele ocupă locul al doilea, cu 26%, în comportamentul consumatorilor spanioli

Alimentele sunt a doua cea mai populară categorie în Spania, în timp ce în alte națiuni europene nu se numără printre categoriile de top.

Cea mai populară zi de cumpărături este miercurea, întrucât vânzările ating 24% în această perioadă. Regiunea de cumpărături Catalonia conduce piața cu 19% din totalul achizițiilor, urmată de Andaluzia.

Indicatori de creștere

Platforma demonstrează un potențial puternic de a atrage noi clienți, deoarece 17% dintre utilizatorii TikTok Shop sunt complet noi în domeniul comerțului electronic.Piața spaniolă de comerț electronic a înregistrat o creștere de 18% în cursul anului precedent, reprezentând în prezent 6,6% din totalul vânzărilor.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU