2 min. de lectură

Magazinul TikTok din Spania înregistrează rezultate remarcabile

După cum a raportat ecommerce-news.es, TikTok Shop ar putea ajunge la venituri de 500 de milioane de euro în Spania în primul său an de funcționare, la doar două luni de la lansare, dacă reproduce succesul obținut în Regatul Unit.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
Magazinul TikTok din Spania înregistrează rezultate remarcabile
Sursă: Depositphotos

TikTok Shop în Spania: Principalele constatări

TikTok a devenit a patra cea mai populară rețea socială din țară, deoarece ajunge la 20 de milioane de utilizatori în fiecare lună. Platforma de comerț electronic TikTok Shop a devenit platforma cu cea mai rapidă creștere din Regatul Unit de la lansarea sa în 2021, în timp ce bunurile de larg consum reprezintă mai mult de 20 % din achizițiile britanicilor pe platformă. Platforma primește feedback pozitiv din partea a 50 % dintre utilizatori, care o consideră ușor de utilizat, și a 40 %, care apreciază sistemul de plată simplu. Platforma le permite utilizatorilor să găsească noi mărci prin intermediul său, iar 83% dintre utilizatori lasă TikTok să le influențeze alegerile de cumpărare. În plus, 70% dintre utilizatori descoperă branduri noi prin intermediul platformei.

Date demografice surprinzătoare

Cea mai surprinzătoare constatare este că:

  • Generația X reprezintă 44% din cheltuieli
  • Generația Y contribuie cu 33%
  • Generația Z doar 15,3%
  • Femeile conduc activitățile decumpărături cu 60%
  • Produsele de îngrijire personală reprezintă principala alegere, cu 40%
  • Alimentele ocupă locul al doilea, cu 26%, în comportamentul consumatorilor spanioli

Alimentele sunt a doua cea mai populară categorie în Spania, în timp ce în alte națiuni europene nu se numără printre categoriile de top.

Cea mai populară zi de cumpărături este miercurea, întrucât vânzările ating 24% în această perioadă. Regiunea de cumpărături Catalonia conduce piața cu 19% din totalul achizițiilor, urmată de Andaluzia.

Indicatori de creștere

Platforma demonstrează un potențial puternic de a atrage noi clienți, deoarece 17% dintre utilizatorii TikTok Shop sunt complet noi în domeniul comerțului electronic.Piața spaniolă de comerț electronic a înregistrat o creștere de 18% în cursul anului precedent, reprezentând în prezent 6,6% din totalul vânzărilor.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+