4 min. de lectură

LinkedIn actualizează Termenii și condițiile. Ce se schimbă?

LinkedIn introduce modificări începând cu 20 noiembrie 2024, în principal în ceea ce privește inteligența artificială generativă, distribuția de conținut și protecția datelor. Ce ar trebui să știți despre LinkedIn Updates? Aruncați o privire la prezentarea generală a celor mai importante schimbări.

This article was translated for you by artificial intelligence
LinkedIn actualizează Termenii și condițiile. Ce se schimbă?
Sursă: Depositphotos

1. Instrumente AI generative pentru crearea de conținut

Integrarea AI generativă pe LinkedIn poate schimba modul în care conținutul este creat și distribuit. AI va ajuta la scrierea și generarea de postări, ceea ce poate duce la mesaje mai atractive și mai personalizate. Pentru mărcile de comerț electronic, acest lucru ar putea însemna descrieri automate ale produselor, campanii de marketing îmbunătățite de inteligență artificială și interacțiuni personalizate îmbunătățite cu clienții. Aceste instrumente pot ajuta agenții de marketing să eficientizeze crearea de conținut, permițând generarea mai rapidă a diferitelor variații de postări, accelerând astfel întregul proces și permițând scalarea strategiei de conținut.

2. Distribuție și licențiere extinsă de conținut

Actualizările de licențiere ale LinkedIn permit creatorilor și mărcilor să-și distribuie conținutul dincolo de LinkedIn. Acesta este un avantaj semnificativ pentru companii și profiluri personale care doresc să-și crească prezența pe mai multe platforme digitale. Acum puteți utiliza conținutul creat pe LinkedIn în campanii de e-mail, bloguri sau alte rețele sociale, maximizând acoperirea și implicarea.

3. Transparență în moderarea conținutului și recomandări

Profilurile care doresc să crească vizibilitatea postărilor lor pe LinkedIn ar trebui să înțeleagă modul în care platforma recomandă conținut. Termenii actualizați aduc o mai mare transparență asupra modului în care LinkedIn gestionează moderarea conținutului și recomandările.

Recomandări de conținut

LinkedIn folosește algoritmi care analizează comportamentul utilizatorilor, cum ar fi interacțiunile lor cu postările (reacții, comentarii, distribuiri), interesele profesionale și relațiile dintre membrii rețelei. Pe baza acestui fapt, platforma recomandă conținut care ar putea fi relevant pentru utilizator. În această actualizare, LinkedIn adaugă mai multe informații despre factorii pe care îi ia în considerare algoritmul, permițând utilizatorilor să înțeleagă mai bine de ce le este afișat un anumit conținut.

LinkedIn updates terms: AI content tools, expanded licensing, transparency in moderation, and AI training opt-out. Key changes from Nov 2024.

Source: Depositphotos

Moderarea conținutului

Moderarea conținutului implică monitorizarea, evaluarea și potențiala eliminare a conținutului care încalcă regulile comunității. Aceasta include postări neadecvate, spam, dezinformare sau alt comportament neadecvat. LinkedIn afirmă că acum oferă mai multe informații despre modul în care moderează postările, inclusiv procedurile utilizate pentru a identifica conținutul dăunător și pentru a menține o platformă sigură.

4. Puteți renunța la antrenamentul AI?

Una dintre cele mai sensibile schimbări este modul în care LinkedIn va folosi datele utilizatorilor pentru a-și antrena modelele AI. LinkedIn oferă opțiunea de a renunța la acest proces. Cu toate acestea, după cum afirmă Blake Lewitt, acest lucru nu se aplică utilizatorilor europeni:

„În prezent, nu permitem antrenamentul AI generativ pe datele membrilor din Spațiul Economic European, Elveția și Marea Britanie și nu vom oferi această setare membrilor din aceste regiuni până la noi ordine.”

Dacă se întâmplă să nu vă încadrați în zona exclusă, țineți cont de aceste modificări, mai ales atunci când lucrați cu date sensibile ale clienților. Pentru a renunța, pur și simplu accesați Setări > confidențialitate și dezactivați opțiunea de partajare a datelor pentru îmbunătățirea inteligenței artificiale generative.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU